Geen vriend/kennis die mee kan om te kijken? niet handig op die manier iddquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:52 schreef Roderick2085 het volgende:
motor heb ik dus niet
auto kan ik meestal in het weekend wel die van m'n ma mee, door de week dus niet.. niet echt handig dus allemaal
Groene GSX-R? Ver van origineel, zogenaamd grapje naar alle kawasaki'squote:Op donderdag 30 juni 2011 11:19 schreef PeeJie_ het volgende:
Oeh nice, mooi kleurtje ook, dat groen bij zwart
ook niet echt neequote:Op donderdag 30 juni 2011 20:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen vriend/kennis die mee kan om te kijken? niet handig op die manier idd
Staan er zat met betere standen voor redelijke prijzen toch? wat is je budget?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ook niet echt neeAg, komt allemaal vast wel goed uiteindelijk
eerst maar eens kijken of er nog wat mensen willen reageren op de mail
Toch vind ik dit stiekem ook wel leuk, weet alleen nog niet helemaal of ik zo'n km stand aandurf
Ik zat eigenlijk te denken aan 1000 vandaar ook de xj en cb'tjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Staan er zat met betere standen voor redelijke prijzen toch? wat is je budget?
Tip: ga nooit bovenin je budget de goedkoopste motor/auto/vliegtuig/boot kopen die je kunt vinden; drama garantie's en zoquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken aan 1000 vandaar ook de xj en cb'tjes, daar vind je ze niet echt met betere standen, maar voor 500 meer idd wel. Zit nu dus best te twijfelen
Ik weet het, maar het budget kan wel wat opgerekt worden, is alleen dat ik het denk ik liever niet gezien de hoeveelheid die ik met voorgaande motoren heb gereden... lekker goeie redenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tip: ga nooit bovenin je budget de goedkoopste motor/auto/vliegtuig/boot kopen die je kunt vinden; drama garantie's en zo
Mijn wrak had 100K op de tellerquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ook niet echt neeAg, komt allemaal vast wel goed uiteindelijk
eerst maar eens kijken of er nog wat mensen willen reageren op de mail
Toch vind ik dit stiekem ook wel leuk, weet alleen nog niet helemaal of ik zo'n km stand aandurf
tdm is ook 2 cylinderquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:07 schreef bwt het volgende:
[..]
Mijn wrak had 100K op de teller
91 zit daar toch best tegen aan. Maar dat was dan een 2cylinder.
4 cylinders zijn wel wat betrouwbaarder qua olie verbruik.
en de tip van sounddragon is best wel goed
hehe, die zag ik ook netquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:31 schreef Sounddragon het volgende:
ietswat verser exemplaar![]()
Moet het per se een TDM worden dan ?
Ik denk dat bijna alles waarop je een beetje rechtop kunt zitten we passend is, mijn Twin zou jou ook goed passen denk ik, net als bijna alle allroads, en ook veel toermotorenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hehe, die zag ik ook net
Moet niet per se, maar misschien is dat ivm mijn lengte wel iets relaxter rijden, toch nog ff een wat hogere zit en wat rechter op![]()
Als je nog andere suggesties hebt mag dat ook hoor
netjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:22 schreef cageon2 het volgende:
Dagje met MSL gepakt op CPZ om ff in te komen voor 6 juli op CPZ met de ZAC.
was toevallig ook MSLCup, was best leuk![]()
Heb mijn PR verbeterd naar 1:59.608![]()
kwam van 2:02.3
![]()
Derde 600 geworden en van plek 11 naar plek 7 overall gereden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tja, en daar gaat de budget bike als je dat allemaal wil (laten) doenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna alles waarop je een beetje rechtop kunt zitten we passend is, mijn Twin zou jou ook goed passen denk ik, net als bijna alle allroads, en ook veel toermotoren
Alles is aan te passen, vering kan worden verhoogd, voorvorken verlengd, sturen kun je verzetten, zadels kun je verhogen en stepjes verlagen.. hoe gek wil je het hebben?![]()
De mijne heeft een 3 cm verhoogde achtershock, verhoogd zadel, verlaagde steppies en 50 mm pivoting risers onder het stuur.. je kunt alles aanpassen naar je smaak ( of lengte)
Kijk, en daar heb je nou net een segment te pakken wat vaak met een budget bike niet het geval is (waard om te verbouwen en tijd op blijven rijden)quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:48 schreef Sounddragon het volgende:
Welnee, dat valt best mee
Ik heb dat ook niet allemaal in één keer gedaan hoor, beetje bij beetje veranderen en aanpassen. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je iets koopt wat het waard is om te verbouwen, en waar je een tijdje op gaat blijven rijden, anders is het wel zonde van het geld en de moeite natuurlijkVeel dingen kun je gewoon zelf.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:36 schreef BazzieK het volgende:
Nog erger, wissel je een zeurende vrouw in voor een langzame mederijder.
Vreemd verhaal, normaal krijg je een waarschuwing en het advies om het gas bij de meetpunten minder ver open te draaien.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:00 schreef M3rcury het volgende:
Reed altijd met stock demper, maar vroeg het bij de keuring, kan ik met deze uitlaat het circuit op. Zei dat poppetje dat het geen probleem was. Ze haalde me ook de laatste ronde pas eraf, het was te hard, maar ook niet overdreven, maar ze vroegen wel of ik mijn stock demper er weer op wilde zetten
pimpiedinkiequote:Op donderdag 30 juni 2011 23:22 schreef Worldbeater het volgende:
Nog even een kwartiertje wachten voor de tweede laag hamerslag op de bracket van de voorrem.
[ afbeelding ]
Deze oude boutjes van de over engineerd' reactiestang ook gecoat, maar eerst 0.2 mm afgedraaid ivm de dikke laag die erop komt.
[ afbeelding ]
Vreselijk, op Zolder zeggen ze dat al in de briefing, op het rechte stuk aan de overzijde van de weg rijden en niet het gas vol open zetten. Ook standaard motorfietsen worden hier van de baan gestuurd.quote:
Wait wut???quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vreselijk, op Zolder zeggen ze dat al in de briefing, op het rechte stuk aan de overzijde van de weg rijden en niet het gas vol open zetten. Ook standaard motorfietsen worden hier van de baan gestuurd.
Twee waarschuwingen = onherroepelijk einde circuitdag.![]()
Heb er die dag ook twee gehad.
(waarvan de laatste in de allerlaatste rondewant die overtredingen kon je letterlijk op commando laten gebeuren
)
Maar er zijn wel verschillende vergunningen van toepassing, ook op Zolder zijn er soms vrijstellingen voor meer lawaai, 'open uitlaten dagen', 'wedstrijd dagen', 'gewone circuitdagen'.
Afrikanen zijn nou eenmaal een stuk langerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:39 schreef Roderick2085 het volgende:
wtf, Africa Twin zadel zit bijna 10cm hoger dan andere motoren
komt zeker door het voedzame eten dat ze daar hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Afrikanen zijn nou eenmaal een stuk langer
En ik maar denken dat het aan de drugs lagquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[ afbeelding ] zomaar ineens ander lettertype
Gewoon uit zettenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het aan de drugs lag
Moet eens voor de grap op een 990 adventure stappenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:39 schreef Roderick2085 het volgende:
wtf, Africa Twin zadel zit bijna 10cm hoger dan andere motoren
Volgens bikez.com dus net zo hoog als een ATquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:35 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Moet eens voor de grap op een 990 adventure stappen
Serieus? dacht dat die nog een slagje hoger wasquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Volgens bikez.com dus net zo hoog als een AT
Bij mij 91 cm ongeveerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:39 schreef Roderick2085 het volgende:
wtf, Africa Twin zadel zit bijna 10cm hoger dan andere motoren
verschilt zo te zien ook wel per model (en misschien ook nog wel wat per jaar), de S is zo te zien wel wat hogerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:44 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Serieus? dacht dat die nog een slagje hoger was
standaard zag ik 86 staan.. de meeste zitten zo rond de 77 / 78quote:
quote:
Alleen de rekeningen van de dealer zijn dan hogerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:44 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Serieus? dacht dat die nog een slagje hoger was
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alleen de rekeningen van de dealer zijn dan hoger
Dat zou kunnen, het was 1 van de weinige motoren waar ik niet normaal bij de grond kwam, en dat met 1.96quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
verschilt zo te zien ook wel per model (en misschien ook nog wel wat per jaar), de S is zo te zien wel wat hoger
En het is nog waar ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alleen de rekeningen van de dealer zijn dan hoger
Als het maaiveld jaquote:
Transalp is wel wat kleiner qua zit; Anne heeft ook een Alp, al heb ik daar wel redelijk aan moeten schroeven om hem op Anne maat te krijgenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:53 schreef Roderick2085 het volgende:
standaard zag ik 86 staan.. de meeste zitten zo rond de 77 / 78![]()
Een transalp (met 85) dus ook maar ff meenemen misschien
Lees hierbovenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Hoe groot ben jij dan trouwens, want 91 is volgens mij best extreem hoog...
Ik zit stiekum al jaren te kijken wat ik zou moeten gaan kopen als de AT me gaat vervelen, en bij KTM hebben ze best wel leuk spul, maar de onderhoudskosten zouden me ervan weerhouden denk ik, zeker met nieuwere fietsen zit je, net als bij moderne auto's, al rap aan de dealer vast, en die zijn niet verlegen met de rekeningen bij KTM..quote:
Ik heb ook een tijdje lopen twijfelen om een 990 adventure te kopen, maar vond ze uiteindelijk toch net te duur. Achteraf ben ik er idd blij om, toen ik kosten van normale beurtjes enzo voorbij zag komen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zit stiekum al jaren te kijken wat ik zou moeten gaan kopen als de AT me gaat vervelen, en bij KTM hebben ze best wel leuk spul, maar de onderhoudskosten zouden me ervan weerhouden denk ik, zeker met nieuwere fietsen zit je, net als bij moderne auto's, al rap aan de dealer vast, en die zijn niet verlegen met de rekeningen bij KTM..
Of juist om te gaan slapenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef Sounddragon het volgende:
Goede plek om wakker te worden ook
[ afbeelding ]
Wel een erg bruut ding zo'n 990 Adventurequote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:29 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje lopen twijfelen om een 990 adventure te kopen, maar vond ze uiteindelijk toch net te duur. Achteraf ben ik er idd blij om, toen ik kosten van normale beurtjes enzo voorbij zag komen...
ktm maakt mooi spul idd, ben er ook wel erg gek op.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel een erg bruut ding zo'n 990 AdventureIk vind ook de wegversie wel vet, net als een Superduke trouwens
En.. er is prima op te mongolen![]()
Mooi die Japanse spanningsregelaars.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:56 schreef BazzieK het volgende:
En motor is weer terug. Dit keer spanningsregelaar kapot. Gelukkig door Triumph betaalt ook al is ie net buiten garantie.
quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:56 schreef BazzieK het volgende:
En motor is weer terug. Dit keer spanningsregelaar kapot. Gelukkig door Triumph betaalt ook al is ie net buiten garantie.
dûh.quote:
Omdat KPD niet gescand wordt door Googlequote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb die ene maand dat ik vrijgezel was anders wel goed marktonderzoek gedaan.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Scheelt weer een uitje van de knokploeg Fok!MC
Ik top in ene eerste sessie al 260 km/u.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:05 schreef cageon2 het volgende:
Vet, lijkt er aardig op!
[ afbeelding ]
Jammer alleen dat de laatste sessie met PR er minder mooi uit ziet qua lijnen, de tijd klopt verder wel..
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:52 schreef Geerd het volgende:
Lol volgens mij hebben ze dat blok allang weer verkocht
Te koop: Blok met lichte rijdbare schade.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:52 schreef Geerd het volgende:
Hallo Geert,
Ik kan me zeker voorstellen dat je dat wilt weten.
We weten echter niet zeker wanneer we het blok uitelkaar trekken.
Kan wel een jaar duren nog.
Als ik het niet vergeet ga ik het je dan zeker weten.
Met vriendelijke groet,
Boonstra Parts
Hendrik Brandsma
Afd. Verkoop gebruikte onderdelen
Weibuorren 120
9247 BD Ureterp
Tel. 0512-302264
Fax.0512-302364
Lol volgens mij hebben ze dat blok allang weer verkocht
Ik heb het niet ver geschopt, maar weet niet wat jij studeert? Tering.....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:07 schreef Tomatosalaat het volgende:
Hoi, ook ik heb een rappe brommer.
Ik ben niels, kom uit Utrecht, 20 jaar, student en motorrijder.
De motor:
[ afbeelding ]
Rechtsgeleerdheid aan de UU.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb het niet ver geschopt, maar weet niet wat jij studeert? Tering.....
Dit noemt zich tegenwoordig student?
Je leest weg als een 8 jarige, ik ook soms maar dat heet zelfkennis.
Kijk aan je kunt het wel, alleen toch jammer ff stoer doen en zoon faal maken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:08 schreef Tomatosalaat het volgende:
[..]
Rechtsgeleerdheid aan de UU.
Had geen zin in een lange intro, dus vandaar lekker kort.
Maar had mijn eindexamen gezakt op 1 vak die ik moest overdoen, dus een jaar 2uurtjes in de week naar school en de rest van de tijd gewerkt. En ik had een erg goed betaald baantje dus daardoor de motor kunnen betalen.
?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kijk aan je kunt het wel, alleen toch jammer ff stoer doen en zoon faal maken.
Hondaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:07 schreef Tomatosalaat het volgende:
Hoi, ook ik heb een rappe brommer.
Ik ben niels, kom uit Utrecht, 20 jaar, student en motorrijder.
De motor:
[ afbeelding ]
Nee Geerd daar ben je veelste groot voorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:41 schreef Geerd het volgende:
Begin bijna aan mezelf te twijfelen, ioh lachte je mij nou uit?
Dat was toch geen normale zin??
ikke 269quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik top in ene eerste sessie al 260 km/u.
Looks like a severe case of roadrashquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:29 schreef Tomatosalaat het volgende:
Je krijgt hoogstens gedroogde tomaten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:25 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee Geerd daar ben je veelste groot voor![]()
Ja al op oliepeil filmpje van gezien;quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef ArnosL het volgende:
http://motor.nl/nieuws/17(...)r-gepresenteerd.html
Iemand deze al gezien? Ik vind het toch echt wel een gaaf ding, een kruising tussen sm en naked met 100+ pk.
Leuke fiets voor in de toekomst
Jammer dacht dat hij hem wel even tegen een peiler zou rossen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:56 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ja al op oliepeil filmpje van gezien;
Leuk speelgoed
Dat is Ixora Stokkel nietquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:12 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Ixora Stokkel [ afbeelding ]
Met z'n dikke kop
Dat zou de presentatie wel afgemaakt hebben ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jammer dacht dat hij hem wel even tegen een peiler zou rossen.
Coool.quote:
Overloper.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:59 schreef Roderick2085 het volgende:
Zo'n transalp rijd eigenlijk best lekker
Nu nog ff een tdm vinden voor een proefritje
Ik heb echt geen flauw id hoe hard ik rijd op het rechte stuk. Misschien dat ik eens een keer mijn gps aan moet zettenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Coool.Volgende keer moet ik ff een versnelling hoger Bos Uit komen, scheelt een keer schakelen volgens iemand die pas een circuittraining gehad heeft op CPZ.
Nog drie weekjes tot de MSL cup.
![]()
een TDM is meer asfaltgericht, dus iets strakker geveerd denk ikquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:59 schreef Roderick2085 het volgende:
Zo'n transalp rijd eigenlijk best lekker
Nu nog ff een tdm vinden voor een proefritje
een hele enkeling niet (binnen het 'nieuwe' budget danquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
een TDM is meer asfaltgericht, dus iets strakker geveerd denk ik
Ik zou bijna zeggen; probeer ook een AT, maar die liggen nogal buiten je budget
Schakel tussen bosin-bosuit 1 keer op en ik pak m dan dus in 4, maar sta denk ik stukje korter met de tandwielen dan de meesten van hier.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:29 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw id hoe hard ik rijd op het rechte stuk. Misschien dat ik eens een keer mijn gps aan moet zetten
Versnelling hoger is daar op zich ook wel logisch, als ik hem bij mijn fiets in zijn 3 laat staan, loopt die de begrenzer in voordat ik hem helemaal rechtop heb staanen dan zit je ook wel weer aardig in je max vermogen gebied.
Ik schakel hem daar ook naar zijn 4, heb toch het gevoel dat ik dan een slag harder het rechte stuk op kom, al zal het met mijn tempo niet zo heel erg veel schelenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:45 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Schakel tussen bosin-bosuit 1 keer op en ik pak m dan dus in 4, maar sta denk ik stukje korter met de tandwielen dan de meesten van hier.
schakel je dan op t rechte stuk nog 1x of 2x op?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:12 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik schakel hem daar ook naar zijn 4, heb toch het gevoel dat ik dan een slag harder het rechte stuk op kom, al zal het met mijn tempo niet zo heel erg veel schelen
Geen idee, meestal wel, maar dat is een kwestie van gaan kijken. RD04's zijn vaak goedkoper omdat het een wat ouder model is, RD07 en RD07a's zijn de duurdere, km standen en bouwjaar tellen ook mee, maar een ton lopen ze makkelijk, ik ken er ook met 2 ton op de klokquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
een hele enkeling niet (binnen het 'nieuwe' budget dan) Maar dat zal haast wel een reden hebben gok ik
Hmm.. das een goede, dat weet ik eigenlijk niet. Ik denk 1x, ik heb in mijn achterhoofd ergens zitten dat ik best lang in die laatste versnelling blijf. Het is ook al weer meer dan een jaar geledenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:47 schreef cageon2 het volgende:
[..]
schakel je dan op t rechte stuk nog 1x of 2x op?
Begrijpelijk, ik weet het toevallig omdat ik er eergister gereden heb en filmpjes heb zitten kijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:54 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Hmm.. das een goede, dat weet ik eigenlijk niet. Ik denk 1x, ik heb in mijn achterhoofd ergens zitten dat ik best lang in die laatste versnelling blijf. Het is ook al weer meer dan een jaar geleden
Edit: nu ik erover nadenk denk ik toch 2x, volgens mij schakel ik 3x terug voor tarzan...
Nja, ik rijd tijden ergens tussen de 2:10 en 2:11. Snelste ronde is een 2.07, maar die vraag over hoe vaak ik door schakel op het rechte stuk moet ik je echt schuldig blijven..
Ik zit nu net ff een filmpje te kijken van een gsx-r 600, maar dat ding loopt bijna 250 in zijn 4 op de teller, dus het lijkt me dat ik maar 1x schakel..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:01 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik weet het toevallig omdat ik er eergister gereden heb en filmpjes heb zitten kijken.![]()
Maar als ik m in 5 pak dan duurt het idd erg lang en dan mis je echt vermogen bocht uit! Scheelt een hoop op zo'n lang recht stuk
t rechte stuk vergt de minste concentratie -> rust moment.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:04 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik zit nu net ff een filmpje te kijken van een gsx-r 600, maar dat ding loopt bijna 250 in zijn 4 op de teller, dus het lijkt me dat ik maar 1x schakel..
Stiekem vind ik het best raar dat ik niet weet wat ik doe, ik kan me de rest van de baan echt precies voor me halen, behalve het rechte stuk.
alle-bei van '88, maar wat is dan verder het verschil met een transalpquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee, meestal wel, maar dat is een kwestie van gaan kijken. RD04's zijn vaak goedkoper omdat het een wat ouder model is, RD07 en RD07a's zijn de duurdere, km standen en bouwjaar tellen ook mee, maar een ton lopen ze makkelijk, ik ken er ook met 2 ton op de klok
Een AT is wat meer motor voor je geld vind ik, groter, meer zitruimte, meer all/offroad. Op een Alp tref je eerder een vrouw aan als op een Twin zeg maar, of het moet een stevig exemplaar betreffen; maar ze zijn er wel hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alle-bei van '88, maar wat is dan verder het verschil met een transalpVermogen is zo te zien hetzelfde, zit alleen wel bijna 40kg verschil tussen
Ik zal hem van de week even op een andere compie bekijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:43 schreef cageon2 het volgende:
@WB
Niet al te best voorbeeld, maar de betere sessies zijn niet opgenomen![]()
accu leeg of kaartje vol ofzo...
Mijn eerste versnelling blaf al over de 160 km/u, dus ik kom daar normaliter in twee uit.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:29 schreef M3rcury het volgende:
Ik heb echt geen flauw id hoe hard ik rijd op het rechte stuk. Misschien dat ik eens een keer mijn gps aan moet zetten
Versnelling hoger is daar op zich ook wel logisch, als ik hem bij mijn fiets in zijn 3 laat staan, loopt die de begrenzer in voordat ik hem helemaal rechtop heb staanen dan zit je ook wel weer aardig in je max vermogen gebied.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
Dinnetje heeft de M&M's verstopt. [ afbeelding ]Liep jij niet te klagen dat je te vet werd laatst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mm kan je beter mm's eten dan chips gok ik zo
Bla Bla Bla :P
Nee klagen niet. Was wel strak bezig ivm halve marathon.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:47 schreef Blackviper het volgende:
Liep jij niet te klagen dat je te vet werd laatst?![]()
mm kan je beter mm's eten dan chips gok ik zo
Blijkbaar wordt je ook creatiefquote:
De Alexxxx smiley is zeker al zes jaar oud.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:41 schreef Blackviper het volgende:
Blijkbaar wordt je ook creatief
Jij als knutselaar kan vast mijn eerder gestelde vraag wel even beantwoorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De Alexxxx smiley is zeker al zes jaar oud.
Ik snap de vraag niet. Nee dus.haha ik bedoel meer van als ik de koppelingskabel bijvoorbeeld los haal en die andere erop zet of het dan allemaal wel goed gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of is het gewoon simpel hendel eraf hendel erop en voila![]()
Ben nog niet zo een klusheld met mijn motor
Bla Bla Bla :P
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
Dinnetje heeft de M&M's verstopt. [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
Dinnetje heeft de M&M's verstopt. [ afbeelding ]Uit bed moeten slepen? You're doing it wrongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Samenwonen is slopend voor de romantiek.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Uit bed moeten slepen? You're doing it wrong
Voor een niet ervaren klusser zal het 30 minuten werk zijn, je moet jezelf even opnieuw uitvinden hoe het past.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:59 schreef Blackviper het volgende:
haha ik bedoel meer van als ik de koppelingskabel bijvoorbeeld los haal en die andere erop zet of het dan allemaal wel goed gaat.
Of is het gewoon simpel hendel eraf hendel erop en voila![]()
Ben nog niet zo een klusheld met mijn motor
quote:
Duuh, dat had ik ook wel door.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |