Een hoek uitdelen is altijd leuk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja is leuk hoor.
Als je de hoek kan uitdelen that is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BBQ:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet altijdquote:
En dan in zicht voor het huis neerzetten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja is leuk hoor.
Als je de hoek kan uitdelen that is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:36 schreef Myraela het volgende:
Tuin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BBQ:Ziet er knus uit!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Past heus wel een badje in!
Onze tuin was ook niet zo heel groot
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik ook?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:27 schreef Myraela het volgende:
De mensen die blijven slapen nemen wel iets van kussens/dekens mee he? Ik heb wel spullen, maar niet voor 10 mensen vrees ik.
Nee, een tik. Gewoon zo een met de buitenkant van je vlakke hand. Bitch slap idee, op je bovenarm. Voel je niets van, en de meeste mensen worden er ook niet blauw van.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik weet van Bart dat hij de mensen naast hem een hoek geeft als hij een smart ziet.
Mijn zoon doet dat als hij een gele auto of blauwe nummerplaat ziet.
Ik kom gewoon al bont en blauw aan in Rotterdam en dan moet de meet nog beginnen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:36 schreef Myraela het volgende:
Tuin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BBQ:Daar kan toch wel een kinderbadje in een hoek staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1) mijn zoon vind dat je echt vol moet uithalen danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, een tik. Gewoon zo een met de buitenkant van je vlakke hand. Bitch slap idee, op je bovenarm. Voel je niets van, en de meeste mensen worden er ook niet blauw van.
1. Ik ga naast je zoon zitten danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) mijn zoon vind dat je echt vol moet uithalen dan
2) ik krijg bij wijze van al een blauwe plek van een kusje
3) doe lief voor mij aub
Gaat erg krap worden en ik heb er sowieso niet eentje. En ik weet niet eens of we wel een buitenkraan/tuinslang hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar kan toch wel een kinderbadje in een hoek staan?
Dus jij rijdt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
1. Ik ga naast je zoon zitten dan
2. Overdrijven is ook een vak.
3. Doe ik altijd al.
Gewillige vrouwen die schaarsgekleed rondkruipen de hele avond. Oh, en ze moeten ook bier kunnen pakken uit de koelkast.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:38 schreef heloef het volgende:
Oh ja wat moet ik eigenlijk meenemen als ik kom?
Rawr!!! En de tuin ziet er tof uit.quote:
Oeh, tuinslang.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat erg krap worden en ik heb er sowieso niet eentje. En ik weet niet eens of we wel een buitenkraan/tuinslang hebben.
Tot het laatste station voor Rotterdam wil ik best rijden. In Rotterdam weiger ik het pertinent.quote:
Dat laatste is erg belangrijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gewillige vrouwen die schaarsgekleed rondkruipen de hele avond. Oh, en ze moeten ook bier kunnen pakken uit de koelkast.
Okay!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tot het laatste station voor Rotterdam wil ik best rijden. In Rotterdam weiger ik het pertinent.
Nouja, eerst stond dit dus op facebook, en mijn stiefbroer had het gezien. Dus ik hoor hem ineens fluisteren tegen mijn ouders. "Mirne gaat een BBQ geven voor allemaal mensen"quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Myra weten je ouders dat je een BBQ organiseert voor een stel uhm autisten?
George is heilig? Of je hebt geen vertrouwen in ez zijn rijkunstenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay!
Mag jij tot sliedrecht rijden
Besef je wel hoe bijzonder het is dat je in George mag rijden![]()
Komt allemaal goed!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, eerst stond dit dus op facebook, en mijn stiefbroer had het gezien. Dus ik hoor hem ineens fluisteren tegen mijn ouders. "Mirne gaat een BBQ geven voor allemaal mensen"![]()
Maar ze vinden het prima, ze snappen alleen niet waar ik 10 mensen ga laten slapen. En wie iets sloopt word gesloopt door mijn stiefvader. En als we teveel herrie maken komt de buurman van 300kilo iedereen wegjagen. Verder vinden ze alles prima.
Ik heb alle vertrouwen in Ez. Anders zou ik hem niet laten rijden als ook mijn zoon in de auto zit!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
George is heilig? Of je hebt geen vertrouwen in ez zijn rijkunsten
Juistquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:44 schreef Myraela het volgende:
Dan maar op de bank, in de keuken, in de badkamer en in de tuin he.
Been there, done that.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay!
Mag jij tot sliedrecht rijden
Besef je wel hoe bijzonder het is dat je in George mag rijden![]()
Bring it onquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, eerst stond dit dus op facebook, en mijn stiefbroer had het gezien. Dus ik hoor hem ineens fluisteren tegen mijn ouders. "Mirne gaat een BBQ geven voor allemaal mensen"![]()
Maar ze vinden het prima, ze snappen alleen niet waar ik 10 mensen ga laten slapen. En wie iets sloopt word gesloopt door mijn stiefvader. En als we teveel herrie maken komt de buurman van 300kilo iedereen wegjagen. Verder vinden ze alles prima.
Wij niet, maar ik en bijvoorbeeld Faye dus wel. Nice.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:43 schreef Myraela het volgende:
Oh. En we mogen geen seks hebben in hun bed.
Ik neuk altijd buitenshuis!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:44 schreef Myraela het volgende:
say whut?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Been there, done that.
[..]
Bring it on
[..]
Wij niet, maar ik en bijvoorbeeld Faye dus wel. Nice.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:43 schreef Myraela het volgende:
Oh. En we mogen geen seks hebben in hun bed.
Dat was een heel klein stukjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Been there, done that.
[..]
Bring it on
[..]
Wij niet, maar ik en bijvoorbeeld Faye dus wel. Nice.
Ik ben zondag nog langs zevenaar geredenquote:
Ik zei bijvoorbeeld. Om zomaar een naam te noemen. Er had net zo goed Samzz kunnen staan, of Smegmanus.quote:
Toch jammer dat je het met mij niet aandurft!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zei bijvoorbeeld. Om zomaar een naam te noemen. Er had net zo goed Samzz kunnen staan, of Smegmanus.
Ik zie het al voor me. Een grote gangbang en ik zit een beetje de Linda te lezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:44 schreef Myraela het volgende:
Logisch wel!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toch jammer dat je het met mij niet aandurft!
Ik zal het navragen, hier kom ik op terug.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]Ik heb wel van die doorligmatjes
Mag het dan wel?
Doe je niet mee dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me. Een grote gangbang en ik zit een beetje de Linda te lezen.
Willen jullie mij erbij dan?quote:
Gewoon gebukt gaan staan, er is vanzelf een man die hem in je maagdelijke kontje stopt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me. Een grote gangbang en ik zit een beetje de Linda te lezen.
Hoax want ik was er de laatste keer van begin tot het einde bij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:47 schreef Monopoly het volgende:
Op elke fokmeet waar ik ben geweest is geneukt
Door jou?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nog nooit op een FOK!meet geneukt. Wel erna.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:47 schreef Monopoly het volgende:
over de snelweg, want dan kom je aardig in de buurt, ik zat zelf alleen in den haag met heloef en naatje op dat momentquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zondag nog langs zevenaar gereden![]()
Ik heb nog gezwaaid naar je
Inderdaad, in Utrecht niet, je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoax want ik was er de laatste keer van begin tot het einde bij.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon gebukt gaan staan, er is vanzelf een man die hem in je maagdelijke kontje stopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik weet dat jij ehm. Genoeg andere bezigheden hebt, zeg maar. Jij hebt mij niet nodig daarvoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toch jammer dat je het met mij niet aandurft!
Even aangepast naar iets kloppends.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:47 schreef Monopoly het volgende:
Op elke fokmeet waar ik ben geweest heb ik geneukt
Toen zat huppel aan mijn tieten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Inderdaad, in Utrecht niet, je hebt gelijk!
Ik ben erbij en er wordt niet geneukt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik reed rond half 12 langs Zevenaar, 's avonds.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
over de snelweg, want dan kom je aardig in de buurt, ik zat zelf alleen in den haag met heloef en naatje op dat moment
Tijdens hoeft niet, maar daarna zou prettig zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:47 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En vergeet de girl on girl kus van kkj nietquote:
Toen zat ik in arnhem, had mijn trein gemistquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik reed rond half 12 langs Zevenaar, 's avonds.
Zodra je "Yarrrrrrrrrrrrrrr!!" hoort kun je beter ontspannen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon gebukt gaan staan, er is vanzelf een man die hem in je maagdelijke kontje stopt.
Jij bent gewoon de FOK!sloeriequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet dat jij ehm. Genoeg andere bezigheden hebt, zeg maar. Jij hebt mij niet nodig daarvoor
[..]
Even aangepast naar iets kloppends.
Aww!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Toen zat ik in arnhem, had mijn trein gemist
Ohja. Maar een kus telt niet. Volgens mij heb ik bijna elke meet gezoend.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vergeet de girl on girl kus van kkj niet
Sowieso was Utrecht ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef Monopoly het volgende:
En die Herman die een serenade bracht
Ik heb mijn peuk afgetikt op zijn kalende hoofd toen
Hoogtepunt van mijn leven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vergeet de girl on girl kus van kkj niet
Toen kwam ik eindelijk thuisquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww!
Daar reed ik rond 12 uur langs
Ik heb wel bijna elke meet in tieten gebetenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja. Maar een kus telt niet. Volgens mij heb ik bijna elke meet gezoend.Maar dat is ook niet eerlijk want ik was bijna altijd met dezelfde.
Ik heb het filmpje nog.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef Monopoly het volgende:
En die Herman die een serenade bracht
Ik heb mijn peuk afgetikt op zijn kalende hoofd toen
Nu ik en Faye.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoogtepunt van mijn leven.
Zegt ook wel genoeg over mijn leven.
als dat je hoogtepunt is, vraag ik me nu ernstig iets af: heb je wel eens gezoend?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoogtepunt van mijn leven.
Zegt ook wel genoeg over mijn leven.
meldt zich alvast.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja. Maar een kus telt niet. Volgens mij heb ik bijna elke meet gezoend.Maar dat is ook niet eerlijk want ik was bijna altijd met dezelfde.
En ik dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu ik en Faye.
Wij brengen je tot een nieuw hoogtepunt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu ik en Faye.
Dar ben ik te netjes voor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel bijna elke meet in tieten gebeten![]()
Zowel van mannen als van vrouwen
Ik heb ook tieten, liever niet in bijten gaarne okdanku.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel bijna elke meet in tieten gebeten![]()
Zowel van mannen als van vrouwen
Hij heeft mij en naat ook al gezien, maar dat was geen nieuw hoogtepuntquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu ik en Faye.
Ehm niet meer sinds dat ik 6 ben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
als dat je hoogtepunt is, vraag ik me nu ernstig iets af: heb je wel eens gezoend?
Zie post #79quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:53 schreef Myraela het volgende:
Hoewel. Smegmanus, mag ik in je tepeltjes bijten?
Godverdomme.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb ook tieten, liever niet in bijten gaarne okdanku.
Mono is eigenlijk mijn vaste slachtofferquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb ook tieten, liever niet in bijten gaarne okdanku.
Blauwe-tepel-brigadequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono is eigenlijk mijn vaste slachtoffer
Sowieso ga ik lachen telkens als ik "Smegmanus" hoor. Zeker als het ergens in het openbaar is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:54 schreef Monopoly het volgende:
Als jullie dan samen in een boom gaan zitten kunnen we zingen:
MYRAELA AND SMEGMANUS SITTING IN A TREE
K-I-S-S-I-N-G!!
Ja we kunnen ook gaan plompzakken, gaan jullie dan ook zingen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:54 schreef Monopoly het volgende:
Als jullie dan samen in een boom gaan zitten kunnen we zingen:
MYRAELA AND SMEGMANUS SITTING IN A TREE
K-I-S-S-I-N-G!!
Neuken met ene lege maag werkt niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:55 schreef Royco1 het volgende:
Dit word mijn eerste fok meet.
Maar begin het idee te krijgen dat die bbq maar voor de vorm is en het gewoon 1 grote orgie is op die meets.
Pak jij de riem, ik ga wel zingend en dansend eromheen staan. Als een slechte Bollywood film!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja we kunnen ook gaan plompzakken, gaan jullie dan ook zingen?
Zomaar iets wat in me opkwam.
Als ik kijk hoe de laatste is verlopen waar ik bij was...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:55 schreef Royco1 het volgende:
Maar begin het idee te krijgen dat die bbq maar voor de vorm is en het gewoon 1 grote orgie is op die meets.
Ja noem mij maar gewoon Rob dan, zo heet ik echt. Of roepen jullie echt met elkaars nick?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso ga ik lachen telkens als ik "Smegmanus" hoor. Zeker als het ergens in het openbaar is.
Ik gloei nog naquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als ik kijk hoe de laatste is verlopen waar ik bij was...
Ik weet van de meeste de echte naam nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso ga ik lachen telkens als ik "Smegmanus" hoor. Zeker als het ergens in het openbaar is.
Ik ga je stug smegmanus noemenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja noem mij maar gewoon Rob dan, zo heet ik echt. Of roepen jullie echt met elkaars nick?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pak jij de riem, ik ga wel zingend en dansend eromheen staan. Als een slechte Bollywood film!
Eigenlijk zitten we straks in een rijtje naast elkaar zo van "Eh, hai, weetje nog toen op FOK!!?!?!?!!" en dan zoeken we het op, gaan we allemaal mobiel internetten, openen we een meet-SC en gaan we daar tegen elkaar praten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:55 schreef Royco1 het volgende:
Ik heet gewoon Fayequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik word wel standaard Mono genoemd op meets
Terwijl ik gewoon Johan heet
Ik zat me serieus al af te vragen hoe je ook alweer heette.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik word wel standaard Mono genoemd op meets
Terwijl ik gewoon Johan heet
Je moet mij als Rayen in je telefoon zetten trouwens.quote:
Dat vermoeden had ik al.quote:
Als jij gaat zingen en dansen is het siewosie slecht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pak jij de riem, ik ga wel zingend en dansend eromheen staan. Als een slechte Bollywood film!
Excuusneger is leukerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet mij als Rayen in je telefoon zetten trouwens.
Gelukkig, ik communiceer alleen met jullie via een topic namelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk zitten we straks in een rijtje naast elkaar zo van "Eh, hai, weetje nog toen op FOK!!?!?!?!!" en dan zoeken we het op, gaan we allemaal mobiel internetten, openen we een meet-SC en gaan we daar tegen elkaar praten.
quote:
Meeste noemen mij Mir.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja noem mij maar gewoon Rob dan, zo heet ik echt. Of roepen jullie echt met elkaars nick?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Als jij gaat zingen en dansen is het siewosie slecht.
Dat is al genoeg voor hallucinaties.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]Dat is zeker waar.
Ik ga binnenkort met een Indische maat van me naar zo'n slechte film avond van vrienden van hem. Beetje bier drinken uit India en van die kutfilms kijken
Dan staan er dus 2 mensen met elkaar te praten midden in een bos, en opeens ontaard alles in zang en dans_! Leuk als je halicunerende drugs tot je hebt genomen
Welcome to my culture.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]Dat is zeker waar.
Ik ga binnenkort met een Indische maat van me naar zo'n slechte film avond van vrienden van hem. Beetje bier drinken uit India en van die kutfilms kijken
Dan staan er dus 2 mensen met elkaar te praten midden in een bos, en opeens ontaard alles in zang en dans_! Leuk als je halicunerende drugs tot je hebt genomen
Wijze keuze wel.quote:
Ga je schamen! Indische!? Hoe durf je mij te verwarren met een hindybindybollywoodfiguurquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]Dat is zeker waar.
Sorry poepjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ga je schamen! Indische!? Hoe durf je mij te verwarren met een hindybindybollywoodfiguurIndiase, mono, Indiase..
* heloef steekt zijn hand opquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:00 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand dat filmpje van die man die in Utrecht buiten ging zingen? En Mono die as op mijn hoofd uittikte.
Ben jij Indo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ga je schamen! Indische!? Hoe durf je mij te verwarren met een hindybindybollywoodfiguurIndiase, mono, Indiase..
Heel veel weten het nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:00 schreef heloef het volgende:
Ik heb nooit geweten dat Mono, Johan heet trouwens.
Dank je. Mijn moeder was heel gekwetst namelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:01 schreef gewoonfaye het volgende:
niks tegen hindybindybollywoodmensen trouwens
Uhohquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je. Mijn moeder was heel gekwetst namelijk.
Uno momento.quote:
Wat mij betreft de hele dag, ik ga alleen 's ochtends even boodschappen doen. Ik denk dat de meeste rond een uur of 4 komen. Ik hoop de lading uit huppelmuts's auto en smegma's auto eerder. Want dat zijn er meer tegelijk, dat is minder ongemakkelijk dan dat ik straks met 1 iemand zit.quote:
Jij hebt geen voorspellingen gezien? Ik zou geen electronica buiten zetten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet echt even de PC afkoppelen en in de tuin zetten. De ouwe lullen op de BBQ vanavond willen muziek_!
Nee hoor, doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Uno momento.
Iemand er problemen mee als ik het op youtube flikker?
Ik ben er rond 10 uur. Ik verwacht wel koffie met kleffe cake bij aankomst.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat mij betreft de hele dag, ik ga alleen 's ochtends even boodschappen doen. Ik denk dat de meeste rond een uur of 4 komen. Ik hoop de lading uit huppelmuts's auto en smegma's auto eerder. Want dat zijn er meer tegelijk, dat is minder ongemakkelijk dan dat ik straks met 1 iemand zit.
Ok, ik verwacht er ook wel rond een uurtje of 4 te zijn dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat mij betreft de hele dag, ik ga alleen 's ochtends even boodschappen doen. Ik denk dat de meeste rond een uur of 4 komen. Ik hoop de lading uit huppelmuts's auto en smegma's auto eerder. Want dat zijn er meer tegelijk, dat is minder ongemakkelijk dan dat ik straks met 1 iemand zit.
Beter kom ik dan rond een uur of 5. Ik haat ongemakkelijke stiltes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
En als ik er al ben, kom je dan wel eerder?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Beter kom ik dan rond een uur of 5. Ik haat ongemakkelijke stiltes.
Kom je me dan weer ophalen van het station?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En als ik er al ben, kom je dan wel eerder?
Nee, die ongemakkelijke stiltes wil ik dus om 4 uur sowieso weg hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Beter kom ik dan rond een uur of 5. Ik haat ongemakkelijke stiltes.
Ben een beetje afhankelijk van de rest, ik wil rond 1u wel gaan rijden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Regel ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben er rond 10 uur. Ik verwacht wel koffie met kleffe cake bij aankomst.
Damn, je woont echt ver weg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ben een beetje afhankelijk van de rest, ik wil rond 1u wel gaan rijden.
[ afbeelding ]
Dat heb ik voor jou over jwz.quote:
Hmmja, dat is ook weer zo ja. Ach, ik zie wel, het zou me niks verbazen als die tyfustreinen nog steeds niet rijden over 2 weken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, die ongemakkelijke stiltes wil ik dus om 4 uur sowieso weg hebben.Nou ben ik niet heel erg van de stiltes, sowieso.
Te laat komen is ook weer zo ongemakkelijk, dan val je echt binnen in een groep ineens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |