Ik wist niet dat die auto topic knop bestond. Tof!quote:
Waarom in godsnaam een saai iemand neuken. Kan je wss net zo goed een appeltaart nemen, die beweegt miss nog wat meequote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik ga dr nog wel neuken... Ik ben een doorzetter... Ondertussen doe ik wel een scharrel.
Ze mag doodstil blijven liggen... Oeh hopelijk verkrampt ze een beetje..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam een saai iemand neuken. Kan je wss net zo goed een appeltaart nemen, die beweegt miss nog wat mee
Het moet toch ook wel een beetje leuk zijn?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:43 schreef JoeyT het volgende:
Ze mag doodstil blijven liggen... Oeh hopelijk verkrampt ze een beetje..
Maar klaar kom ik toch wel...
Je kunt ook een lijk opwarmen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze mag doodstil blijven liggen... Oeh hopelijk verkrampt ze een beetje..
Maar klaar kom ik toch wel...
Maar wat ISO kwaliteit. Ik weet namelijk zeker dat ze een kwalitatief hoogwaardig kutje heeft, maatje 34 en een geweldig mooi gezichtje.quote:
Altijd leuk, nieuwe knopjes ontdekkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die auto topic knop bestond. Tof!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar wat ISO kwaliteit. Ik weet namelijk zeker dat ze een kwalitatief hoogwaardig kutje heeft, maatje 34 en een geweldig mooi gezichtje.
Bovendien ian ze pas met 1 jongen naar bed geweest, dus is t fijn om te kunnen laten zien dat ik t beter kan....
Als t lekker genoeg is en t heeft een kutje dan is t per definitie leuk...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het moet toch ook wel een beetje leuk zijn?
Betrapt...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het is dus een egoding JoeyT, zoals alles bij jou.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:48 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij had de grootste slet award naar iemand anders moeten gaan
Ik had gehoopt dat je er inmiddels overheen zou zijn?quote:
Niet naar haar iig...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:48 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij had de grootste slet award naar iemand anders moeten gaan
Het spijt me... Maar doe er niemand kwaad mee...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je er inmiddels overheen zou zijn?
Ik wil overigens niet beweren dat er iets mis is met maatje 34/36 en een leuk koppie.
Misschien haar wel als je haar na 1x links laat liggenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het spijt me... Maar doe er niemand kwaad mee...
Noem je mij nu dik?quote:
Jewel. Je doet mij er kwaad mee. Geen zin om jouw zaad na te jagenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het spijt me... Maar doe er niemand kwaad mee...
Kooi van Faraday, bijvoorbeeld een auto of een trein, maar in principe elke metalen, geleidende kooi, zorgt er voor dat je er binnen totaal geen last hebt van elektriciteit. Dus ook niet van de bliksem. In de trein ben je veiliger dan in een huisquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat?
Ik wil niet in de trein zitten als het onweertWat als de bliksem inslaat, dan ben ik een geroosterd Samzz'je
We hebben het wel over het spoor beheerd door Profail en de treinen beheerd door de NSquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kooi van Faraday, bijvoorbeeld een auto of een trein, maar in principe elke metalen, geleidende kooi, zorgt er voor dat je er binnen totaal geen last hebt van elektriciteit. Dus ook niet van de bliksem. In de trein ben je veiliger dan in een huis
Is dat echt de beste grap die je kan verzinnen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Vraag je me nou je moeder te neuken?
Nee sorry.
Zo betrouwbaar is prorail dan nog net wel, wel beetje vertrouwen in ze hebben hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hebben het wel over het spoor beheerd door Profail en de treinen beheerd door de NS
Hij is vast heel erg dunquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat echt de beste grap die je kan verzinnen?
Na drie weken vertraging mogen ze van mij van aarde wegrottenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo betrouwbaar is prorail dan nog net wel, wel beetje vertrouwen in ze hebben he
Nee, maar de beste grap die ik daarop kon verzinnen gaat in mn onemanshow.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat echt de beste grap die je kan verzinnen?
Nee schat, we hebben het over een heeeeeeeeeeeel simpel natuurkundig proces. Dat kan zelfs Prorail of de NS niet verneuken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hebben het wel over het spoor beheerd door Profail en de treinen beheerd door de NS
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee schat, we hebben het over een heeeeeeeeeeeel simpel natuurkundig proces. Dat kan zelfs Prorail of de NS niet verneuken.
Ik hoop dat het snel gaat regenen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:57 schreef Q. het volgende:
Collega's van mij hebben vandaag een teamdag: wandelen in Amsterdam.
En die kan je achteraf nog opeten. Met slagroom.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam een saai iemand neuken. Kan je wss net zo goed een appeltaart nemen, die beweegt miss nog wat mee
Ik zie ze ervoor aanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee schat, we hebben het over een heeeeeeeeeeeel simpel natuurkundig proces. Dat kan zelfs Prorail of de NS niet verneuken.
Als ze dat voor elkaar krijgen verdienen ze echt een medaillequote:
Nope it's just youquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga naar buienradar.nl en mijn hele connectie begint te stotteren. Beetje druk op buienradar.nl toevallig?
Ik ben van een gezond gewicht :-) Vetpercentage rond de 15, gespierd.quote:
[Singles] it's about a dogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:59 schreef Daniel1976 het volgende:
Heeft er iemand ff linkje naar het vorige deel?
Dan kan ik hem koppelen.
Nou, dan heb je dus helemaal geen excuus voor zulke slechte grappenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben van een gezond gewicht :-) Vetpercentage rond de 15, gespierd.
Heck, een Nobelprijs zelfs, voor het wijzigen van natuurwetten. Vet coolquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als ze dat voor elkaar krijgen verdienen ze echt een medaille
Sommige kunnen gewoon geen grappen bedenkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, dan heb je dus helemaal geen excuus voor zulke slechte grappen
dikke mensen grappen zijn altijd grappigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dikkerdjes zijn altijd leuk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wacht, volgens die theorie is het dus logisch dat jij slechte grappen maakt..quote:
Dat lijkt me inderdaad een goed plan. Gezelligheid in bed is echt overrated. Het is geen bloemschikken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien toch maar weer naar mt 34 dan.. anders krijg je nog gezelligheid in bed
Wat gezelligheid tijdens de seks is anders geen overbodige luxe.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad een goed plan. Gezelligheid in bed is echt overrated. Het is geen bloemschikken.
Ach slechte grappen, dat is ook maar jouw mening. En meningen zijn net als anussen, iedereen heeft er een.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wacht, volgens die theorie is het dus logisch dat jij slechte grappen maakt..
Benoem gezelligheid tijdens de seks. Wat doe je dan? Leuk gezelschapsspelletje tijdens de seks?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat gezelligheid tijdens de seks is anders geen overbodige luxe.
Ligt er maar net aan wat je onder gezelligheid verstaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad een goed plan. Gezelligheid in bed is echt overrated. Het is geen bloemschikken.
In welk universum is bloemschikken gezellig?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een potje cluedo doet het altijd goedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Benoem gezelligheid tijdens de seks. Wat doe je dan? Leuk gezelschapsspelletje tijdens de seks?
Interactie lijkt me geen overbodige luxe. Ik moet echt geen dooie pier in bed. Dan is de lol er snel af.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Benoem gezelligheid tijdens de seks. Wat doe je dan? Leuk gezelschapsspelletje tijdens de seks?
Lees de zin nog eens goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
In welk universum is bloemschikken gezellig?
Jij hebt overduidelijk nog nooit gebloemschikt...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
In welk universum is bloemschikken gezellig?
Er is een reden voor het feit dat interactie een ander woord is dan gezelligheid.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Interactie lijkt me geen overbodige luxe. Ik moet echt geen dooie pier in bed. Dan is de lol er snel af.
af en toe even flink kunnen lachen om wat dan ook is best okequote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er is een reden voor het feit dat interactie een ander woord is dan gezelligheid.
Natuurlijk heb je interactie nodig, maar gezelligheid... neuh.
Vind ik dus ook, als je chick je de hele tijd met een boze blik aankijkt word je ook niet vrolijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
af en toe even flink kunnen lachen om wat dan ook is best oke
Lijkt mij ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
af en toe even flink kunnen lachen om wat dan ook is best oke
dat betekend vooral dat je iets verkeerd doetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vind ik dus ook, als je chick je de hele tijd met een boze blik aankijkt word je ook niet vrolijk
inderdaad, dus dan kan je beter hebben dat ze lacht lijkt mequote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat betekend vooral dat je iets verkeerd doet
als dat de enige twee opties zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
inderdaad, dus dan kan je beter hebben dat ze lacht lijkt me
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat betekend vooral dat je iets verkeerd doet
er zijn er wel meer hoorquote:
dat vinden we zeldenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet niet of ik de newbies wel tof vind... eigenlijk...
Ms moeten we alleen maar dikkerdjes toelaten in het vervolgquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet niet of ik de newbies wel tof vind... eigenlijk...
Nee!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms moeten we alleen maar dikkerdjes toelaten in het vervolg
Maar die zijn tenminste gezelligquote:
Hell no. Ik zit nu alweer een jaar op een geen-Singles-dieet, maar mocht ik van de wagen vallen, wil ik een ruime keus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms moeten we alleen maar dikkerdjes toelaten in het vervolg
Jij, jij.... joey!quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hell no. Ik zit nu alweer een jaar op een geen-Singles-dieet, maar mocht ik van de wagen vallen, wil ik een ruime keus.
Daar doelde ik dan ook niet opquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je nou doelt op jezelf: we weten allebei dat dat niet gaat gebeuren.
Nevermindquote:
Ehm, double the fun?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
van mij hoeft het geen maatje mager te zijn.. maar dik
Heb al genoeg van mezelf![]()
Het kan ook de leeftijd zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:20 schreef missbehavin het volgende:
Pff, het weekend is me wel aan te zien zeg.
Ik ben er bang voor ja. Het duurt wat langer voor alles weer op zijn plek zitquote:
Nee, dit zijn wallen schat, geen dinsdagdipquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mooi om te zien, die dinsdagdipjes hier.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat kun je me niet aan doen, met mijn chronische nieuwsgierigheid!
Linkerborst zit ergens op je bovenbeen, de rechter op je rug?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor ja. Het duurt wat langer voor alles weer op zijn plek zit
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Linkerborst zit ergens op je bovenbeen, de rechter op je rug?
Dan kun je beter een dinsdagdip hebbenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:22 schreef missbehavin het volgende:
Nee, dit zijn wallen schat, geen dinsdagdip
Dat heeft iets te maken met tieten, denk ik.quote:
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan kun je beter een dinsdagdip hebben
Dat wil ik graag weerleggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan kun je beter een dinsdagdip hebben
Uiteraard. Tietenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meteen weer over mijn tieten beginnen he!
Dat denk ik niet. Ik ben een innemende persoonlijkheidquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heeft iets te maken met tieten, denk ik.
Daarom is alleen maar dikkerdjes toelaten een goed idee, doen de mannen ook nog mee.
Ik heb er vooral een, ik ben wel een indrukwekkend persoonquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik ben een innemende persoonlijkheid
Je boezem werkt verstikkend, als dat is wat je bedoelt met innemendquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik ben een innemende persoonlijkheid
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er vooral een, ik ben wel een indrukwekkend persoon.
Het is ook een dinsdagdip, nooit een maandagdip geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:27 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Probeer je de maandagdip te omzeilen door vrij te nemen, komt ie dinsdag 3x zo hard!
Afhankelijk van welke dag je begint he.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is ook een dinsdagdip, nooit een maandagdip geweest.
Dat is natuurlijk waar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Afhankelijk van welke dag je begint he.
Niet iedereen is een junkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Heel weinig mensen zelfs en vooral de mensen met een dinsdagdip niet. Bij gebruik als een junk heb je toch iets andere dips.quote:
Mag ik dat even zelf bepalen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hey, aandacht is aandacht pequenaquote:
Ik heb zo het idee dat het aan mij voorbij gaat drijven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:32 schreef Q. het volgende:
Zo, even naar huis geweest om mn ramen dicht te doen voor het noodweer. Ben er klaar voor.
Waar zit jij?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat het aan mij voorbij gaat drijven.
Pillenslikkers, lijntjessnuivers en spuitzetters in welke capiciteit dan ook zijn allemaal junks.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Heel weinig mensen zelfs en vooral de mensen met een dinsdagdip niet. Bij gebruik als een junk heb je toch iets andere dips.
Apeldoorn. Misschien krijg ik er een beetje van mee, maar het meeste gaat richting Amsterdam, zie ik.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pillenslikkers, lijntjessnuivers en spuitzetters in welke capiciteit dan ook zijn allemaal junks.
Dus wij blijven zitten met de klamme zooiquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Apeldoorn. Misschien krijg ik er een beetje van mee, maar het meeste gaat richting Amsterdam, zie ik.
Met een boel geluk (zit in Groningen, moet eind van de dag naar Zwolle) rij ik vanavond onder de wolken door en is het alweer droog thuis als ik daar aan komquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat het aan mij voorbij gaat drijven.
Betekent vast boobs ofzoquote:
Alcoholisten zijn dat feitelijk ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pillenslikkers, lijntjessnuivers en spuitzetters in welke capiciteit dan ook zijn allemaal junks.
Ik vind spuitzetters een wezenlijk andere categorie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier in Utrecht krijgen we ook aardig de lading geloof ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Apeldoorn. Misschien krijg ik er een beetje van mee, maar het meeste gaat richting Amsterdam, zie ik.
quote:
Gaat newbie nou mij vertellen hoe ik moet denken? Bad newbie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind spuitzetters een wezenlijk andere categorie.
De andere categorieen zijn geen junks. Educate yourself.
Ja, maar alcohol kun je ook recreatief gebruiken, zonder alcoholist (=junk) te worden. Met harddrugs geldt dat niet.quote:
Ik vertel niet hoe je moet denken, ik laat je ontwikkelingsmogelijkheden zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat newbie nou mij vertellen hoe ik moet denken? Bad newbie.
Je bent schattig als je zo naief doetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar alcohol kun je ook recreatief gebruiken, zonder alcoholist (=junk) te worden. Met harddrugs geldt dat niet.
Ik ben al verder ontwikkeld dan jij ooit bij mij voor elkaar kunnen krijgen schatquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vertel niet hoe je moet denken, ik laat je ontwikkelingsmogelijkheden zien.
Ben je nou echt zo dom? Ook pillen en coke kun je recreatief gebruiken, al het onderzoek laat dat ook zien. Zoals ik al zei, spuiten is echt wat anders.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar alcohol kun je ook recreatief gebruiken, zonder alcoholist (=junk) te worden. Met harddrugs geldt dat niet.
True. Maar soft drugs kun je ook recreatief gebruiken zonder meteen junk te wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat je dat moet zeggen, zegt mij weer genoeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben al verder ontwikkeld dan jij ooit bij mij voor elkaar kunnen krijgen schat
Niksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:37 schreef L-E het volgende:
Ik raak in de war van dit weer. Het is snikheet maar gaat wel regenen. Wat moet ik nu aan?!
Een regenjas met niets eronder.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:37 schreef L-E het volgende:
Ik raak in de war van dit weer. Het is snikheet maar gaat wel regenen. Wat moet ik nu aan?!
Mooi, rellen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat je dat moet zeggen, zegt mij weer genoeg.
Ik vind jou vooral nietszeggendquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat je dat moet zeggen, zegt mij weer genoeg.
Recreatief pillen leidt tot hersenverschrompelingquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? Ook pillen en coke kun je recreatief gebruiken, al het onderzoek laat dat ook zien. Zoals ik al zei, spuiten is echt wat anders.
Daarom zei ik ook harddrugs, met softdrugs geen probleem.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar soft drugs kun je ook recreatief gebruiken zonder meteen junk te wordenEn volgens mij kan dat met sommige harddrugs ook wel, al zou ik dat nooit doen
Meh, ik denk dat er ook aardig wat hersencellen afsterven van alcoholquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Recreatief pillen leidt tot hersenverschrompeling
Recreatief coke gebruiken leidt tot huid verrotting
Recreatief alcoholgebruik leidt tot een lichte uitdroging.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spaans koosnaampje, letterlijk "kleintje"quote:
Het is ook geschreven tekst hier, er zit geen spraak bij. Dat klopt dus.quote:
Dan ging het dus duidelijk niet over Samzz' borsten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Spaans koosnaampje, letterlijk "kleintje".
Nopequote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan ging het dus duidelijk niet over Samzz' borsten.
Oh, dat is schattigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Spaans koosnaampje, letterlijk "kleintje".
Je doet je naam wel eer aanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is ook geschreven tekst hier, er zit geen spraak bij. Dat klopt dus.
En dat is zeldzaam bij mijquote:
En: http://www.gezondheidsnet(...)5655/roken-maakt-domquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
Daarom zei ik ook alleen naam, het is zo verwarrendquote:
Doe dat toch eens vakerquote:
geef me maar meer redenen om het te doenquote:
Ik ben me er eentje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:44 schreef Samzz het volgende:
Daarom zei ik ook alleen naam, het is zo verwarrend
Maakt dommer, belangrijk verschil. Gelukkig ben ik intelligent genoeg om iets omlaag te gaan. Kan ik me ook beter mengen in het gepeupelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En: http://www.gezondheidsnet(...)5655/roken-maakt-dom
Dat kan niet vanuit jezelf komen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geef me maar meer redenen om het te doen.
Facebook.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Waar haal je in godsnaam 18 sletjes vandaag, die allemaal jarig zijn?.
Misschien moet je in je vuilnisemmer kijkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
Ik zit met spanning het wachten op m'n pakketje die waarschijnlijk volgende week pas komt
Ik las het netquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien moet je in je vuilnisemmer kijken
En daar zit je nu al met spanning op te wachten?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
Ik zit met spanning het wachten op m'n pakketje die waarschijnlijk volgende week pas komt
Juhuhquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daar zit je nu al met spanning op te wachten?
Zomerjurkjes!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
JuhuhIk ben zo benieuwd hoe die jurkjes me gaan staan
Jou staat alles toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
JuhuhIk ben zo benieuwd hoe die jurkjes me gaan staan
niets staat jou het bestequote:
Mooi, je weet de logoutlink te vinden?quote:
Nee, kots liever over je heen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi, je weet de logoutlink te vinden?.
Vooral doen, dan gaat het vanzelf welquote:
Ik begon dan wel erg voortvarendquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
DenWauwelaars populariteit:
[ afbeelding ]
Gast, stik er alsjeblieft in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
Kots zit me tot aan de huig, dus zou wel lekker zijn even te spuwen
Ahw, Great Danequote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik word niet goed hier. [ afbeelding ]
Je bedoelt dat jij je ergert aan mij.quote:
Jij bent gek op honden, dus vast ook op gristenhondenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
Omg... Stomme Christenen ook
Je zorgen maken om een boekje dat Go the fuck to sleep heet
Neequote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent gek op honden, dus vast ook op gristenhonden.
Ik ben atheist. maar ik doe er niets aan hoor!quote:
Het is ook gewoon compleet achterlijk. Het boek gaat uiteraard over kledders die niet willen slapen, maar men is bang dat het kindermishandeling in de hand zou kunnen werkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben atheist. maar ik doe er niets aan hoor!.
Ach, de wereld zit vol debielenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook gewoon compleet achterlijk. Het boek gaat uiteraard over kledders die niet willen slapen, maar men is bang dat het kindermishandeling in de hand zou kunnen werken
Fuck off
Kun je niet zo goed lezen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij je ergert aan mij.
En dat van dezelfde gristenen die tucht op scholen ( met alle uitwassen) invoerden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook gewoon compleet achterlijk. Het boek gaat uiteraard over kledders die niet willen slapen, maar men is bang dat het kindermishandeling in de hand zou kunnen werken
Fuck off
Wordt toch aardig donker hier in osdorp.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Voorlopig nog droog in Amsterdam. Op buienradar lijkt het ergste naar de UK te gaan.
Zit jij in osdorp? Woon je er of werk je er?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wordt toch aardig donker hier in osdorp.
Hou dan ook het probleem waar het ligt, bij jou.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
[..]
Ik kan prima lezen in het Nederlands.
Voorlopig is het nog niets idd, maar wat niet is kan nog komenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:47 schreef MissMSX het volgende:
Nou, als dit noodweer was dan moet ik mijn definitie daarvan eens aanpassen
Het echte noodweer moet nog komen geloof ik. En het rommelt nog steeds.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:47 schreef MissMSX het volgende:
Hee! Dat is niet netjes, god gaat die woorden niet lief vinden die je zegt. Naar hell ga je!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fuck off
Hier alleen wat wolkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:47 schreef MissMSX het volgende:
Jongen, doe es even normaal. Als jij moeite met me hebt, reageer dan lekker niet meer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hou dan ook het probleem waar het ligt, bij jou.
Werk yup.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zit jij in osdorp? Woon je er of werk je er?
Oh, toch wel?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Het echte noodweer moet nog komen geloof ik. En het rommelt nog steeds.
Dan zit je tenminste in een trein.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, toch wel?Zal je zien dat dat gebeurt als ik in de trein zit, that would be just my luck
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorlopig is het nog niets idd, maar wat niet is kan nog komen.
Als ik naar buienradar kijk is het ergste voorlopig voorbij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Als we het nieuws moeten geloven hagelstenen ten grote van bowlingballenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ook, goed mikken God!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:49 schreef Ripley het volgende:
We hebben vanavond de finale van Herrie XXL waarbij Herman in een heli moet. Dus ik hoop dat het meevalt
Ik zal de Heer even bellen of hij er rekening mee houdt...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:49 schreef Ripley het volgende:
We hebben vanavond de finale van Herrie XXL waarbij Herman in een heli moet. Dus ik hoop dat het meevalt
* Spezza19 gaat even garage aan kant maken.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als we het nieuws moeten geloven hagelstenen ten grote van bowlingballen
In m'n eentje. Met onweer. Ik ben doodsbang voor onweerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan zit je tenminste in een trein.
Wauw, dat is dan wel weer echtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:50 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Uit ander topic gehaald.... vet creepy wolken!
Soms ben je echt een muts klasse A1* he?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
In m'n eentje. Met onweer. Ik ben doodsbang voor onweer
Mjaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms ben je echt een muts klasse A1* he?.
Ik zal de rest hier de aanbiedingen om je te beschermen besparen, anytime stbab!quote:
Juist tof, onweer kijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:51 schreef Samzz het volgende:
Jij welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 gaat even garage aan kant maken.....
Watje ben je ook hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forget it but, ze zoekt maar een vriendjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal de rest hier de aanbiedingen om je te beschermen besparen, anytime stbab!.
Ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
http://www.buienradar.nl/bliksem.aspx
Foly Huck
Ja het is morgen, straks wordt het middag.quote:
Hier begint de zon alleen maar harder te schijnen.. Gelukkig maar want heb weinig zin in onweerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Foly Huck
Hier nog niets. Ik ben bedrogen! Zelfs geen donkere lucht!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Foly Huck
Hier ook nog helemaal niks.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier nog niets. Ik ben bedrogen! Zelfs geen donkere lucht!
Ik zit precies in dat gebied, maar geen bliksem hier op dit moment. Regen wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Foly Huck
Mja, Chemiepack heeft sowieso een hoop fouten gemaakt en er staat mij iets van bij dat ze niet wilde vertellen wat voor chemicalien er aanwezig waren waardoor de brandweer niet wist waarmee ze moesten blussen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:16 schreef Techno het volgende:
Directeur Chemiepack aangehouden
Meh, en de brandweer dan die met water i.p.v. schuim bluste?
Maakt niet uit of je dat wel of niet weet, je gaat bij een chemibedrijf niet blussen met water.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, Chemiepack heeft sowieso een hoop fouten gemaakt en er staat mij iets van bij dat ze niet wilde vertellen wat voor chemicalien er aanwezig waren waardoor de brandweer niet wist waarmee ze moesten blussen.
Mag van mij aan een hoge boom gehangen worden die kerel....
Ach, hoe vaak komt een brand bij een dergelijk chemie bedrijf voor? Snap wel dat de brandweer daar weinig ervaring mee heeft, maar goed leer moment voor een volgende keer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt niet uit of je dat wel of niet weet, je gaat bij een chemibedrijf niet blussen met water.
Pardon? Het is de verplichting vand e brandweer om voorbereid te zijn op noodsituaties lijkt mequote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, hoe vaak komt een brand bij een dergelijk chemie bedrijf voor? Snap wel dat de brandweer daar weinig ervaring mee heeft, maar goed leer moment voor een volgende keer.
Ik heb in het eerste kwartaal van mijn opleiding leraar natuur-/scheikunde veiligheid in het lab gehad met als onderdeel daarvan een cursus brandblussen. Daar heb ik precies moeten leren wat ik met wat blus en dat zou de brandweer niet weten??quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, hoe vaak komt een brand bij een dergelijk chemie bedrijf voor? Snap wel dat de brandweer daar weinig ervaring mee heeft, maar goed leer moment voor een volgende keer.
Blijft mijn standpunt hetzelfde.. die directeur is een fout figuur.... dus mag best een paar jaartjes brommen....
JoeyT he?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Ja hai, waarom ligt singles ineens uit m'n AT? Niet dat ik iets heb gemist of iemand mij
/twitter voor m'n reputatie.
Zoals elk jaar 1 topic.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Zou op comic sans day, fok in comic sans zijn, lijkt me leuk
KUNNEN WE GODT NIET AFKORTEN? GEWOON G?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
CL!![]()
DOOR JE USERNAME AF TE KORTEN KUNNEN WE CAPSLOCKDAY OOK IN STAND HOUDEN.
Napraatmening, niemand vindt het echt, maar ja, men roept het...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:00 schreef Spezza19 het volgende:
Waar komt eigenlijk de haat jegens Comic Sans vandaan?
* Spezza19 heeft dat nooit begrepen.....
Zoiets vermoedde ik al....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Napraatmening, niemand vindt het echt, maar ja, men roept het...
Het is net als witte sokken, geen vrouw die precies weet waarOM ze niet kunnen, ze kunnen gewoon niet.
* Spezza19 vindt comic sans ook niks mis mee.... maar om er nou werkstukken en boekverslagen in te makenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ikn heb op t vwo al mijn werkstukken en boekverslagen in comic sans gemaakt
En toch wordt daar op de uni anders naar gekeken, denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ikn heb op t vwo al mijn werkstukken en boekverslagen in comic sans gemaakt
Comic sans: hele kinderlijke, clowneske uitstraling, associaties met kinderboerderij en amateurgepiel qua vormgeving.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Napraatmening, niemand vindt het echt, maar ja, men roept het...
Het is net als witte sokken, geen vrouw die precies weet waarOM ze niet kunnen, ze kunnen gewoon niet.
het zal wel, ik vind het echt hele marginale argumenten allemaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Comic sans: hele kinderlijke, clowneske uitstraling, associaties met kinderboerderij en amateurgepiel qua vormgeving.
Witte sokken: probleem is vooral sportsokken, die prima zijn om mee te sporten. Maar voor bijvoorbeeld een date te casual.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |