JAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:53 schreef horned_reaper het volgende:
[..]Serieus!!!!!!!!
Wat denken jullie dat de regel is? Dan buien in spanje gemaakt moeten worden en anders never nooit in Nederland kunnen komen ofzo?
De buien waar de op wachten ontstaan pas aan het eind van de middag / begin van de avond boven Nederland en Belgisch grondgebied.
Nogmaals: Deze buien ONTSTAAN!!! pas tegen de avond boven België en Nederland.
Jij kwam uit een doos.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
JAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WE KOMEN NIET UIT EEN EI OFZO
Bedanktquote:
Onzin.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef Magnificat het volgende:
Het is inmiddels vrijwel zeker dat ik vannacht hier in de achterhoek de buien/onweer pas kan verwachten.
Fijn, want het is hier nu al 35.2 graden
Nou, biologisch gezien heeft er wel een eitje bij meegeholpenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
JAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WE KOMEN NIET UIT EEN EI OFZO
Ernstigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef Magnificat het volgende:
Het is inmiddels vrijwel zeker dat ik vannacht hier in de achterhoek de buien/onweer pas kan verwachten.
Fijn, want het is hier nu al 35.2 graden
Gewoon een zweetpak aan doen, en maar driftig heen en weer lopenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ernstig
Ik begin te acclimatiseren hier in mijn warme kantoor. Ik heb het lang zo warm niet meer terwijl de temperatuur nog steeds licht stijgt in ons kantoor
Woelah, jaij hebd gelaik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nou, biologisch gezien heeft er wel een eitje bij meegeholpen
ei ei ei en we zijn zo blij.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nou, biologisch gezien heeft er wel een eitje bij meegeholpen
DAT WISTEN WIJ ALLANG HIEMSTRA!quote:
Ik wikkel wil wel mijn bruine kinderarm om je heen hoor schatquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef yvonne het volgende:
Ik mis Oom_Agent en de anderen, die deden tenminste lief.
Dat betweterige gegil maakt me niet vrolijk.
Ik ga iig sokken en een vest aandoen want ik zit te kleumen hier.
Klopt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:03 schreef Staal het volgende:
Maar die weerman heeft er natuurlijk helemaal geen verstand van he?
quote:
We zullen het gaan zien, of het komt wel, of het komt nietquote:Op maandag 25 mei 2009 11:58 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat opkomende front is maar een klein buitje voor af, en daar hebben we het helemaal niet over... het gaat hier al 3 dagen over wat VANAVOND laat pas gaat komen.
PRECIESquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:04 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb een flashback naar 25 mei 2009
[..]
We zullen het gaan zien, of het komt wel, of het komt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |