Als je het nou eens leest, voordat je dit vraagt....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat is het punt dat je wil maken, dat de mensheid weinig tot geen invloed heeft op het milieu en we dus kunnen doen wat we willen, of wat?
Ik kom helemaal niet met het afslachten van walvissenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je het nou eens leest, voordat je dit vraagt....
Ik zeg dat de invloed van de mens op de klimaatsverandering die op grote schaal bezig is nihil is! Ook als wij nog als holbewoners geleefd hadden, hadden deze veranderingen plaats gevonden....
Het uitroeien van bijvoorbeeld wolven of het afslachten van walvissen waar Samzz en Godtje dan weer mee komen, is echt een totaal andere discussie.
Ik lees me een ongeluk hier.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je het nou eens leest, voordat je dit vraagt....
Ik zeg dat de invloed van de mens op de klimaatsverandering die op grote schaal bezig is nihil is! Ook als wij nog als holbewoners geleefd hadden, hadden deze veranderingen plaats gevonden....
Het uitroeien van bijvoorbeeld wolfen of het afslachten van walvissen waar Samzz en Godtje dan weer mee komen, is echt een totaal andere discussie.
Jij hebt het over uitroeien van dieren door de mens.... walvissen afslachten is daar 1 van de dingen van.... Dus ik lees niet wat ik wil lezenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niet met het afslachten van walvissenJij leest ook maar wat je wilt lezen he?
Ik praat ook niets goed, geef alleen aan dat je bewering krom was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ons aandeel is veel kleiner, maar het komt er wel bovenop.
En in die tijden dat er meer vulkaanuitbarstingen waren, waren er ook nog de gigantische oerbossen die wij met z'n alleen gezellig aan het vernietigen zijn.
en vulkaanuitbarstingen leiden weer tot vruchtbare grondquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik praat ook niets goed, geef alleen aan dat je bewering krom was.
Misschien is dit wel een cyclus die de natuur zelf heeft bedacht om zichzelf in stand te houden.![]()
Overbevolking -> kappen van bossen -> vulkaanuitbarstingen -> geen overbevolking meer.
Het gaat er om dat overheden en milieu hippies de boel lopen op te hitsen door valse informatie. En overheden gaan er prima in mee omdat ze rustig allerlei onzin belastingen kunnen invoeren zodat ze meer geld kunnen binnenhalen....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik lees me een ongeluk hier.
Onze invloed is nihil, maar niet non-existent. Dus, wat maakt het uit dat onze invloed nihil is? Dat begrijp ik niet helemaal.
Ik heb daarop voortgeborduurd ja. Ik ben hem niet begonnen. En zo wel, wat dan nog?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij hebt het over uitroeien van dieren door de mens.... walvissen afslachten is daar 1 van de dingen van.... Dus ik lees niet wat ik wil lezen
Ja, dat zal het zijn jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik praat ook niets goed, geef alleen aan dat je bewering krom was.
Misschien is dit wel een cyclus die de natuur zelf heeft bedacht om zichzelf in stand te houden.![]()
Overbevolking -> kappen van bossen -> vulkaanuitbarstingen -> geen overbevolking meer.
Als jij je gedrag aanpast door koud te douchen, te koken op een houtvuurtje, etc etc etc is de invloed ook nihil. Laat je dat nu ook achterwege, onder het mom van 'het heeft toch geen effect'?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik lees me een ongeluk hier.
Onze invloed is nihil, maar niet non-existent. Dus, wat maakt het uit dat onze invloed nihil is? Dat begrijp ik niet helemaal.
Het enige dat ik zeg, is dat het een totaal andere discussie is....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb daarop voortgeborduurd ja. Ik ben hem niet begonnen. En zo wel, wat dan nog?
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en vulkaanuitbarstingen leiden weer tot vruchtbare grond
De dingen die ik doe of laat doe ik eerlijk gezegd voor mijn eigen gevoel, ik heb niet de illusie dat de wereldproblematiek wordt opgelost omdat ik mijn afval scheid. Ik voel me daar gewoon prettig bij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als jij je gedrag aanpast door koud te douchen, te koken op een houtvuurtje, etc etc etc is de invloed ook nihil. Laat je dat nu ook achterwege, onder het mom van 'het heeft toch geen effect'?
Was je de condooms ook uit na gebruik?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:02 schreef L-E het volgende:
[..]
De dingen die ik doe of laat doe ik eerlijk gezegd voor mijn eigen gevoel, ik heb niet de illusie dat de wereldproblematiek wordt opgelost omdat ik mijn afval scheid. Ik voel me daar gewoon prettig bij.
Ik heb dan ook nergens beweerd dat het dezelfde discussie is. Het is echter wel allemaal gerelateerd aan elkaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het enige dat ik zeg, is dat het een totaal andere discussie is....
Ik ben ook geen voorstander van het verjagen van wolven en afslachten van walvissen...
dus hoe minder bossen er zijn, hoe minder vulkaanuitbarstingen...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
En in die tijden dat er meer vulkaanuitbarstingen waren, waren er ook nog de gigantische oerbossen die wij met z'n alleen gezellig aan het vernietigen zijn.
Ja echt hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
dus hoe minder bossen er zijn, hoe minder vulkaanuitbarstingen...
We zijn goed bezig
Nee man, met condooms kan ik niet zwanger worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was je de condooms ook uit na gebruik?
Nee maar met dat opgespaarde zaad kan je er een cocktail van maken en zelf inbrengen. Dan weet je zeker dat de sterkste wintquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee man, met condooms kan ik niet zwanger worden.
lekker warmquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja echt heMinder vruchtbare grond, minder bossen om te kappen. Wie wil ik ook in de woestijn wonen?
Maar hoe weet ik dan wie ik voor de rechter moet slepen om alimentatie te eisen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee maar met dat opgespaarde zaad kan je er een cocktail van maken en zelf inbrengen. Dan weet je zeker dat de sterkste wint
*.fok.nlquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik dan wie ik voor de rechter moet slepen om alimentatie te eisen?
DNA testquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar hoe weet ik dan wie ik voor de rechter moet slepen om alimentatie te eisen?
Jawel, maar je moet de aandacht niet scheef trekken zodat het publiek gaat denken dat de verdeling voorstanders - tegenstanders anders is dan dat het daadwerkelijk is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus omdat een wetenschapper een andere mening heeft en in de minderheid is, verdient hij het niet om zijn mening te uiten?
hoe de percentages liggen boeit me niet ik ga mee met wat mij het meest aannemelijk lijktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel, maar je moet de aandacht niet scheef trekken zodat het publiek gaat denken dat de verdeling voorstanders - tegenstanders anders is dan dat het daadwerkelijk is.
Allemaal!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat we minder fossiele brandstoffen moeten gebruiken is om twee redenen: we hebben daardoor een te grote invloed op het milieu (ja, ik geloof dat heilig) en we gaan in een veel te hoog tempo door die brandstoffen heen. Beide goede redenen om te kappen met gloeilampen en over te gaan naar de alternatieven (spaarlampen, maar vooral LED).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het gaat er om dat overheden en milieu hippies de boel lopen op te hitsen door valse informatie. En overheden gaan er prima in mee omdat ze rustig allerlei onzin belastingen kunnen invoeren zodat ze meer geld kunnen binnenhalen....
Ook met allerlei dingen aankomen die verboden moeten worden zoals gloeilampen en dan die dure en chemische spaarlampen promoten... kom op zeg....
Ze kijken te vaak naar de verkeerde middelen en doen te veel aan symbool politiek.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat we minder fossiele brandstoffen moeten gebruiken is om twee redenen: we hebben daardoor een te grote invloed op het milieu (ja, ik geloof dat heilig) en we gaan in een veel te hoog tempo door die brandstoffen heen. Beide goede redenen om te kappen met gloeilampen en over te gaan naar de alternatieven (spaarlampen, maar vooral LED).
En als jij onevenredig blijft horen dat het y is, terwijl het grootste gedeelte van de mensen die er verstand van hebben dat het x is, kan het dus dat je iets aanneemt dat niet klopt. Indoctrinatie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
hoe de percentages liggen boeit me niet ik ga mee met wat mij het meest aannemelijk lijkt
sorryquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
Eigenlijk zijn we goed bezig als singles. We kweken in ieder geval geen nieuwe energieslurpers op deze aardkloot
De helft van de vrouwen hier heeft minstens één kind...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
Eigenlijk zijn we goed bezig als singles. We kweken in ieder geval geen nieuwe energieslurpers op deze aardkloot
Sorry maar ik zie het verband niet tussen olie en de gloeilampen.... Kernenergie hebben we ook nogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat we minder fossiele brandstoffen moeten gebruiken is om twee redenen: we hebben daardoor een te grote invloed op het milieu (ja, ik geloof dat heilig) en we gaan in een veel te hoog tempo door die brandstoffen heen. Beide goede redenen om te kappen met gloeilampen en over te gaan naar de alternatieven (spaarlampen, maar vooral LED).
Woei! Godtje en ik zitten op 1 lijn....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze kijken te vaak naar de verkeerde middelen en doen te veel aan symbool politiek.
Elektrische auto's gaan het niet worden. Prachtig voorbeeld van symboolpolitiek.
Richt je op aardgas en frituurvet. KLM vliegt al. Steun dat. Ontwikkel door.
Gloeilampen is de moeite niet waard en is meer mensen pesten dan effectief
1 kind is nog naar Chinese standaarden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De helft van de vrouwen hier heeft minstens één kind...
ik weet dat er al ver voor ons flinke klimaatveranderingen plaatsvonden, dat is alles wat ik hoef te weten om me niet zo druk te makenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als jij onevenredig blijft horen dat het y is, terwijl het grootste gedeelte van de mensen die er verstand van hebben dat het x is, kan het dus dat je iets aanneemt dat niet klopt. Indoctrinatie.
Gaan we hier dan ook de meisjes vermoorden omdat een jongetje meer gewenst is?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
1 kind is nog naar Chinese standaarden.
Alsjeblieft niet. Wil niet in 1 artikel met je genoemd worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Woei! Godtje en ik zitten op 1 lijn....
* Spezza19 belt krant
Minder vrouwen op de wereld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaan we hier dan ook de meisjes vermoorden omdat een jongetje meer gewenst is?
Die VVD'er is niet helemaal goed. Je tegenstanders laten ruimen.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:14 schreef dawg het volgende:
gaat het over het knmi en dat plan van die vvd'er?
tja, de vvd wil iedereen 130 laten rijden en dat strookt niet met de uitlatingen van een overheidsinstantie.
Om Ghandi even te quoten: "Even if you're a minority of 1, the thruth is still the truth."quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als jij onevenredig blijft horen dat het y is, terwijl het grootste gedeelte van de mensen die er verstand van hebben dat het x is, kan het dus dat je iets aanneemt dat niet klopt. Indoctrinatie.
Er is niets mis met electrische auto's, maar dat moet je massiever invoeren dan met 'vlekwerking'quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze kijken te vaak naar de verkeerde middelen en doen te veel aan symbool politiek.
Elektrische auto's gaan het niet worden. Prachtig voorbeeld van symboolpolitiek.
Richt je op aardgas en frituurvet. KLM vliegt al. Steun dat. Ontwikkel door.
Gloeilampen is de moeite niet waard en is meer mensen pesten dan effectief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |