DE BUIEN MOETEN NOG ONTSTAAAN!quote:
Het interessante gaat zijn of het weer zo snel gaat ontwikkelen als de "plofbui" gisteren net noord van Parijs. Dat duurde namelijk een minuut of 40 waaruit van 0 opeens een monster bui ontstond die ongeveer 40% van België wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:09 schreef Junglebeast het volgende:
Ik zie nog niet zoveel uit Frankrijk/België ontstaan. Alleen wat aan de westkust.
Die was erg heftig inderdaadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het interessante gaat zijn of het weer zo snel gaat ontwikkelen als de "plofbui" gisteren net noord van Parijs. Dat duurde namelijk een minuut of 40 waaruit van 0 opeens een monster bui ontstond die ongeveer 40% van België was
quote:
seriously.... plofbuiquote:
Mijn auto, wat doe je?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Kansloos Nederlands kutweerStelt allemaal geen hol voor, én het is altijd kut.
Hiemstra gaat gelijk krijgen, zwaar overdreven weer allemaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:12 schreef Staal het volgende:
Er gaat helemaal niks los. Wat is dit nou voor TT?
En volgens Hiemstra komt er helemaal geen noodweer en was dat veel te dik aangezet.
whaha..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:14 schreef baniekje het volgende:
Hoe lang duurt het nog dat ik ingezeept buiten kan gaan staan/ Ik drijf weg hier en ben er eigenlijk wel aan toe nu...
Deze reeks is ook van ons heur, al sinds deel 1quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:10 schreef zoem het volgende:
Kunnen die was-dit-het-noodweer-nou mensen uit het topic wegblijven aub![]()
Het begint aardig vervelend te worden.
Mijn vrouw ging altijd met een trui naar kantoor bij >30 graden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:16 schreef Evenveel het volgende:
Ik heb het gewoon koud (arico op kantoor).
En de tuin mag ik hopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ik volg dit ook alleen maar vanwege mijn auto, eerlijk gezegd... voor de rest denk ik..
Wie is ons?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze reeks is ook van ons heur, al sinds deel 1
Allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal op FOK!quote:
Vast wel, maar alle leuke posts vallen nu in het niets door al dat gedoe. Een beetje jammer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze reeks is ook van ons heur, al sinds deel 1
Moet je niet doen hè.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:18 schreef Fredo55 het volgende:
Ik had vanmorgen de ramen van mijn auto open laten staan, opeens begon het te gieten.
Auto stoel zeiknat.
awwhhquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:18 schreef Fredo55 het volgende:
Ik had vanmorgen de ramen van mijn auto open laten staan, opeens begon het te gieten.
Auto stoel zeiknat.
Ik ga nog even zwemmen zo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:19 schreef danos het volgende:
De zon brak net ff lekker door in Dordrecht
'jullie' krijgen je reeks heus weer terug als het noodweer voorbij is :quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:18 schreef zoem het volgende:
[..]
Vast wel, maar alle leuke posts vallen nu in het niets door al dat gedoe. Een beetje jammer.
Maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel snapt
Beetje maarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:19 schreef danos het volgende:
De zon brak net ff lekker door in Dordrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |