Je kan nog met gemak buiten in het zonnetje zitten hoor. Vanavond wordt het pas (hopelijk) genietenquote:
ik mot werkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Je kan nog met gemak buiten in het zonnetje zitten hoor. Vanavond wordt het pas (hopelijk) genieten
Woensdrecht. Misschien toch affakkelen? Zat net op Wiki te lezen maar zo'n kanon schijnt met regelmaat een dof onweersklapachtig geluid te geven. Dus het zal toch geen kanon zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:27 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Waar zit je?
Bij de Shell in Moerdijk waren ze vanmorgen aan het affakkelen door blikseminslag.
Ik weet niet of ze nu nog aan het affakkelen zijn.
6km volgens google.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef Staal het volgende:
Heeft iemand verstand van een hagelkanon? Tot welke afstand helpt dat eigenlijk?
Dacht dat ze aan het affakkelen waren maar ik hoor van die kanonnen.
de druppels voelden zich al genegeerdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:36 schreef Samael het volgende:
Na wat spetterjes hier in Spakenburg is het weer kurk droog
-edit-
oh wacht, er vallen nog wat druppeltjes die te tellen vallen.
Kan het me voorstellen. Kun je je huidige auto niet bedekken met een deken of onder een brug zetten?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:36 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
6km volgens google.
Ik zit overigens niet te wachten op mega grote hagelstenen. Mijn nieuwe auto is onderweg en ik moet nog een paar weken met deze doen voordat ik hem inruil en ik denk niet dat ze hem accepteren als hij vol met deuken zit![]()
doe mij die ook maarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:40 schreef baniekje het volgende:
Kerkrade: Stralende zon, beetje sluierbewolking, en 30 graadjes in de schaduw!
Regen? Als ik hier op het Mediapark uit het raam kijk zie ik niks, alleen behoorlijk bewolkt en hier en daar een wel heel verdwaald spettertje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:35 schreef dewshine het volgende:
t gooi is en blijft t gooi he.. tis hier sowieso kut.. nou ook regen grrrr
nja,, regen.. hie r in huizen ook alleen maar wat spetters.. met grootheidswaanzin:Dquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Regen? Als ik hier op het Mediapark uit het raam kijk zie ik niks, alleen behoorlijk bewolkt en hier en daar een wel heel verdwaald spettertje.
valt hilversum stiekem nog onder t gooi dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:48 schreef dewshine het volgende:
[..]
nja,, regen.. hie r in huizen ook alleen maar wat spetters.. met grootheidswaanzin:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |