Dank je. Mijn moeder was heel gekwetst namelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:01 schreef gewoonfaye het volgende:
niks tegen hindybindybollywoodmensen trouwens
Uhohquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je. Mijn moeder was heel gekwetst namelijk.
Uno momento.quote:
Wat mij betreft de hele dag, ik ga alleen 's ochtends even boodschappen doen. Ik denk dat de meeste rond een uur of 4 komen. Ik hoop de lading uit huppelmuts's auto en smegma's auto eerder. Want dat zijn er meer tegelijk, dat is minder ongemakkelijk dan dat ik straks met 1 iemand zit.quote:
Jij hebt geen voorspellingen gezien? Ik zou geen electronica buiten zetten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet echt even de PC afkoppelen en in de tuin zetten. De ouwe lullen op de BBQ vanavond willen muziek_!
Nee hoor, doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Uno momento.
Iemand er problemen mee als ik het op youtube flikker?
Ik ben er rond 10 uur. Ik verwacht wel koffie met kleffe cake bij aankomst.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat mij betreft de hele dag, ik ga alleen 's ochtends even boodschappen doen. Ik denk dat de meeste rond een uur of 4 komen. Ik hoop de lading uit huppelmuts's auto en smegma's auto eerder. Want dat zijn er meer tegelijk, dat is minder ongemakkelijk dan dat ik straks met 1 iemand zit.
Ok, ik verwacht er ook wel rond een uurtje of 4 te zijn dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat mij betreft de hele dag, ik ga alleen 's ochtends even boodschappen doen. Ik denk dat de meeste rond een uur of 4 komen. Ik hoop de lading uit huppelmuts's auto en smegma's auto eerder. Want dat zijn er meer tegelijk, dat is minder ongemakkelijk dan dat ik straks met 1 iemand zit.
Beter kom ik dan rond een uur of 5. Ik haat ongemakkelijke stiltes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
En als ik er al ben, kom je dan wel eerder?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Beter kom ik dan rond een uur of 5. Ik haat ongemakkelijke stiltes.
Kom je me dan weer ophalen van het station?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En als ik er al ben, kom je dan wel eerder?
Nee, die ongemakkelijke stiltes wil ik dus om 4 uur sowieso weg hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Beter kom ik dan rond een uur of 5. Ik haat ongemakkelijke stiltes.
Ben een beetje afhankelijk van de rest, ik wil rond 1u wel gaan rijden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Regel ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben er rond 10 uur. Ik verwacht wel koffie met kleffe cake bij aankomst.
Damn, je woont echt ver weg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:07 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ben een beetje afhankelijk van de rest, ik wil rond 1u wel gaan rijden.
[ afbeelding ]
Dat heb ik voor jou over jwz.quote:
Hmmja, dat is ook weer zo ja. Ach, ik zie wel, het zou me niks verbazen als die tyfustreinen nog steeds niet rijden over 2 weken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, die ongemakkelijke stiltes wil ik dus om 4 uur sowieso weg hebben.Nou ben ik niet heel erg van de stiltes, sowieso.
Te laat komen is ook weer zo ongemakkelijk, dan val je echt binnen in een groep ineens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |