DE BUIEN MOETEN NOG ONTSTAAAN!quote:
Het interessante gaat zijn of het weer zo snel gaat ontwikkelen als de "plofbui" gisteren net noord van Parijs. Dat duurde namelijk een minuut of 40 waaruit van 0 opeens een monster bui ontstond die ongeveer 40% van België wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:09 schreef Junglebeast het volgende:
Ik zie nog niet zoveel uit Frankrijk/België ontstaan. Alleen wat aan de westkust.
Die was erg heftig inderdaadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het interessante gaat zijn of het weer zo snel gaat ontwikkelen als de "plofbui" gisteren net noord van Parijs. Dat duurde namelijk een minuut of 40 waaruit van 0 opeens een monster bui ontstond die ongeveer 40% van België was
quote:
seriously.... plofbuiquote:
Mijn auto, wat doe je?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Kansloos Nederlands kutweerStelt allemaal geen hol voor, én het is altijd kut.
Hiemstra gaat gelijk krijgen, zwaar overdreven weer allemaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef Staal het volgende:
Er gaat helemaal niks los. Wat is dit nou voor TT?
En volgens Hiemstra komt er helemaal geen noodweer en was dat veel te dik aangezet.
whaha..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:14 schreef baniekje het volgende:
Hoe lang duurt het nog dat ik ingezeept buiten kan gaan staan/ Ik drijf weg hier en ben er eigenlijk wel aan toe nu...
Deze reeks is ook van ons heur, al sinds deel 1quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:10 schreef zoem het volgende:
Kunnen die was-dit-het-noodweer-nou mensen uit het topic wegblijven aub![]()
Het begint aardig vervelend te worden.
Mijn vrouw ging altijd met een trui naar kantoor bij >30 graden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:16 schreef Evenveel het volgende:
Ik heb het gewoon koud (arico op kantoor).
En de tuin mag ik hopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ik volg dit ook alleen maar vanwege mijn auto, eerlijk gezegd... voor de rest denk ik..
Wie is ons?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze reeks is ook van ons heur, al sinds deel 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |