En ik dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu ik en Faye.
Wij brengen je tot een nieuw hoogtepunt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu ik en Faye.
Dar ben ik te netjes voor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel bijna elke meet in tieten gebeten![]()
Zowel van mannen als van vrouwen
Ik heb ook tieten, liever niet in bijten gaarne okdanku.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel bijna elke meet in tieten gebeten![]()
Zowel van mannen als van vrouwen
Hij heeft mij en naat ook al gezien, maar dat was geen nieuw hoogtepuntquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu ik en Faye.
Ehm niet meer sinds dat ik 6 ben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
als dat je hoogtepunt is, vraag ik me nu ernstig iets af: heb je wel eens gezoend?
Zie post #79quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:53 schreef Myraela het volgende:
Hoewel. Smegmanus, mag ik in je tepeltjes bijten?
Godverdomme.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb ook tieten, liever niet in bijten gaarne okdanku.
Mono is eigenlijk mijn vaste slachtofferquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb ook tieten, liever niet in bijten gaarne okdanku.
Blauwe-tepel-brigadequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono is eigenlijk mijn vaste slachtoffer
Sowieso ga ik lachen telkens als ik "Smegmanus" hoor. Zeker als het ergens in het openbaar is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:54 schreef Monopoly het volgende:
Als jullie dan samen in een boom gaan zitten kunnen we zingen:
MYRAELA AND SMEGMANUS SITTING IN A TREE
K-I-S-S-I-N-G!!
Ja we kunnen ook gaan plompzakken, gaan jullie dan ook zingen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:54 schreef Monopoly het volgende:
Als jullie dan samen in een boom gaan zitten kunnen we zingen:
MYRAELA AND SMEGMANUS SITTING IN A TREE
K-I-S-S-I-N-G!!
Neuken met ene lege maag werkt niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:55 schreef Royco1 het volgende:
Dit word mijn eerste fok meet.
Maar begin het idee te krijgen dat die bbq maar voor de vorm is en het gewoon 1 grote orgie is op die meets.
Pak jij de riem, ik ga wel zingend en dansend eromheen staan. Als een slechte Bollywood film!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja we kunnen ook gaan plompzakken, gaan jullie dan ook zingen?
Zomaar iets wat in me opkwam.
Als ik kijk hoe de laatste is verlopen waar ik bij was...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:55 schreef Royco1 het volgende:
Dit word mijn eerste fok meet.
Maar begin het idee te krijgen dat die bbq maar voor de vorm is en het gewoon 1 grote orgie is op die meets.
Ja noem mij maar gewoon Rob dan, zo heet ik echt. Of roepen jullie echt met elkaars nick?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso ga ik lachen telkens als ik "Smegmanus" hoor. Zeker als het ergens in het openbaar is.
Ik gloei nog naquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als ik kijk hoe de laatste is verlopen waar ik bij was...
Ik weet van de meeste de echte naam nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso ga ik lachen telkens als ik "Smegmanus" hoor. Zeker als het ergens in het openbaar is.
Ik ga je stug smegmanus noemenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja noem mij maar gewoon Rob dan, zo heet ik echt. Of roepen jullie echt met elkaars nick?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pak jij de riem, ik ga wel zingend en dansend eromheen staan. Als een slechte Bollywood film!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |