Eigenlijk zitten we straks in een rijtje naast elkaar zo van "Eh, hai, weetje nog toen op FOK!!?!?!?!!" en dan zoeken we het op, gaan we allemaal mobiel internetten, openen we een meet-SC en gaan we daar tegen elkaar praten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:55 schreef Royco1 het volgende:
Dit word mijn eerste fok meet.
Maar begin het idee te krijgen dat die bbq maar voor de vorm is en het gewoon 1 grote orgie is op die meets.
Ik heet gewoon Fayequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik word wel standaard Mono genoemd op meets
Terwijl ik gewoon Johan heet
Ik zat me serieus al af te vragen hoe je ook alweer heette.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik word wel standaard Mono genoemd op meets
Terwijl ik gewoon Johan heet
Je moet mij als Rayen in je telefoon zetten trouwens.quote:
Dat vermoeden had ik al.quote:
Als jij gaat zingen en dansen is het siewosie slecht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pak jij de riem, ik ga wel zingend en dansend eromheen staan. Als een slechte Bollywood film!
Excuusneger is leukerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet mij als Rayen in je telefoon zetten trouwens.
Gelukkig, ik communiceer alleen met jullie via een topic namelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk zitten we straks in een rijtje naast elkaar zo van "Eh, hai, weetje nog toen op FOK!!?!?!?!!" en dan zoeken we het op, gaan we allemaal mobiel internetten, openen we een meet-SC en gaan we daar tegen elkaar praten.
quote:
Meeste noemen mij Mir.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja noem mij maar gewoon Rob dan, zo heet ik echt. Of roepen jullie echt met elkaars nick?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Als jij gaat zingen en dansen is het siewosie slecht.
Dat is al genoeg voor hallucinaties.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]Dat is zeker waar.
Ik ga binnenkort met een Indische maat van me naar zo'n slechte film avond van vrienden van hem. Beetje bier drinken uit India en van die kutfilms kijken
Dan staan er dus 2 mensen met elkaar te praten midden in een bos, en opeens ontaard alles in zang en dans_! Leuk als je halicunerende drugs tot je hebt genomen
Welcome to my culture.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]Dat is zeker waar.
Ik ga binnenkort met een Indische maat van me naar zo'n slechte film avond van vrienden van hem. Beetje bier drinken uit India en van die kutfilms kijken
Dan staan er dus 2 mensen met elkaar te praten midden in een bos, en opeens ontaard alles in zang en dans_! Leuk als je halicunerende drugs tot je hebt genomen
Wijze keuze wel.quote:
Ga je schamen! Indische!? Hoe durf je mij te verwarren met een hindybindybollywoodfiguurquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]Dat is zeker waar.
Sorry poepjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ga je schamen! Indische!? Hoe durf je mij te verwarren met een hindybindybollywoodfiguurIndiase, mono, Indiase..
* heloef steekt zijn hand opquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:00 schreef Myraela het volgende:
Heeft iemand dat filmpje van die man die in Utrecht buiten ging zingen? En Mono die as op mijn hoofd uittikte.
Ben jij Indo?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ga je schamen! Indische!? Hoe durf je mij te verwarren met een hindybindybollywoodfiguurIndiase, mono, Indiase..
Heel veel weten het nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:00 schreef heloef het volgende:
Ik heb nooit geweten dat Mono, Johan heet trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |