lekker warmquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja echt heMinder vruchtbare grond, minder bossen om te kappen. Wie wil ik ook in de woestijn wonen?
Maar hoe weet ik dan wie ik voor de rechter moet slepen om alimentatie te eisen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee maar met dat opgespaarde zaad kan je er een cocktail van maken en zelf inbrengen. Dan weet je zeker dat de sterkste wint
*.fok.nlquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik dan wie ik voor de rechter moet slepen om alimentatie te eisen?
DNA testquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik dan wie ik voor de rechter moet slepen om alimentatie te eisen?
Jawel, maar je moet de aandacht niet scheef trekken zodat het publiek gaat denken dat de verdeling voorstanders - tegenstanders anders is dan dat het daadwerkelijk is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus omdat een wetenschapper een andere mening heeft en in de minderheid is, verdient hij het niet om zijn mening te uiten?
hoe de percentages liggen boeit me niet ik ga mee met wat mij het meest aannemelijk lijktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, maar je moet de aandacht niet scheef trekken zodat het publiek gaat denken dat de verdeling voorstanders - tegenstanders anders is dan dat het daadwerkelijk is.
Allemaal!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat we minder fossiele brandstoffen moeten gebruiken is om twee redenen: we hebben daardoor een te grote invloed op het milieu (ja, ik geloof dat heilig) en we gaan in een veel te hoog tempo door die brandstoffen heen. Beide goede redenen om te kappen met gloeilampen en over te gaan naar de alternatieven (spaarlampen, maar vooral LED).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het gaat er om dat overheden en milieu hippies de boel lopen op te hitsen door valse informatie. En overheden gaan er prima in mee omdat ze rustig allerlei onzin belastingen kunnen invoeren zodat ze meer geld kunnen binnenhalen....
Ook met allerlei dingen aankomen die verboden moeten worden zoals gloeilampen en dan die dure en chemische spaarlampen promoten... kom op zeg....
Ze kijken te vaak naar de verkeerde middelen en doen te veel aan symbool politiek.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat we minder fossiele brandstoffen moeten gebruiken is om twee redenen: we hebben daardoor een te grote invloed op het milieu (ja, ik geloof dat heilig) en we gaan in een veel te hoog tempo door die brandstoffen heen. Beide goede redenen om te kappen met gloeilampen en over te gaan naar de alternatieven (spaarlampen, maar vooral LED).
En als jij onevenredig blijft horen dat het y is, terwijl het grootste gedeelte van de mensen die er verstand van hebben dat het x is, kan het dus dat je iets aanneemt dat niet klopt. Indoctrinatie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
hoe de percentages liggen boeit me niet ik ga mee met wat mij het meest aannemelijk lijkt
sorryquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
Eigenlijk zijn we goed bezig als singles. We kweken in ieder geval geen nieuwe energieslurpers op deze aardkloot
De helft van de vrouwen hier heeft minstens één kind...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
Eigenlijk zijn we goed bezig als singles. We kweken in ieder geval geen nieuwe energieslurpers op deze aardkloot
Sorry maar ik zie het verband niet tussen olie en de gloeilampen.... Kernenergie hebben we ook nogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat we minder fossiele brandstoffen moeten gebruiken is om twee redenen: we hebben daardoor een te grote invloed op het milieu (ja, ik geloof dat heilig) en we gaan in een veel te hoog tempo door die brandstoffen heen. Beide goede redenen om te kappen met gloeilampen en over te gaan naar de alternatieven (spaarlampen, maar vooral LED).
Woei! Godtje en ik zitten op 1 lijn....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze kijken te vaak naar de verkeerde middelen en doen te veel aan symbool politiek.
Elektrische auto's gaan het niet worden. Prachtig voorbeeld van symboolpolitiek.
Richt je op aardgas en frituurvet. KLM vliegt al. Steun dat. Ontwikkel door.
Gloeilampen is de moeite niet waard en is meer mensen pesten dan effectief
1 kind is nog naar Chinese standaarden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De helft van de vrouwen hier heeft minstens één kind...
ik weet dat er al ver voor ons flinke klimaatveranderingen plaatsvonden, dat is alles wat ik hoef te weten om me niet zo druk te makenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als jij onevenredig blijft horen dat het y is, terwijl het grootste gedeelte van de mensen die er verstand van hebben dat het x is, kan het dus dat je iets aanneemt dat niet klopt. Indoctrinatie.
Gaan we hier dan ook de meisjes vermoorden omdat een jongetje meer gewenst is?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
1 kind is nog naar Chinese standaarden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |