Ja ja Telegraaf weet ut ookquote:'Het grote onweer moet nog komen'
ZEIST - De eerste onweersbuien kwamen dinsdag vroeg over het land. Het is echter nog lang niet gedaan met de buien. In de loop van de middag en avond komen er meer. Ze houden verband met koudere lucht die eraan komt, aldus een woordvoerder van WeerOnline.nl. De koudere lucht verdrijft de warme lucht en daarbij ontstaan hevige onweersbuien. Dat gebeurt het eerst in het zuidwesten. „Het grote onweer moet nog komen.”
Europ Assistance raadt mensen aan ramen en deuren goed gesloten te houden om wateroverlast in woningen en voertuigen te voorkomen. De dienst heeft voor haar alarmcentrale 'code rood' afgegeven. Die treedt onder andere op als serviceloket voor diverse (schade)verzekeraars.
De NS heeft voor dinsdag de dienstregeling aangepast aan het verwachte slechte weer. Sinds het middaguur rijden de treinen volgens dit schema, dat ernstige vertragingen moet voorkomen. Er is gesneden in de intercity's en de sprinters. De grote lijnen zijn opgeknipt, waardoor reizigers halverwege moeten overstappen. De klanten krijgen op 38 stations koffie en thee en er is extra personeel aanwezig.
Op een aantal strategische plekken staan bussen klaar. De NS heeft naar 1,7 miljoen klanten een e-mail gestuurd ter attentie. Reizigers kunnen tussen Rotterdam en Breda uit coulance zonder toeslag met de hogesnelheidsdienst Fyra mee, omdat in het reguliere intercityverkeer is gesneden.
De werkzaamheden aan de verbindingsweg A16 en A59 en de oprit Zevenbergen zijn door het verwachte noodweer afgelast. Het karwei zou dinsdagavond en -nacht worden uitgevoerd. Rijkswaterstaat gaat de opknapbeurt opnieuw inplannen.
Winterweer.comquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef zoem het volgende:
De CAPE is ook aardig omhoog gegaan sinds vanochtend![]()
[ afbeelding ]
Ik hoor het rommelen jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:30 schreef Drassss het volgende:
Wow onweer in Londen ( Wimbledon ) Super vet
Hehe wat moet ik dan doen met 2300+quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik denk dat ik vanavond al mijn electrische apparaten maar ontkoppel.
Een cape van 1972..
2300, pussy's, heb in Texas 5000 gehad.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:31 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hehe wat moet ik dan doen met 2300+.
* RemcoW23 mist FOK! al
Hoe voelt datquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:33 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
2300, pussy's, heb in Texas 5000 gehad.
Nooit bekeken hoeveel ik in Oklahoma had, maar dat ging er soms ook behoorlijk opquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:33 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
2300, pussy's, heb in Texas 5000 gehad.
lading van de wolken per kg ofzoquote:
In het kort; de onstabiliteit van de atmosfeerquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |