De helft van de intercities schrappen omdat er "misschien" onweer komt vind ik toch wel wat ver gaan hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NS doet gewoon al excuses geven voor de vertragingen die komen.![]()
De NS is heel voorzichtig geworden sinds de winter van 2009-2010.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:36 schreef remlof het volgende:
[..]
De helft van de intercities schrappen omdat er "misschien" onweer komt vind ik toch wel wat ver gaan hoor.
Een stelletje prutsers zijn het, vraag me af hoeveel treinen DB vanavond/morgen schrapt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
De NS is heel voorzichtig geworden sinds de winter van 2009-2010.
Zul je net zien dat het dan weer een chaos wordt omdat ze de hoeveelheid treinen niet aankunnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Een stelletje prutsers zijn het, vraag me af hoeveel treinen DB vanavond/morgen schrapt.
Ik gok geen één
Dat is Flevoland en Flevolandquote:
Ik vind het raar dat we allemaal zo overdreven reageren als de buien een paar uurtjes op zich laten wachten. "Oh, het regent om vijf uur precies nog niet? Dan regent het nooit! Opdoekuh de ANWB, de NS en de KNMI!"quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
En bij de NS panieken ze dus ook onterecht. Wat een raar land is dit toch ook
Dat lijkt er meer opquote:
De NS overdrijft *altijd* dat is het probleem.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat we allemaal zo overdreven reageren als de buien een paar uurtjes op zich laten wachten. "Oh, het regent om vijf uur precies nog niet? Dan regent het nooit! Opdoekuh de ANWB, de NS en de KNMI!"
Doe eens normaal, denk ik dan. De NS neemt gewoon maatregelen. Overdreven? Wellicht, maar ik heb liever dat ze te veel maatregelen nemen dan te weinig in het geval van echt noodweer.
Alleen de trollen zijn wat jongerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:40 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe oud zijn de meeste hier eigenlijk?
Ik heb het idee dat ik met me 19 jaar hier een van de jonkies ben
Wat een pit inderdaad. Zie het nu ook op buienradar en dergelijke.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:39 schreef -CRASH- het volgende:
D'r komt toch wat zwaaar wweer naar binnen in België...
Eerst 1 zwarte pit... nu 3 die zich samenvoegen (bij Mons)
Bijna 18.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:40 schreef SoldMayor het volgende:
Als die zich zo blijft bewegen zoals ze nu doen, dan lijken ze richting Nijmegen te komenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:39 schreef -CRASH- het volgende:
D'r komt toch wat zwaaar wweer naar binnen in België...
Eerst 1 zwarte pit... nu 3 die zich samenvoegen (bij Mons)
Voor Duitsland is ook absoluut geen noodweer verwacht vanavond.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Een stelletje prutsers zijn het, vraag me af hoeveel treinen DB vanavond/morgen schrapt.
Ik gok geen één
Je zou zeggen dat zo'n pit met dat paars wel wat hagel moet laten vallen hehe.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat een pit inderdaad. Zie het nu ook op buienradar en dergelijke.
20 ^^quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:40 schreef SoldMayor het volgende:
Ik zie geen wolkje aan de lucht boven Arnhem.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:41 schreef ACT-F het volgende:
Lichte activiteit rond Arnhem breidt zich uit naar Utrecht.
Laat maar komen dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als die zich zo blijft bewegen zoals ze nu doen, dan lijken ze richting Nijmegen te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |