Afrikanen zijn nou eenmaal een stuk langerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:39 schreef Roderick2085 het volgende:
wtf, Africa Twin zadel zit bijna 10cm hoger dan andere motoren
komt zeker door het voedzame eten dat ze daar hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Afrikanen zijn nou eenmaal een stuk langer
En ik maar denken dat het aan de drugs lagquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[ afbeelding ] zomaar ineens ander lettertype
Gewoon uit zettenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:14 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het aan de drugs lag
Moet eens voor de grap op een 990 adventure stappenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:39 schreef Roderick2085 het volgende:
Volgens bikez.com dus net zo hoog als een ATquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:35 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Moet eens voor de grap op een 990 adventure stappen
Serieus? dacht dat die nog een slagje hoger wasquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Volgens bikez.com dus net zo hoog als een AT
Bij mij 91 cm ongeveerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:39 schreef Roderick2085 het volgende:
verschilt zo te zien ook wel per model (en misschien ook nog wel wat per jaar), de S is zo te zien wel wat hogerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:44 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Serieus? dacht dat die nog een slagje hoger was
standaard zag ik 86 staan.. de meeste zitten zo rond de 77 / 78quote:
quote:
Alleen de rekeningen van de dealer zijn dan hogerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:44 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Serieus? dacht dat die nog een slagje hoger was
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alleen de rekeningen van de dealer zijn dan hoger
Dat zou kunnen, het was 1 van de weinige motoren waar ik niet normaal bij de grond kwam, en dat met 1.96quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:53 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
verschilt zo te zien ook wel per model (en misschien ook nog wel wat per jaar), de S is zo te zien wel wat hoger
En het is nog waar ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alleen de rekeningen van de dealer zijn dan hoger
Als het maaiveld jaquote:
Transalp is wel wat kleiner qua zit; Anne heeft ook een Alp, al heb ik daar wel redelijk aan moeten schroeven om hem op Anne maat te krijgenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:53 schreef Roderick2085 het volgende:
standaard zag ik 86 staan.. de meeste zitten zo rond de 77 / 78![]()
Een transalp (met 85) dus ook maar ff meenemen misschien
Lees hierbovenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Hoe groot ben jij dan trouwens, want 91 is volgens mij best extreem hoog...
Ik zit stiekum al jaren te kijken wat ik zou moeten gaan kopen als de AT me gaat vervelen, en bij KTM hebben ze best wel leuk spul, maar de onderhoudskosten zouden me ervan weerhouden denk ik, zeker met nieuwere fietsen zit je, net als bij moderne auto's, al rap aan de dealer vast, en die zijn niet verlegen met de rekeningen bij KTM..quote:
Ik heb ook een tijdje lopen twijfelen om een 990 adventure te kopen, maar vond ze uiteindelijk toch net te duur. Achteraf ben ik er idd blij om, toen ik kosten van normale beurtjes enzo voorbij zag komen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zit stiekum al jaren te kijken wat ik zou moeten gaan kopen als de AT me gaat vervelen, en bij KTM hebben ze best wel leuk spul, maar de onderhoudskosten zouden me ervan weerhouden denk ik, zeker met nieuwere fietsen zit je, net als bij moderne auto's, al rap aan de dealer vast, en die zijn niet verlegen met de rekeningen bij KTM..
Of juist om te gaan slapenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef Sounddragon het volgende:
Goede plek om wakker te worden ook
[ afbeelding ]
Wel een erg bruut ding zo'n 990 Adventurequote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:29 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje lopen twijfelen om een 990 adventure te kopen, maar vond ze uiteindelijk toch net te duur. Achteraf ben ik er idd blij om, toen ik kosten van normale beurtjes enzo voorbij zag komen...
ktm maakt mooi spul idd, ben er ook wel erg gek op.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel een erg bruut ding zo'n 990 AdventureIk vind ook de wegversie wel vet, net als een Superduke trouwens
En.. er is prima op te mongolen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |