Het ziet er naar uit dat het in Zeeland voorlopig meevalt als de buien naar het Noord-Oosten trekken.quote:
Net zoals Editie NL die beelden van Buienradar laat zien, en dan nog beelden van vanmiddag ook, waaraan nog niet veel te zien was behalve wat onweer boven de noordzee enzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:44 schreef INViCTuS het volgende:
Er ontstaat nog wel meer hoor. Wat er nu is wil niet zeggen dat dat alles is. Hier in het oosten is het nog 33 graden en onbewolkt met veel energy die nog aanwezig is.
Ik word een beetje moe van al die media eromheen. radio, tv en andere mensen die het beter weten zonder enige kennis of wel kennis en dan van die halve berichten of waarschuwingen geven...
Succesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:45 schreef -CRASH- het volgende:
Ik ben weg... Hopelijk later met mooie pics/vid weer terug
Latersssssss
Héél veel toi toi toi..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:45 schreef -CRASH- het volgende:
Ik ben weg... Hopelijk later met mooie pics/vid weer terug
Latersssssss
quote:Zeist (3707)
Waarschuwing vooraf vanwege onweer,
waarschuwingsniveau rood verwacht
geldig van: dinsdag, 28. jun 2011, 11:00 uur
geldig tot: woensdag, 29. jun 2011, 06:00 uur
geldig voor: alle hoogtes
Vanaf Dinsdag voormiddag en middag zijn er tijdelijk krachtige regenbuien en onweer mogelijk. Hierbij bestaat er gevaar op zware regenval, hagel en zware windstoten. Er kunnen hier en daar tornado's ontstaan. Op Woensdag morgen wordt de kans op buien en onweer kleiner.
Dan zijn ze wel de goede kant uitgefietst. Daar duurt het nog even voordat het onweer begint.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:51 schreef Resistor het volgende:
Ik had gisteren mijn ouders nog gewaarschuwd dat het slecht weer zou worden en dat ze beter niet te ver konden gaan fietsen...
Ze zitten in Harlingen
Kanonne heyquote:
Vannacht is de kans inderdaad aanwezig. Vanavond is de kans wat kleiner. Maar uiteindelijk moet je het in de gaten blijven houden, want dit weertype is zeer veranderlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:52 schreef Spablauw het volgende:
Ik word een beetje moe van al die media eromheen. radio, tv en andere mensen die het beter weten zonder enige kennis of wel kennis en dan van die halve berichten of waarschuwingen geven...
--
He allen, weer-forum newbie hier! Hoi!
Ik word de hele dag al panisch van het KNMI over al dat noodweer! Sorry allen, maar ik vind het doodeng! Kan iemand die er WEL verstand van heeft, me vertellen of het hier (Ermelo, Gelderland) ook gaat spoken vannacht? Alvast bedankt!
EXIF zegt me niets eigenlijks.. Maar het is van een weersitequote:
Ze staan daar met de camper, vakantiequote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel de goede kant uitgefietst. Daar duurt het nog even voordat het onweer begint.Of moeten ze nog terug?
Ja ze hadden een weeralarm moeten geven!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:53 schreef Hukkie het volgende:
Ben een beetje huiverig om KNMI-berichten op de FP te zetten. Voor het zelfde geld hebben ze het weer mis.
Mooie stad Harlingenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:51 schreef Resistor het volgende:
Ik had gisteren mijn ouders nog gewaarschuwd dat het slecht weer zou worden en dat ze beter niet te ver konden gaan fietsen...
Ze zitten in Harlingen
Vanochtend stond er ook al een bericht op de FP wat voor geen meter klopte, dat het noodweer in Zeeland uitbleef...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:53 schreef Hukkie het volgende:
Ben een beetje huiverig om KNMI-berichten op de FP te zetten. Voor het zelfde geld hebben ze het weer mis.
Mijn cam heeft een kortsluiting in de USBaansluiting dus ik moet elke keer de batterijen en kaart eruit halen om foto's op mn pc te zetten. Ik neem nooit de moeite de datum dan goed te zetten, dus het zou zomaar kunnen dat er meer mensen zijn die dat niet doen.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:54 schreef horned_reaper het volgende:
Foto uit België?
De maker van deze foto zegt dat hij hem 10 minuten geleden heeft geschoten ergens in België....![]()
[ afbeelding ]
Onzin. http://www.tineye.com/sea(...)db9cdbe60f9c13f0d51/quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:54 schreef horned_reaper het volgende:
Foto uit België?
De maker van deze foto zegt dat hij hem 10 minuten geleden heeft geschoten ergens in België....![]()
[ afbeelding ]
Whut?!?!?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:54 schreef horned_reaper het volgende:
Foto uit België?
[ afbeelding ]
Yeah rightquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:54 schreef horned_reaper het volgende:
Foto uit België?
[ afbeelding ]
Ik vroeg me net af of zo'n overspannings verlengsnoer wel werkt als die in een niet geaard stopcontact zit. Iemand ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er nog mensen hier die 'oldskool' alle stekkers en kabels eruit trekken bij onweer?
Belgie met gele lijnen op de weg? Lijkt me heel sterkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:54 schreef horned_reaper het volgende:
Foto uit België?
[ afbeelding ]
Maar dat ging over een bui van vanmorgen, die meeviel. Niet over wat er nu aan zit te komen. Al lijkt het in Zeeland voorlopig wel meevallen, het noodweer gaat er een beetje langs.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vanochtend stond er ook al een bericht op de FP wat voor geen meter klopte, dat het noodweer in Zeeland uitbleef...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |