Convective available potential energy, hoe hoger de getallen hoe leuker het kan wordenquote:
Dan zou Gerrit dus toch wel goed zitten met het zuiden en oostenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Convective available potential energy, hoe hoger de getallen hoe leuker het kan worden
same goesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik na middernacht niet meer hier post dan zou ik het fijn vinden als de fok zoekploeg ingeschakeld werd.
De meeste kans op noodweer in in het gehele westelijk deel van Nederland, Utrecht, Brabant en westelijk deel van Gelderland.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dan zou Gerrit dus toch wel goed zitten met het zuiden en oosten
Geen Overijssel. Feestun!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:17 schreef Staal het volgende:
[..]
De meeste kans op noodweer in in het gehele westelijk deel van Nederland, Utrecht, Brabant en westelijk deel van Gelderland.
Ze zitten ook allemaal op 1 lijn..
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ook de kracht van die buien is zo geweldig. Je wordt gewoon naar voren gedrukt bij een goede knal. Vette ervaring
Mooi hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:17 schreef Staal het volgende:
[..]
De meeste kans op noodweer in in het gehele westelijk deel van Nederland, Utrecht, Brabant en westelijk deel van Gelderland.
Ze zitten ook allemaal op 1 lijn..
amenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mooi he
Oma's wijsheid: "alleen de tijd zal het leren"
Danku.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Convective available potential energy.
Waar zit je?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef Staal het volgende:
Heeft iemand verstand van een hagelkanon? Tot welke afstand helpt dat eigenlijk?
Dacht dat ze aan het affakkelen waren maar ik hoor van die kanonnen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:28 schreef Qwea het volgende:
het begon zwaar te betrekken in den helder... wat regen gehad en nu klaart het op.
22,6 graden hier en enorm benauwd.
Dat komt later!!!!! Of nietquote:
Je kan nog met gemak buiten in het zonnetje zitten hoor. Vanavond wordt het pas (hopelijk) genietenquote:
ik mot werkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Je kan nog met gemak buiten in het zonnetje zitten hoor. Vanavond wordt het pas (hopelijk) genieten
Woensdrecht. Misschien toch affakkelen? Zat net op Wiki te lezen maar zo'n kanon schijnt met regelmaat een dof onweersklapachtig geluid te geven. Dus het zal toch geen kanon zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:27 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Waar zit je?
Bij de Shell in Moerdijk waren ze vanmorgen aan het affakkelen door blikseminslag.
Ik weet niet of ze nu nog aan het affakkelen zijn.
6km volgens google.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef Staal het volgende:
Heeft iemand verstand van een hagelkanon? Tot welke afstand helpt dat eigenlijk?
Dacht dat ze aan het affakkelen waren maar ik hoor van die kanonnen.
de druppels voelden zich al genegeerdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:36 schreef Samael het volgende:
Na wat spetterjes hier in Spakenburg is het weer kurk droog
-edit-
oh wacht, er vallen nog wat druppeltjes die te tellen vallen.
Kan het me voorstellen. Kun je je huidige auto niet bedekken met een deken of onder een brug zetten?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:36 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
6km volgens google.
Ik zit overigens niet te wachten op mega grote hagelstenen. Mijn nieuwe auto is onderweg en ik moet nog een paar weken met deze doen voordat ik hem inruil en ik denk niet dat ze hem accepteren als hij vol met deuken zit![]()
doe mij die ook maarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:40 schreef baniekje het volgende:
Kerkrade: Stralende zon, beetje sluierbewolking, en 30 graadjes in de schaduw!
Regen? Als ik hier op het Mediapark uit het raam kijk zie ik niks, alleen behoorlijk bewolkt en hier en daar een wel heel verdwaald spettertje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:35 schreef dewshine het volgende:
t gooi is en blijft t gooi he.. tis hier sowieso kut.. nou ook regen grrrr
nja,, regen.. hie r in huizen ook alleen maar wat spetters.. met grootheidswaanzin:Dquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Regen? Als ik hier op het Mediapark uit het raam kijk zie ik niks, alleen behoorlijk bewolkt en hier en daar een wel heel verdwaald spettertje.
valt hilversum stiekem nog onder t gooi dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:48 schreef dewshine het volgende:
[..]
nja,, regen.. hie r in huizen ook alleen maar wat spetters.. met grootheidswaanzin:D
Dat dacht ik vanmorgen omdat het zo afgekoeld was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
En jij maar denken dat de 30 niet meer gehaald zou worden
Oh, dan wordt het tijd dat ik m'n Z-5500 ook even de sporen geefquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:49 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Breda heeft z´n eigen hotspot, heb net de muziek hard aangezet.
popcornquote:
Wat?! Moet het nog ontstaan??? Is het dan niet al te zien in de 24-uurs voorspelling van Buienradar?!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat dacht ik vanmorgen omdat het zo afgekoeld was.
Nou moet er straks nog wat ONTSTAAN he?.
Dat is een heel grove voorspellingquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Wat?! Moet het nog ontstaan??? Is het dan niet al te zien in de 24-uurs voorspelling van Buienradar?!
hoe kunnen ze het nu dan al wel voorspellen?quote:
En dat ONTSTAAN voorspellen jullie beter dan Hiemstra.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Wat?! Moet het nog ontstaan??? Is het dan niet al te zien in de 24-uurs voorspelling van Buienradar?!
go julliequote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:56 schreef Staal het volgende:
[..]
En dat ONTSTAAN voorspellen jullie beter dan Hiemstra.
jawel hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:58 schreef Staal het volgende:
Maar dat buitje van vanmorgen was niet voorspeld he.
Niet waar.quote:
nietis, wellis, nietis.. komoooooooooop peoplesquote:
quote:The combination of such instability with moderate wind shear (around 15 m/s in the 0-6 km layer) should allow a couple of severe multicell storms to form during the afternoon with large hail and damaging wind gusts.
During the mid- to late evening, as forcing related to the approaching mid-/upper-level trough sets in, storm coverage should increase and develop eastward. The high moisture (40 mm of precipitable water) favours locally high precipitation accumulations and an attendant flash flood threat.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:50 schreef dewshine het volgende:
[..]
valt hilversum stiekem nog onder t gooi dan?
Flash flood?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:03 schreef zoem het volgende:
Zal ik Estofex nog maar eens quoten dan:
[..]
Misschien ligt er wel een blaadje op de rails, je kunt het niet weten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Noodrooster NS blijft van kracht als weer meevalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |