George is heilig? Of je hebt geen vertrouwen in ez zijn rijkunstenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay!
Mag jij tot sliedrecht rijden
Besef je wel hoe bijzonder het is dat je in George mag rijden![]()
Komt allemaal goed!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, eerst stond dit dus op facebook, en mijn stiefbroer had het gezien. Dus ik hoor hem ineens fluisteren tegen mijn ouders. "Mirne gaat een BBQ geven voor allemaal mensen"![]()
Maar ze vinden het prima, ze snappen alleen niet waar ik 10 mensen ga laten slapen. En wie iets sloopt word gesloopt door mijn stiefvader. En als we teveel herrie maken komt de buurman van 300kilo iedereen wegjagen. Verder vinden ze alles prima.
Ik heb alle vertrouwen in Ez. Anders zou ik hem niet laten rijden als ook mijn zoon in de auto zit!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
George is heilig? Of je hebt geen vertrouwen in ez zijn rijkunsten
Juistquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:44 schreef Myraela het volgende:
Dan maar op de bank, in de keuken, in de badkamer en in de tuin he.
Been there, done that.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay!
Mag jij tot sliedrecht rijden
Besef je wel hoe bijzonder het is dat je in George mag rijden![]()
Bring it onquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, eerst stond dit dus op facebook, en mijn stiefbroer had het gezien. Dus ik hoor hem ineens fluisteren tegen mijn ouders. "Mirne gaat een BBQ geven voor allemaal mensen"![]()
Maar ze vinden het prima, ze snappen alleen niet waar ik 10 mensen ga laten slapen. En wie iets sloopt word gesloopt door mijn stiefvader. En als we teveel herrie maken komt de buurman van 300kilo iedereen wegjagen. Verder vinden ze alles prima.
Wij niet, maar ik en bijvoorbeeld Faye dus wel. Nice.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:43 schreef Myraela het volgende:
Oh. En we mogen geen seks hebben in hun bed.
Ik neuk altijd buitenshuis!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:44 schreef Myraela het volgende:
say whut?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Been there, done that.
[..]
Bring it on
[..]
Wij niet, maar ik en bijvoorbeeld Faye dus wel. Nice.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:43 schreef Myraela het volgende:
Oh. En we mogen geen seks hebben in hun bed.
Dat was een heel klein stukjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Been there, done that.
[..]
Bring it on
[..]
Wij niet, maar ik en bijvoorbeeld Faye dus wel. Nice.
Ik ben zondag nog langs zevenaar geredenquote:
Ik zei bijvoorbeeld. Om zomaar een naam te noemen. Er had net zo goed Samzz kunnen staan, of Smegmanus.quote:
Toch jammer dat je het met mij niet aandurft!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zei bijvoorbeeld. Om zomaar een naam te noemen. Er had net zo goed Samzz kunnen staan, of Smegmanus.
Ik zie het al voor me. Een grote gangbang en ik zit een beetje de Linda te lezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:44 schreef Myraela het volgende:
Logisch wel!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toch jammer dat je het met mij niet aandurft!
Ik zal het navragen, hier kom ik op terug.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]Ik heb wel van die doorligmatjes
Mag het dan wel?
Doe je niet mee dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me. Een grote gangbang en ik zit een beetje de Linda te lezen.
Willen jullie mij erbij dan?quote:
Gewoon gebukt gaan staan, er is vanzelf een man die hem in je maagdelijke kontje stopt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me. Een grote gangbang en ik zit een beetje de Linda te lezen.
Hoax want ik was er de laatste keer van begin tot het einde bij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:47 schreef Monopoly het volgende:
Op elke fokmeet waar ik ben geweest is geneukt
Door jou?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nog nooit op een FOK!meet geneukt. Wel erna.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:47 schreef Monopoly het volgende:
over de snelweg, want dan kom je aardig in de buurt, ik zat zelf alleen in den haag met heloef en naatje op dat momentquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zondag nog langs zevenaar gereden![]()
Ik heb nog gezwaaid naar je
Inderdaad, in Utrecht niet, je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoax want ik was er de laatste keer van begin tot het einde bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |