Je bent schattig als je zo naief doetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar alcohol kun je ook recreatief gebruiken, zonder alcoholist (=junk) te worden. Met harddrugs geldt dat niet.
Ik ben al verder ontwikkeld dan jij ooit bij mij voor elkaar kunnen krijgen schatquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vertel niet hoe je moet denken, ik laat je ontwikkelingsmogelijkheden zien.
Ben je nou echt zo dom? Ook pillen en coke kun je recreatief gebruiken, al het onderzoek laat dat ook zien. Zoals ik al zei, spuiten is echt wat anders.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar alcohol kun je ook recreatief gebruiken, zonder alcoholist (=junk) te worden. Met harddrugs geldt dat niet.
True. Maar soft drugs kun je ook recreatief gebruiken zonder meteen junk te wordenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat je dat moet zeggen, zegt mij weer genoeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben al verder ontwikkeld dan jij ooit bij mij voor elkaar kunnen krijgen schat
Niksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:37 schreef L-E het volgende:
Ik raak in de war van dit weer. Het is snikheet maar gaat wel regenen. Wat moet ik nu aan?!
Een regenjas met niets eronder.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:37 schreef L-E het volgende:
Ik raak in de war van dit weer. Het is snikheet maar gaat wel regenen. Wat moet ik nu aan?!
Mooi, rellen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat je dat moet zeggen, zegt mij weer genoeg.
Ik vind jou vooral nietszeggendquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat je dat moet zeggen, zegt mij weer genoeg.
Recreatief pillen leidt tot hersenverschrompelingquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? Ook pillen en coke kun je recreatief gebruiken, al het onderzoek laat dat ook zien. Zoals ik al zei, spuiten is echt wat anders.
Daarom zei ik ook harddrugs, met softdrugs geen probleem.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar soft drugs kun je ook recreatief gebruiken zonder meteen junk te wordenEn volgens mij kan dat met sommige harddrugs ook wel, al zou ik dat nooit doen
Meh, ik denk dat er ook aardig wat hersencellen afsterven van alcoholquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Recreatief pillen leidt tot hersenverschrompeling
Recreatief coke gebruiken leidt tot huid verrotting
Recreatief alcoholgebruik leidt tot een lichte uitdroging.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Recreatief pillen leidt tot hersenverschrompeling
Recreatief coke gebruiken leidt tot huid verrotting
Recreatief alcoholgebruik leidt tot een lichte uitdroging.
Spaans koosnaampje, letterlijk "kleintje"quote:
Het is ook geschreven tekst hier, er zit geen spraak bij. Dat klopt dus.quote:
Dan ging het dus duidelijk niet over Samzz' borsten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Spaans koosnaampje, letterlijk "kleintje".
Nopequote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan ging het dus duidelijk niet over Samzz' borsten.
Oh, dat is schattigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Spaans koosnaampje, letterlijk "kleintje".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |