Antimateriequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel! Kernfusie! DAT is DE oplossing.
Helaas is dat nog minstens 40 jaar weg
Oh, goed argument jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat jij de pro-milieu hippie geleuter aannemelijker vindt
DE oplossing is het compleet wegvagen van de mens.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel! Kernfusie! DAT is DE oplossing.
Helaas is dat nog minstens 40 jaar weg
Nou, gezien je opmerkingen hier geloof jij de milieu hippie hoekquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, goed argument jaJij weet niet eens wat ik aannemelijker vindt.
Stemmingmakerij. Natuurlijk is kernfusie gevaarlijk, maar overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
DE oplossing is het compleet wegvagen van de mens.
Jij kan echt niet lezen he?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Stemmingmakerij. Natuurlijk is kernfusie gevaarlijk, maar overdrijven is ook een vak.
Je werd boomknuffelaar gestemd, deal with it.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, goed argument jaJij weet niet eens wat ik aannemelijker vindt.
Ik denk dat jij je eerder moet afvragen of wat je DENKT dat je post ook daadwerkelijk op het scherm verschijnt. Ik reageer op wat er verschijnt. Wat je er neer WILDE zetten, sja... dat weet ik toch ook niet. Daar moet je met iemand over praten die gekwalificeerd is. Ik ga dat niet doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij kan echt niet lezen he?![]()
Hoe autistisch ben je? Heb je er pillen voor? Begeleid wonen?![]()
Dat kan ik het iets beter plaatsen die random onzin opmerkingen van je.
Dat verklaart nog steeds niet waarom jij B gelooftquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, gezien je opmerkingen hier geloof jij de milieu hippie hoek
Ja, verdorie, het blijft maar terugkomenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Je werd boomknuffelaar gestemd, deal with it.
Ik denk dat je je pillen moet nemen met je onsamenhangende onzin posts.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je eerder moet afvragen of wat je DENKT dat je post ook daadwerkelijk op het scherm verschijnt. Ik reageer op wat er verschijnt. Wat je er neer WILDE zetten, sja... dat wee ik toch ook niet.
Kernfusie is zo enorm veilig, daar kan alleen een windmolen of een zonnepaneel tegen op qua veiligheid. Hoewel, een windmolen kan omvallen...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Stemmingmakerij. Natuurlijk is kernfusie gevaarlijk, maar overdrijven is ook een vak.
Ik denk dat hij bedoelt te zeggen dat het beter voor de wereld zou zijn als de mens er niet (meer) aanwezig was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je eerder moet afvragen of wat je DENKT dat je post ook daadwerkelijk op het scherm verschijnt. Ik reageer op wat er verschijnt. Wat je er neer WILDE zetten, sja... dat weet ik toch ook niet. Daar moet je met iemand over praten die gekwalificeerd is. Ik ga dat niet doen.
wat maakt dat uberhaupt uit? of het nou wel of niet (deels) door mensen komt doet niks af aan het feit dat de cijfers aangeven dat er nogal wat veranderingen zijn, in rap tempo (relatief). tel daarbij op dat olie een steeds schaarder en dus duurder product wordt waar heel economieen op draaien en je hebt een conclusie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik spreek mij nergens tegen, maar mensen komen met opmerkingen die los staan van de discussie of de klimaatsverandering door grote invloed van mensen is ja of nee.
Dus daar reageer ik dan apart weer op
quote:Jawel! Kernfusie! DAT is DE oplossing.
Helaas is dat nog minstens 40 jaar we
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
[kernfusie]
DE oplossing is het compleet wegvagen van de mens.
Ik vraag me af waar het voor jou misging. Dit is er uiteindelijk komen te staan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hij heeft het punt van Godtje al bewezen met die quote.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt te zeggen dat het beter voor de wereld zou zijn als de mens er niet (meer) aanwezig was.
Stomquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kernfusie is zo enorm veilig, daar kan alleen een windmolen of een zonnepaneel tegen op qua veiligheid. Hoewel, een windmolen kan omvallen...
Het proces moet continue gevoed worden, zodra er ook maar 1 onderdeel faalt, stopt het proces.
ik voor jou want zo staat het er niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me af waar het voor jou misging.
Lees het nog es, ik heb alle posts op een rijtje gezet voor de mensen die moeite hebben.quote:
te lastig om te winnen (cern, de lhc) en veel te veel nodig voor een significante reactie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
StomAntimaterie is veel leuker, dat explodeert tenminste als 't met materie in aanraking komt
1 microgram antimaterie 1 microseconde laten bestaan kost 10 miljard dollarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
StomAntimaterie is veel leuker, dat explodeert tenminste als 't met materie in aanraking komt
ik heb er geen moeite mee hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Lees het nog es, ik heb alle posts op een rijtje gezet voor de mensen die moeite hebben.
Omdat het aantoonbaar is dat de aarde door de miljoenen jaren heen dezelfde cyclus heeft doorstaan... En dat alle huidige veranderingen te verklaren zijn door deze 3 cyclussen....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat verklaart nog steeds niet waarom jij B gelooftIk vraag het me gewoon af, dat heeft niks te maken met wie ik al dan niet geloof.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:37 schreef dawg het volgende:
[..]
te lastig om te winnen (cern, de lhc) en veel te veel nodig voor een significante reactie.
Ik was niet serieusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1 microgram antimaterie 1 microseconde laten bestaan kost 10 miljard dollar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |