Jongen ik moet zondag via sliedrecht naar Purmerend naar emmen rijden.quote:
Mietjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jongen ik moet zondag via sliedrecht naar Purmerend naar emmen rijden.
Ik heb echt geen zin in een kater dan hoor
Ik snap ook nog steeds niet dat ik de vorige keer tussen Wierden en Zwolle alle bomen heb weten te missen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens ga ik van sambuca al over mn nek als ik het maar ruik.
Hierbij dus een vriendelijk verzoek om dat vooral niet te halen/drinken!
quote:
Ik had toen echt een "verrek ik ben al in Emmen? Maar hoe danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik snap ook nog steeds niet dat ik de vorige keer tussen Wierden en Zwolle alle bomen heb weten te missen.
Snap ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had toen echt een "verrek ik ben al in Emmen? Maar hoe dan" gevoel
![]()
Maar ja dat was maar een klein stukje nu moet ik half NL door en heb ik mensen in de auto naast me dus.
Check!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:27 schreef Myraela het volgende:
De mensen die blijven slapen nemen wel iets van kussens/dekens mee he? Ik heb wel spullen, maar niet voor 10 mensen vrees ik.
Nee, ik zal eens een foto maken van de tuin, ik denk namelijk dat het wat klein word om dan ook nog een badje bij te doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Check!
Ik ga de aanhanger wel vragen aan mn ex
Mirne heb je iets van een zwembadje in de tuin? Hoeft niet groot te zijn maar toen bij de bbq in emmen kwamen we erachter dat dat echtwas
Dat is niet zo heel gek daar in de buurt hoor. Ik weet geeneens meer hoeveel klein wild (haasjes, konijntjes, egeltjes.) Dat kaliber heb aangereden in de nachtdienst.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef Myraela het volgende:
Na die Wierden meet ging ik met Patje in de auto naar Boterhamzakjes huis toe. Bijna een hertje aangereden.
Bij mij hetzelfdequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik snap ook nog steeds niet dat ik de vorige keer tussen Wierden en Zwolle alle bomen heb weten te missen.
Maar dat niet in staat om te rijden staat los van je alcoholgebruikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Smoel jij! Jij vond zondag al dat ik niet meer in staat was om te rijden!
En ik vind het belangrijker dat mijn zoon veilig naast me in de auto zit. Dan is het klemzuipen echt niet meer zo belangrijk
En Ez wil ook graag veilig thuis komenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat niet in staat om te rijden staat los van je alcoholgebruik
Maar inderdaad, de veiligheid van je zoon is belangrijker
Gewoon één van de twee eruit zetten als ze vervelend worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En Ez wil ook graag veilig thuis komen![]()
Om eerlijk te zijn vind ik het doodseng om die 2 naast/achter me in de auto te hebben
En dan nog een zuipende mono naast je in de autoquote:
Ook dat nog ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan nog een zuipende mono naast je in de auto
Nou ik weet van Bart dat hij de mensen naast hem een hoek geeft als hij een smart ziet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon één van de twee eruit zetten als ze vervelend worden.
Ik zou zowat de taxi meenemen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik weet van Bart dat hij de mensen naast hem een hoek geeft als hij een smart ziet.
Mijn zoon doet dat als hij een gele auto of blauwe nummerplaat ziet.
Ik kom gewoon al bont en blauw aan in Rotterdam en dan moet de meet nog beginnen
Iemand een hoek geven als je een bepaalde auto ziet?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik weet van Bart dat hij de mensen naast hem een hoek geeft als hij een smart ziet.
Mijn zoon doet dat als hij een gele auto of blauwe nummerplaat ziet.
Ik kom gewoon al bont en blauw aan in Rotterdam en dan moet de meet nog beginnen
Dito hier. En dan had ik nog een passagier ook.quote:
Niets mis meequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En Ez wil ook graag veilig thuis komen![]()
Om eerlijk te zijn vind ik het doodseng om die 2 naast/achter me in de auto te hebben
En bedankt hequote:
Ja is leuk hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iemand een hoek geven als je een bepaalde auto ziet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |