Ik heb het niet ver geschopt, maar weet niet wat jij studeert? Tering.....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:07 schreef Tomatosalaat het volgende:
Hoi, ook ik heb een rappe brommer.
Ik ben niels, kom uit Utrecht, 20 jaar, student en motorrijder.
De motor:
[ afbeelding ]
Rechtsgeleerdheid aan de UU.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb het niet ver geschopt, maar weet niet wat jij studeert? Tering.....
Dit noemt zich tegenwoordig student?
Je leest weg als een 8 jarige, ik ook soms maar dat heet zelfkennis.
Kijk aan je kunt het wel, alleen toch jammer ff stoer doen en zoon faal maken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:08 schreef Tomatosalaat het volgende:
[..]
Rechtsgeleerdheid aan de UU.
Had geen zin in een lange intro, dus vandaar lekker kort.
Maar had mijn eindexamen gezakt op 1 vak die ik moest overdoen, dus een jaar 2uurtjes in de week naar school en de rest van de tijd gewerkt. En ik had een erg goed betaald baantje dus daardoor de motor kunnen betalen.
?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kijk aan je kunt het wel, alleen toch jammer ff stoer doen en zoon faal maken.
Hondaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:07 schreef Tomatosalaat het volgende:
Hoi, ook ik heb een rappe brommer.
Ik ben niels, kom uit Utrecht, 20 jaar, student en motorrijder.
De motor:
[ afbeelding ]
Nee Geerd daar ben je veelste groot voorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:41 schreef Geerd het volgende:
Begin bijna aan mezelf te twijfelen, ioh lachte je mij nou uit?
Dat was toch geen normale zin??
ikke 269quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik top in ene eerste sessie al 260 km/u.
Looks like a severe case of roadrashquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:29 schreef Tomatosalaat het volgende:
Je krijgt hoogstens gedroogde tomaten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:25 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee Geerd daar ben je veelste groot voor![]()
Ja al op oliepeil filmpje van gezien;quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:16 schreef ArnosL het volgende:
http://motor.nl/nieuws/17(...)r-gepresenteerd.html
Iemand deze al gezien? Ik vind het toch echt wel een gaaf ding, een kruising tussen sm en naked met 100+ pk.
Leuke fiets voor in de toekomst
Jammer dacht dat hij hem wel even tegen een peiler zou rossen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:56 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Ja al op oliepeil filmpje van gezien;
Leuk speelgoed
Dat is Ixora Stokkel nietquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:12 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Ixora Stokkel [ afbeelding ]
Met z'n dikke kop
Dat zou de presentatie wel afgemaakt hebben ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jammer dacht dat hij hem wel even tegen een peiler zou rossen.
Coool.quote:
Overloper.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:59 schreef Roderick2085 het volgende:
Zo'n transalp rijd eigenlijk best lekker
Nu nog ff een tdm vinden voor een proefritje
Ik heb echt geen flauw id hoe hard ik rijd op het rechte stuk. Misschien dat ik eens een keer mijn gps aan moet zettenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Coool.Volgende keer moet ik ff een versnelling hoger Bos Uit komen, scheelt een keer schakelen volgens iemand die pas een circuittraining gehad heeft op CPZ.
Nog drie weekjes tot de MSL cup.
![]()
een TDM is meer asfaltgericht, dus iets strakker geveerd denk ikquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:59 schreef Roderick2085 het volgende:
Zo'n transalp rijd eigenlijk best lekker
Nu nog ff een tdm vinden voor een proefritje
een hele enkeling niet (binnen het 'nieuwe' budget danquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
een TDM is meer asfaltgericht, dus iets strakker geveerd denk ik
Ik zou bijna zeggen; probeer ook een AT, maar die liggen nogal buiten je budget
Schakel tussen bosin-bosuit 1 keer op en ik pak m dan dus in 4, maar sta denk ik stukje korter met de tandwielen dan de meesten van hier.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:29 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw id hoe hard ik rijd op het rechte stuk. Misschien dat ik eens een keer mijn gps aan moet zetten
Versnelling hoger is daar op zich ook wel logisch, als ik hem bij mijn fiets in zijn 3 laat staan, loopt die de begrenzer in voordat ik hem helemaal rechtop heb staanen dan zit je ook wel weer aardig in je max vermogen gebied.
Ik schakel hem daar ook naar zijn 4, heb toch het gevoel dat ik dan een slag harder het rechte stuk op kom, al zal het met mijn tempo niet zo heel erg veel schelenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:45 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Schakel tussen bosin-bosuit 1 keer op en ik pak m dan dus in 4, maar sta denk ik stukje korter met de tandwielen dan de meesten van hier.
schakel je dan op t rechte stuk nog 1x of 2x op?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:12 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik schakel hem daar ook naar zijn 4, heb toch het gevoel dat ik dan een slag harder het rechte stuk op kom, al zal het met mijn tempo niet zo heel erg veel schelen
Geen idee, meestal wel, maar dat is een kwestie van gaan kijken. RD04's zijn vaak goedkoper omdat het een wat ouder model is, RD07 en RD07a's zijn de duurdere, km standen en bouwjaar tellen ook mee, maar een ton lopen ze makkelijk, ik ken er ook met 2 ton op de klokquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
een hele enkeling niet (binnen het 'nieuwe' budget dan) Maar dat zal haast wel een reden hebben gok ik
Hmm.. das een goede, dat weet ik eigenlijk niet. Ik denk 1x, ik heb in mijn achterhoofd ergens zitten dat ik best lang in die laatste versnelling blijf. Het is ook al weer meer dan een jaar geledenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:47 schreef cageon2 het volgende:
[..]
schakel je dan op t rechte stuk nog 1x of 2x op?
Begrijpelijk, ik weet het toevallig omdat ik er eergister gereden heb en filmpjes heb zitten kijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:54 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Hmm.. das een goede, dat weet ik eigenlijk niet. Ik denk 1x, ik heb in mijn achterhoofd ergens zitten dat ik best lang in die laatste versnelling blijf. Het is ook al weer meer dan een jaar geleden
Edit: nu ik erover nadenk denk ik toch 2x, volgens mij schakel ik 3x terug voor tarzan...
Nja, ik rijd tijden ergens tussen de 2:10 en 2:11. Snelste ronde is een 2.07, maar die vraag over hoe vaak ik door schakel op het rechte stuk moet ik je echt schuldig blijven..
Ik zit nu net ff een filmpje te kijken van een gsx-r 600, maar dat ding loopt bijna 250 in zijn 4 op de teller, dus het lijkt me dat ik maar 1x schakel..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:01 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ik weet het toevallig omdat ik er eergister gereden heb en filmpjes heb zitten kijken.![]()
Maar als ik m in 5 pak dan duurt het idd erg lang en dan mis je echt vermogen bocht uit! Scheelt een hoop op zo'n lang recht stuk
t rechte stuk vergt de minste concentratie -> rust moment.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:04 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik zit nu net ff een filmpje te kijken van een gsx-r 600, maar dat ding loopt bijna 250 in zijn 4 op de teller, dus het lijkt me dat ik maar 1x schakel..
Stiekem vind ik het best raar dat ik niet weet wat ik doe, ik kan me de rest van de baan echt precies voor me halen, behalve het rechte stuk.
alle-bei van '88, maar wat is dan verder het verschil met een transalpquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee, meestal wel, maar dat is een kwestie van gaan kijken. RD04's zijn vaak goedkoper omdat het een wat ouder model is, RD07 en RD07a's zijn de duurdere, km standen en bouwjaar tellen ook mee, maar een ton lopen ze makkelijk, ik ken er ook met 2 ton op de klok
Een AT is wat meer motor voor je geld vind ik, groter, meer zitruimte, meer all/offroad. Op een Alp tref je eerder een vrouw aan als op een Twin zeg maar, of het moet een stevig exemplaar betreffen; maar ze zijn er wel hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alle-bei van '88, maar wat is dan verder het verschil met een transalpVermogen is zo te zien hetzelfde, zit alleen wel bijna 40kg verschil tussen
Ik zal hem van de week even op een andere compie bekijken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:43 schreef cageon2 het volgende:
@WB
Niet al te best voorbeeld, maar de betere sessies zijn niet opgenomen![]()
accu leeg of kaartje vol ofzo...
Mijn eerste versnelling blaf al over de 160 km/u, dus ik kom daar normaliter in twee uit.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:29 schreef M3rcury het volgende:
Ik heb echt geen flauw id hoe hard ik rijd op het rechte stuk. Misschien dat ik eens een keer mijn gps aan moet zetten
Versnelling hoger is daar op zich ook wel logisch, als ik hem bij mijn fiets in zijn 3 laat staan, loopt die de begrenzer in voordat ik hem helemaal rechtop heb staanen dan zit je ook wel weer aardig in je max vermogen gebied.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
Dinnetje heeft de M&M's verstopt. [ afbeelding ]Liep jij niet te klagen dat je te vet werd laatst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mm kan je beter mm's eten dan chips gok ik zo
Bla Bla Bla :P
Nee klagen niet. Was wel strak bezig ivm halve marathon.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:47 schreef Blackviper het volgende:
Liep jij niet te klagen dat je te vet werd laatst?![]()
mm kan je beter mm's eten dan chips gok ik zo
Blijkbaar wordt je ook creatiefquote:
De Alexxxx smiley is zeker al zes jaar oud.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:41 schreef Blackviper het volgende:
Blijkbaar wordt je ook creatief
Jij als knutselaar kan vast mijn eerder gestelde vraag wel even beantwoorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2011 00:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De Alexxxx smiley is zeker al zes jaar oud.
Ik snap de vraag niet. Nee dus.haha ik bedoel meer van als ik de koppelingskabel bijvoorbeeld los haal en die andere erop zet of het dan allemaal wel goed gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of is het gewoon simpel hendel eraf hendel erop en voila![]()
Ben nog niet zo een klusheld met mijn motor
Bla Bla Bla :P
Dinnetje heeft de M&M's verstopt. [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dinnetje heeft de M&M's verstopt. [ afbeelding ]Uit bed moeten slepen? You're doing it wrongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Samenwonen is slopend voor de romantiek.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Uit bed moeten slepen? You're doing it wrong
Voor een niet ervaren klusser zal het 30 minuten werk zijn, je moet jezelf even opnieuw uitvinden hoe het past.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:59 schreef Blackviper het volgende:
haha ik bedoel meer van als ik de koppelingskabel bijvoorbeeld los haal en die andere erop zet of het dan allemaal wel goed gaat.
Of is het gewoon simpel hendel eraf hendel erop en voila![]()
Ben nog niet zo een klusheld met mijn motor
quote:
Duuh, dat had ik ook wel door.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |