Geen vriend/kennis die mee kan om te kijken? niet handig op die manier iddquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:52 schreef Roderick2085 het volgende:
motor heb ik dus niet
auto kan ik meestal in het weekend wel die van m'n ma mee, door de week dus niet.. niet echt handig dus allemaal
Groene GSX-R? Ver van origineel, zogenaamd grapje naar alle kawasaki'squote:Op donderdag 30 juni 2011 11:19 schreef PeeJie_ het volgende:
Oeh nice, mooi kleurtje ook, dat groen bij zwart
ook niet echt neequote:Op donderdag 30 juni 2011 20:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen vriend/kennis die mee kan om te kijken? niet handig op die manier idd
Staan er zat met betere standen voor redelijke prijzen toch? wat is je budget?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ook niet echt neeAg, komt allemaal vast wel goed uiteindelijk
eerst maar eens kijken of er nog wat mensen willen reageren op de mail
Toch vind ik dit stiekem ook wel leuk, weet alleen nog niet helemaal of ik zo'n km stand aandurf
Ik zat eigenlijk te denken aan 1000 vandaar ook de xj en cb'tjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Staan er zat met betere standen voor redelijke prijzen toch? wat is je budget?
Tip: ga nooit bovenin je budget de goedkoopste motor/auto/vliegtuig/boot kopen die je kunt vinden; drama garantie's en zoquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken aan 1000 vandaar ook de xj en cb'tjes, daar vind je ze niet echt met betere standen, maar voor 500 meer idd wel. Zit nu dus best te twijfelen
Ik weet het, maar het budget kan wel wat opgerekt worden, is alleen dat ik het denk ik liever niet gezien de hoeveelheid die ik met voorgaande motoren heb gereden... lekker goeie redenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tip: ga nooit bovenin je budget de goedkoopste motor/auto/vliegtuig/boot kopen die je kunt vinden; drama garantie's en zo
Mijn wrak had 100K op de tellerquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ook niet echt neeAg, komt allemaal vast wel goed uiteindelijk
eerst maar eens kijken of er nog wat mensen willen reageren op de mail
Toch vind ik dit stiekem ook wel leuk, weet alleen nog niet helemaal of ik zo'n km stand aandurf
tdm is ook 2 cylinderquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:07 schreef bwt het volgende:
[..]
Mijn wrak had 100K op de teller
91 zit daar toch best tegen aan. Maar dat was dan een 2cylinder.
4 cylinders zijn wel wat betrouwbaarder qua olie verbruik.
en de tip van sounddragon is best wel goed
hehe, die zag ik ook netquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:31 schreef Sounddragon het volgende:
ietswat verser exemplaar![]()
Moet het per se een TDM worden dan ?
Ik denk dat bijna alles waarop je een beetje rechtop kunt zitten we passend is, mijn Twin zou jou ook goed passen denk ik, net als bijna alle allroads, en ook veel toermotorenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hehe, die zag ik ook net
Moet niet per se, maar misschien is dat ivm mijn lengte wel iets relaxter rijden, toch nog ff een wat hogere zit en wat rechter op![]()
Als je nog andere suggesties hebt mag dat ook hoor
netjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:22 schreef cageon2 het volgende:
Dagje met MSL gepakt op CPZ om ff in te komen voor 6 juli op CPZ met de ZAC.
was toevallig ook MSLCup, was best leuk![]()
Heb mijn PR verbeterd naar 1:59.608![]()
kwam van 2:02.3
![]()
Derde 600 geworden en van plek 11 naar plek 7 overall gereden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tja, en daar gaat de budget bike als je dat allemaal wil (laten) doenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna alles waarop je een beetje rechtop kunt zitten we passend is, mijn Twin zou jou ook goed passen denk ik, net als bijna alle allroads, en ook veel toermotoren
Alles is aan te passen, vering kan worden verhoogd, voorvorken verlengd, sturen kun je verzetten, zadels kun je verhogen en stepjes verlagen.. hoe gek wil je het hebben?![]()
De mijne heeft een 3 cm verhoogde achtershock, verhoogd zadel, verlaagde steppies en 50 mm pivoting risers onder het stuur.. je kunt alles aanpassen naar je smaak ( of lengte)
Kijk, en daar heb je nou net een segment te pakken wat vaak met een budget bike niet het geval is (waard om te verbouwen en tijd op blijven rijden)quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:48 schreef Sounddragon het volgende:
Welnee, dat valt best mee
Ik heb dat ook niet allemaal in één keer gedaan hoor, beetje bij beetje veranderen en aanpassen. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je iets koopt wat het waard is om te verbouwen, en waar je een tijdje op gaat blijven rijden, anders is het wel zonde van het geld en de moeite natuurlijkVeel dingen kun je gewoon zelf.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:36 schreef BazzieK het volgende:
Nog erger, wissel je een zeurende vrouw in voor een langzame mederijder.
Vreemd verhaal, normaal krijg je een waarschuwing en het advies om het gas bij de meetpunten minder ver open te draaien.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:00 schreef M3rcury het volgende:
Reed altijd met stock demper, maar vroeg het bij de keuring, kan ik met deze uitlaat het circuit op. Zei dat poppetje dat het geen probleem was. Ze haalde me ook de laatste ronde pas eraf, het was te hard, maar ook niet overdreven, maar ze vroegen wel of ik mijn stock demper er weer op wilde zetten
pimpiedinkiequote:Op donderdag 30 juni 2011 23:22 schreef Worldbeater het volgende:
Nog even een kwartiertje wachten voor de tweede laag hamerslag op de bracket van de voorrem.
[ afbeelding ]
Deze oude boutjes van de over engineerd' reactiestang ook gecoat, maar eerst 0.2 mm afgedraaid ivm de dikke laag die erop komt.
[ afbeelding ]
Vreselijk, op Zolder zeggen ze dat al in de briefing, op het rechte stuk aan de overzijde van de weg rijden en niet het gas vol open zetten. Ook standaard motorfietsen worden hier van de baan gestuurd.quote:
Wait wut???quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vreselijk, op Zolder zeggen ze dat al in de briefing, op het rechte stuk aan de overzijde van de weg rijden en niet het gas vol open zetten. Ook standaard motorfietsen worden hier van de baan gestuurd.
Twee waarschuwingen = onherroepelijk einde circuitdag.![]()
Heb er die dag ook twee gehad.
(waarvan de laatste in de allerlaatste rondewant die overtredingen kon je letterlijk op commando laten gebeuren
)
Maar er zijn wel verschillende vergunningen van toepassing, ook op Zolder zijn er soms vrijstellingen voor meer lawaai, 'open uitlaten dagen', 'wedstrijd dagen', 'gewone circuitdagen'.
Afrikanen zijn nou eenmaal een stuk langerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:39 schreef Roderick2085 het volgende:
wtf, Africa Twin zadel zit bijna 10cm hoger dan andere motoren
komt zeker door het voedzame eten dat ze daar hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Afrikanen zijn nou eenmaal een stuk langer
En ik maar denken dat het aan de drugs lagquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[ afbeelding ] zomaar ineens ander lettertype
Gewoon uit zettenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het aan de drugs lag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |