Nee hoor, het kan niet vriezen. Heb je naar buiten gekeken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
PRECIES
ZO ROLT HET WEER NAMELIJK
hET KAN VRIEZEN, HET KAN DOOIEN
hij komt, hij komt.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
PRECIES
ZO ROLT HET WEER NAMELIJK
hET KAN VRIEZEN, HET KAN DOOIEN
Het blijft een voorspelling, maar de indicatoren (temperatuur, vocht, energieinhoud vd atmosfeer) wijzen serieus op Big Boomquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef dewshine het volgende:
[..]
tegenwoordig kan je ook uren vooruit kijken had ik begrepen
Ja en ik m'n sokken alweer aan+vest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee hoor, het kan niet vriezen. Heb je naar buiten gekeken?
Dan moet je wat minder kotsen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja en ik m'n sokken alweer aan+vest.
Dus?!
FEE kan weer open begrijp ik?!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:06 schreef dewshine het volgende:
[..]
hij komt, hij komt.....
volwassen ikke
Kakt enorm in. Nu de zon het werk laten doen en vanmiddag zal het los gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:06 schreef Sj0rSz het volgende:
Omg. Tilburg meldt inmiddels weerlicht en lichte donder. Hij lijkt echter west van Tilburg langs te trekken. Toppen zijn in elk geval 10+ km.
Ik weet het. Ben erg benieuwd wat er in de komende uren nog gaat ontstaan/binnendrijvenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kakt enorm in. Nu de zon het werk laten doen en vanmiddag zal het los gaancq afkoelen.
ghehequote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:06 schreef yvonne het volgende:
Noodweer op FOK!, leukste topics om te volgen
Hoe kun je dat nou zeggen? Het moet nog beginnenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:09 schreef Lightning_NL het volgende:
Het zogenaamde 'noodweer' stelt gewoon wéér geen ene hol voor
Zeg dat nou niet! Straks komt Horned_reaper weer op ons mopperen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:09 schreef Junglebeast het volgende:
Ik zie nog niet zoveel uit Frankrijk/België ontstaan. Alleen wat aan de westkust.
Moet ik hierin happen of niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:09 schreef Lightning_NL het volgende:
Het zogenaamde 'noodweer' stelt gewoon wéér geen ene hol voor
humor mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |