teleurgesteld?:Dquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:42 schreef Verbal het volgende:
Ik zie op de buienradar dat het hier net even flink heeft geregend. Als ik uit het raam kijk, zie ik niets dat een dergelijke conclusie kan rechtvaardigen
V.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef VacaLoca het volgende:
Nu al buien? en noodweer zal niet komen? 100000e keer dat dergelijke voorspellingen, zelfs <24u vantevoren... niet kloppen
kNikkerland dan toch zeker...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
2 jaar geleden 8 putten in mijn auto.
In... ons eigenste kikkerland.
Gast, hoeveel tijd denk je dat ik heb? ik heb netjes dit topic doorgelezn waar mensen dit riepen, daar ging ik op af.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:44 schreef marcel-o het volgende:
dat vocht wat gevallen is en nu weer verdampt heeft vast invloed op vanmiddag?
[..]
lees ff de laatste 2 topics door
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:45 schreef Drassss het volgende:
Kan iemand de topic titel veranderen in: " De buien komen ONTSTAAN tussen 4 en 12 "
oooowhh.. dan bestaaat het zuiden dus nog welquote:
Die tuin interesseert me niet, alleen maar grind hier. Maar m'n auto die er straks misschien uitziet als een golfbal, daar zou ik goed zuur van zijn.quote:
Bron: Onweer-Onlinequote:In de tweede helft van de middag neemt echter de kans op regen en onweersbuien toe. De buien zullen een zwaar karakter hebben en gaan gepaard met onweer, hagel, windstoten en lokaal veel neerslag. Wateroverlast is hierbij niet uitgesloten. De meeste kans op noodweer in in het gehele westelijk deel van Nederland, Utrecht, Brabant en westelijk deel van Gelderland.
Overdag, staat er. Overdag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
In het oosten weinig kans op noodweer
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=127005
Het oosten is gewoon saai wat betreft het weer. Als het in het zuiden/midden stevig regent, krijgt het oosten een paar druppeltjes mee. Dat idee heb ik altijd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
In het oosten weinig kans op noodweer
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=127005
Als we nu gewoon allemaal een hagelkanon nemen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die tuin interesseert me niet, alleen maar grind hier. Maar m'n auto die er straks misschien uitziet als een golfbal, daar zou ik goed zuur van zijn.
Maar gezien het stukje op onweer-online, wat hierboven gepost is, is de kans daarna ook niet zo groot.quote:
Gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:49 schreef dewshine het volgende:
[..]
oooowhh.. dan bestaaat het zuiden dus nog wel
Crapquote:
Westen, je gaat nog wel iets krijgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:00 schreef Yi-Long het volgende:
Hier in Alkmaar is het vrij aangenaam vertoeven eerlijk gezegd...
Geen idee of we hier noodweer kunnen verwachten vanavond, aangezien men het hier voornamelijk over 'het zuiden' enzo heeft...
Nope, alle hoop is gevlogenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:49 schreef dewshine het volgende:
[..]
Moet je in de Achterhoek eens gaan kijken wat ze met een melkbus en een klontje carbid kunnen...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Als we nu gewoon allemaal een hagelkanon nemen?
Geluid zal vervelend zijn maar wat een geweldige uitvinding is dat voor telers.
Als ik na middernacht niet meer hier post dan zou ik het fijn vinden als de fok zoekploeg ingeschakeld werd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:49 schreef dewshine het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik vind dat altijd wel lekker, zo'n flinke stormquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Westen, je gaat nog wel iets krijgen.
Beloofd. Dan gaan we op zoek naar een nieuwe mod.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik na middernacht niet meer hier post dan zou ik het fijn vinden als de fok zoekploeg ingeschakeld werd.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Beloofd. Dan gaan we op zoek naar een nieuwe mod.
Jep ik ken ze. Ook in de VS van die geweldige stormen waar de klappen echt bijna niet te tellen zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik vind dat altijd wel lekker, zo'n flinke stormIn Hong Kong heb je af en toe nog zo'n flinke typhoon of van die onweersbuien die tussen de bergen blijven hangen, waardoor je idioot veel klappen per minuut hebt. Heerlijk.
Ook de kracht van die buien is zo geweldig. Je wordt gewoon naar voren gedrukt bij een goede knal. Vette ervaringquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:05 schreef Take_A_Picture het volgende:
In Amerika is het kicken dat je zulk goed zicht hebt!
Wij reden toen vanaf de Grand Canyon terug naar Phoenix en je had een heeeeeel lang stuk met niks geen gebouwen ofzo. En wel allemaal buien om ons heenZo kicken (en onheilspellend)!
Wie denkt Gerrit wel niet dat hij isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
Gerrit zegt op het journaal dat het midden en oosten de zwaarste buien krijgen. *Gaat naar bunker*
Alles aan Den Helder is 'jammer'....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:08 schreef Dagoduck het volgende:
Toch wel jammer dat we hier in Den Helder het minste regen van Nederland hebben gem. p.j.
Zuid niet veel meer dan? Het is hier alweer blauw buiten, alleen wat dreigende wolken gehad. Niets uit gevallen. Wel stikkend benauwd trouwens...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
Gerrit zegt op het journaal dat het midden en oosten de zwaarste buien krijgen. *Gaat naar bunker*
Dat zei ie niet, er werd gevraagd waar het ergste zou komen, hij zei midden en oosten. Altijd zeggen ze dat en altijd is het hier niets.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wie denkt Gerrit wel niet dat hij is
Ik heb het niet gehoord, maar wanneer denkt Gerrit de Grote wanneer we hier (ossten) dan de meeste buien krijgen? Vannacht?
Het schijnt dat je auto met deuken wel efficiënter rijdt (Mythbusters)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die tuin interesseert me niet, alleen maar grind hier. Maar m'n auto die er straks misschien uitziet als een golfbal, daar zou ik goed zuur van zijn.
Convective available potential energy, hoe hoger de getallen hoe leuker het kan wordenquote:
Dan zou Gerrit dus toch wel goed zitten met het zuiden en oostenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Convective available potential energy, hoe hoger de getallen hoe leuker het kan worden
same goesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik na middernacht niet meer hier post dan zou ik het fijn vinden als de fok zoekploeg ingeschakeld werd.
De meeste kans op noodweer in in het gehele westelijk deel van Nederland, Utrecht, Brabant en westelijk deel van Gelderland.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dan zou Gerrit dus toch wel goed zitten met het zuiden en oosten
Geen Overijssel. Feestun!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:17 schreef Staal het volgende:
[..]
De meeste kans op noodweer in in het gehele westelijk deel van Nederland, Utrecht, Brabant en westelijk deel van Gelderland.
Ze zitten ook allemaal op 1 lijn..
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ook de kracht van die buien is zo geweldig. Je wordt gewoon naar voren gedrukt bij een goede knal. Vette ervaring
Mooi hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:17 schreef Staal het volgende:
[..]
De meeste kans op noodweer in in het gehele westelijk deel van Nederland, Utrecht, Brabant en westelijk deel van Gelderland.
Ze zitten ook allemaal op 1 lijn..
amenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mooi he
Oma's wijsheid: "alleen de tijd zal het leren"
Danku.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Convective available potential energy.
Waar zit je?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef Staal het volgende:
Heeft iemand verstand van een hagelkanon? Tot welke afstand helpt dat eigenlijk?
Dacht dat ze aan het affakkelen waren maar ik hoor van die kanonnen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:28 schreef Qwea het volgende:
het begon zwaar te betrekken in den helder... wat regen gehad en nu klaart het op.
22,6 graden hier en enorm benauwd.
Dat komt later!!!!! Of nietquote:
Je kan nog met gemak buiten in het zonnetje zitten hoor. Vanavond wordt het pas (hopelijk) genietenquote:
ik mot werkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Je kan nog met gemak buiten in het zonnetje zitten hoor. Vanavond wordt het pas (hopelijk) genieten
Woensdrecht. Misschien toch affakkelen? Zat net op Wiki te lezen maar zo'n kanon schijnt met regelmaat een dof onweersklapachtig geluid te geven. Dus het zal toch geen kanon zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:27 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Waar zit je?
Bij de Shell in Moerdijk waren ze vanmorgen aan het affakkelen door blikseminslag.
Ik weet niet of ze nu nog aan het affakkelen zijn.
6km volgens google.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef Staal het volgende:
Heeft iemand verstand van een hagelkanon? Tot welke afstand helpt dat eigenlijk?
Dacht dat ze aan het affakkelen waren maar ik hoor van die kanonnen.
de druppels voelden zich al genegeerdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:36 schreef Samael het volgende:
Na wat spetterjes hier in Spakenburg is het weer kurk droog
-edit-
oh wacht, er vallen nog wat druppeltjes die te tellen vallen.
Kan het me voorstellen. Kun je je huidige auto niet bedekken met een deken of onder een brug zetten?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:36 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
6km volgens google.
Ik zit overigens niet te wachten op mega grote hagelstenen. Mijn nieuwe auto is onderweg en ik moet nog een paar weken met deze doen voordat ik hem inruil en ik denk niet dat ze hem accepteren als hij vol met deuken zit![]()
doe mij die ook maarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:40 schreef baniekje het volgende:
Kerkrade: Stralende zon, beetje sluierbewolking, en 30 graadjes in de schaduw!
Regen? Als ik hier op het Mediapark uit het raam kijk zie ik niks, alleen behoorlijk bewolkt en hier en daar een wel heel verdwaald spettertje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:35 schreef dewshine het volgende:
t gooi is en blijft t gooi he.. tis hier sowieso kut.. nou ook regen grrrr
nja,, regen.. hie r in huizen ook alleen maar wat spetters.. met grootheidswaanzin:Dquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Regen? Als ik hier op het Mediapark uit het raam kijk zie ik niks, alleen behoorlijk bewolkt en hier en daar een wel heel verdwaald spettertje.
valt hilversum stiekem nog onder t gooi dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:48 schreef dewshine het volgende:
[..]
nja,, regen.. hie r in huizen ook alleen maar wat spetters.. met grootheidswaanzin:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |