Dat dacht ik vanmorgen omdat het zo afgekoeld was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
En jij maar denken dat de 30 niet meer gehaald zou worden
Oh, dan wordt het tijd dat ik m'n Z-5500 ook even de sporen geefquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:49 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Breda heeft z´n eigen hotspot, heb net de muziek hard aangezet.
popcornquote:
Wat?! Moet het nog ontstaan??? Is het dan niet al te zien in de 24-uurs voorspelling van Buienradar?!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:51 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat dacht ik vanmorgen omdat het zo afgekoeld was.
Nou moet er straks nog wat ONTSTAAN he?.
Dat is een heel grove voorspellingquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Wat?! Moet het nog ontstaan??? Is het dan niet al te zien in de 24-uurs voorspelling van Buienradar?!
hoe kunnen ze het nu dan al wel voorspellen?quote:
En dat ONTSTAAN voorspellen jullie beter dan Hiemstra.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Wat?! Moet het nog ontstaan??? Is het dan niet al te zien in de 24-uurs voorspelling van Buienradar?!
go julliequote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:56 schreef Staal het volgende:
[..]
En dat ONTSTAAN voorspellen jullie beter dan Hiemstra.
jawel hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:58 schreef Staal het volgende:
Maar dat buitje van vanmorgen was niet voorspeld he.
Niet waar.quote:
nietis, wellis, nietis.. komoooooooooop peoplesquote:
quote:The combination of such instability with moderate wind shear (around 15 m/s in the 0-6 km layer) should allow a couple of severe multicell storms to form during the afternoon with large hail and damaging wind gusts.
During the mid- to late evening, as forcing related to the approaching mid-/upper-level trough sets in, storm coverage should increase and develop eastward. The high moisture (40 mm of precipitable water) favours locally high precipitation accumulations and an attendant flash flood threat.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:50 schreef dewshine het volgende:
[..]
valt hilversum stiekem nog onder t gooi dan?
Flash flood?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:03 schreef zoem het volgende:
Zal ik Estofex nog maar eens quoten dan:
[..]
Misschien ligt er wel een blaadje op de rails, je kunt het niet weten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Noodrooster NS blijft van kracht als weer meevalt
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Misschien ligt er wel een blaadje op de rails, je kunt het niet weten.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef plankie het volgende:
tsja, met de huidige droogte kan dat natuurlijk, bomen verdorren extra snel nu
Wooott mede-huizerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:04 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
zeker wel. Kijk maar bij wiki. (zei de mede Huizer die van origine uit Hilversum komt.)
Ghehequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Misschien ligt er wel een blaadje op de rails, je kunt het niet weten.
Oei, de CAPE berekening gaat een beetje fout... overal 0quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:49 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Breda heeft z´n eigen hotspot, heb net de muziek hard aangezet.
Check.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:10 schreef Tchock het volgende:
Prachtig weer in Zwolle, alleen wat laffe sluierbewolking dat het niet echt meent. En warm. En droog.
hahahahaha, en we hebben wat lichte regen hier.quote:
Die zien we nooit meer.. te-rug.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:11 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
En net nog een boot zien wegvaren uit de havenkom hier.
Geweldig.
nou toch wel redelijke bui.. zolang de onweer maar weg blijft tot 7 uurquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:11 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
hahahahaha, en we hebben wat lichte regen hier.
En net nog een boot zien wegvaren uit de havenkom hier.
Geweldig.
quote:
Ja warmte, heel veel warmtequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Nijmegen echt benauwd.. Krijgt het oosten uberhaupt wel iets?
Hahaha, ja die voorspelling heeft het KNMI iig goedquote:
wat verder?:P pfffquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:15 schreef beware_reageerd het volgende:
Volgens buienradar moeten we ook onweer horen.
Het enige wat ik hoor is het ronken van de kat in katzwijm.
Maar idd de kraan gaat wat verder open.
Het is écht heel warm, lijkt alleen maar warmer te worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hier in het oosten is het warmst. Bah bah
Wel ontopic blijven he!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:13 schreef dewshine het volgende:
[..]
nou toch wel redelijke bui.. zolang de onweer maar weg blijft tot 7 uur
@baniekje kvind trouwens ook dat fok een ipad app moet hebben.. ipad hele tijd refreshen... niet leuk.. maar dat even terzijde
oja k zou braaf blijven.. sorry:Dquote:
Hoi Yvonne! Ik ga voor de wetenschap. Niet voor speculaties aangaande interpretaties van burgers.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
DAT WISTEN WIJ ALLANG HIEMSTRA!
lEES JE FF MEE HORNED_REAPER?!
Uiteraard, maar daar zit de stroming nuquote:
Ja, als je ziet hoe snel dat gisteren ging boven N-Fr/Belgie, kan het zo binnen een uur totaal omslaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daar zit de stroming nuIk ga ervanuit dat best rap al iets gaat ontstaan, oost van die lijn
toch geen popcorn?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Nog weinig ontploffing inderdaad boven Frankrijk..
Maar zeer snel stijgende, zie maar dit kaartje:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Door de buien hier in Zuid Holland Zuid is het hier wat minder warm dan in de rest van NL denk ik. Tis hier zo'n 28 a 29 graden.
Ja ja Telegraaf weet ut ookquote:'Het grote onweer moet nog komen'
ZEIST - De eerste onweersbuien kwamen dinsdag vroeg over het land. Het is echter nog lang niet gedaan met de buien. In de loop van de middag en avond komen er meer. Ze houden verband met koudere lucht die eraan komt, aldus een woordvoerder van WeerOnline.nl. De koudere lucht verdrijft de warme lucht en daarbij ontstaan hevige onweersbuien. Dat gebeurt het eerst in het zuidwesten. „Het grote onweer moet nog komen.”
Europ Assistance raadt mensen aan ramen en deuren goed gesloten te houden om wateroverlast in woningen en voertuigen te voorkomen. De dienst heeft voor haar alarmcentrale 'code rood' afgegeven. Die treedt onder andere op als serviceloket voor diverse (schade)verzekeraars.
De NS heeft voor dinsdag de dienstregeling aangepast aan het verwachte slechte weer. Sinds het middaguur rijden de treinen volgens dit schema, dat ernstige vertragingen moet voorkomen. Er is gesneden in de intercity's en de sprinters. De grote lijnen zijn opgeknipt, waardoor reizigers halverwege moeten overstappen. De klanten krijgen op 38 stations koffie en thee en er is extra personeel aanwezig.
Op een aantal strategische plekken staan bussen klaar. De NS heeft naar 1,7 miljoen klanten een e-mail gestuurd ter attentie. Reizigers kunnen tussen Rotterdam en Breda uit coulance zonder toeslag met de hogesnelheidsdienst Fyra mee, omdat in het reguliere intercityverkeer is gesneden.
De werkzaamheden aan de verbindingsweg A16 en A59 en de oprit Zevenbergen zijn door het verwachte noodweer afgelast. Het karwei zou dinsdagavond en -nacht worden uitgevoerd. Rijkswaterstaat gaat de opknapbeurt opnieuw inplannen.
Winterweer.comquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef zoem het volgende:
De CAPE is ook aardig omhoog gegaan sinds vanochtend![]()
[ afbeelding ]
Ik hoor het rommelen jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:30 schreef Drassss het volgende:
Wow onweer in Londen ( Wimbledon ) Super vet
Hehe wat moet ik dan doen met 2300+quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik denk dat ik vanavond al mijn electrische apparaten maar ontkoppel.
Een cape van 1972..
2300, pussy's, heb in Texas 5000 gehad.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:31 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hehe wat moet ik dan doen met 2300+.
* RemcoW23 mist FOK! al
Hoe voelt datquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:33 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
2300, pussy's, heb in Texas 5000 gehad.
Nooit bekeken hoeveel ik in Oklahoma had, maar dat ging er soms ook behoorlijk opquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:33 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
2300, pussy's, heb in Texas 5000 gehad.
lading van de wolken per kg ofzoquote:
In het kort; de onstabiliteit van de atmosfeerquote:
quote:
Typoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |