Ik wist niet dat die auto topic knop bestond. Tof!quote:
Waarom in godsnaam een saai iemand neuken. Kan je wss net zo goed een appeltaart nemen, die beweegt miss nog wat meequote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik ga dr nog wel neuken... Ik ben een doorzetter... Ondertussen doe ik wel een scharrel.
Ze mag doodstil blijven liggen... Oeh hopelijk verkrampt ze een beetje..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam een saai iemand neuken. Kan je wss net zo goed een appeltaart nemen, die beweegt miss nog wat mee
Het moet toch ook wel een beetje leuk zijn?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:43 schreef JoeyT het volgende:
Ze mag doodstil blijven liggen... Oeh hopelijk verkrampt ze een beetje..
Maar klaar kom ik toch wel...
Je kunt ook een lijk opwarmen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze mag doodstil blijven liggen... Oeh hopelijk verkrampt ze een beetje..
Maar klaar kom ik toch wel...
Maar wat ISO kwaliteit. Ik weet namelijk zeker dat ze een kwalitatief hoogwaardig kutje heeft, maatje 34 en een geweldig mooi gezichtje.quote:
Altijd leuk, nieuwe knopjes ontdekkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die auto topic knop bestond. Tof!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar wat ISO kwaliteit. Ik weet namelijk zeker dat ze een kwalitatief hoogwaardig kutje heeft, maatje 34 en een geweldig mooi gezichtje.
Bovendien ian ze pas met 1 jongen naar bed geweest, dus is t fijn om te kunnen laten zien dat ik t beter kan....
Als t lekker genoeg is en t heeft een kutje dan is t per definitie leuk...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het moet toch ook wel een beetje leuk zijn?
Betrapt...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het is dus een egoding JoeyT, zoals alles bij jou.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:48 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij had de grootste slet award naar iemand anders moeten gaan
Ik had gehoopt dat je er inmiddels overheen zou zijn?quote:
Niet naar haar iig...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:48 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij had de grootste slet award naar iemand anders moeten gaan
Het spijt me... Maar doe er niemand kwaad mee...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je er inmiddels overheen zou zijn?
Ik wil overigens niet beweren dat er iets mis is met maatje 34/36 en een leuk koppie.
Misschien haar wel als je haar na 1x links laat liggenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het spijt me... Maar doe er niemand kwaad mee...
Noem je mij nu dik?quote:
Jewel. Je doet mij er kwaad mee. Geen zin om jouw zaad na te jagenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het spijt me... Maar doe er niemand kwaad mee...
Kooi van Faraday, bijvoorbeeld een auto of een trein, maar in principe elke metalen, geleidende kooi, zorgt er voor dat je er binnen totaal geen last hebt van elektriciteit. Dus ook niet van de bliksem. In de trein ben je veiliger dan in een huisquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat?
Ik wil niet in de trein zitten als het onweertWat als de bliksem inslaat, dan ben ik een geroosterd Samzz'je
We hebben het wel over het spoor beheerd door Profail en de treinen beheerd door de NSquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kooi van Faraday, bijvoorbeeld een auto of een trein, maar in principe elke metalen, geleidende kooi, zorgt er voor dat je er binnen totaal geen last hebt van elektriciteit. Dus ook niet van de bliksem. In de trein ben je veiliger dan in een huis
Is dat echt de beste grap die je kan verzinnen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Vraag je me nou je moeder te neuken?
Nee sorry.
Zo betrouwbaar is prorail dan nog net wel, wel beetje vertrouwen in ze hebben hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hebben het wel over het spoor beheerd door Profail en de treinen beheerd door de NS
Hij is vast heel erg dunquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat echt de beste grap die je kan verzinnen?
Na drie weken vertraging mogen ze van mij van aarde wegrottenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo betrouwbaar is prorail dan nog net wel, wel beetje vertrouwen in ze hebben he
Nee, maar de beste grap die ik daarop kon verzinnen gaat in mn onemanshow.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat echt de beste grap die je kan verzinnen?
Nee schat, we hebben het over een heeeeeeeeeeeel simpel natuurkundig proces. Dat kan zelfs Prorail of de NS niet verneuken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hebben het wel over het spoor beheerd door Profail en de treinen beheerd door de NS
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee schat, we hebben het over een heeeeeeeeeeeel simpel natuurkundig proces. Dat kan zelfs Prorail of de NS niet verneuken.
Ik hoop dat het snel gaat regenen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:57 schreef Q. het volgende:
Collega's van mij hebben vandaag een teamdag: wandelen in Amsterdam.
En die kan je achteraf nog opeten. Met slagroom.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam een saai iemand neuken. Kan je wss net zo goed een appeltaart nemen, die beweegt miss nog wat mee
Ik zie ze ervoor aanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee schat, we hebben het over een heeeeeeeeeeeel simpel natuurkundig proces. Dat kan zelfs Prorail of de NS niet verneuken.
Als ze dat voor elkaar krijgen verdienen ze echt een medaillequote:
Nope it's just youquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga naar buienradar.nl en mijn hele connectie begint te stotteren. Beetje druk op buienradar.nl toevallig?
Ik ben van een gezond gewicht :-) Vetpercentage rond de 15, gespierd.quote:
[Singles] it's about a dogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:59 schreef Daniel1976 het volgende:
Heeft er iemand ff linkje naar het vorige deel?
Dan kan ik hem koppelen.
Nou, dan heb je dus helemaal geen excuus voor zulke slechte grappenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben van een gezond gewicht :-) Vetpercentage rond de 15, gespierd.
Heck, een Nobelprijs zelfs, voor het wijzigen van natuurwetten. Vet coolquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als ze dat voor elkaar krijgen verdienen ze echt een medaille
Sommige kunnen gewoon geen grappen bedenkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, dan heb je dus helemaal geen excuus voor zulke slechte grappen
dikke mensen grappen zijn altijd grappigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dikkerdjes zijn altijd leuk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wacht, volgens die theorie is het dus logisch dat jij slechte grappen maakt..quote:
Dat lijkt me inderdaad een goed plan. Gezelligheid in bed is echt overrated. Het is geen bloemschikken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien toch maar weer naar mt 34 dan.. anders krijg je nog gezelligheid in bed
Wat gezelligheid tijdens de seks is anders geen overbodige luxe.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad een goed plan. Gezelligheid in bed is echt overrated. Het is geen bloemschikken.
Ach slechte grappen, dat is ook maar jouw mening. En meningen zijn net als anussen, iedereen heeft er een.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wacht, volgens die theorie is het dus logisch dat jij slechte grappen maakt..
Benoem gezelligheid tijdens de seks. Wat doe je dan? Leuk gezelschapsspelletje tijdens de seks?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat gezelligheid tijdens de seks is anders geen overbodige luxe.
Ligt er maar net aan wat je onder gezelligheid verstaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad een goed plan. Gezelligheid in bed is echt overrated. Het is geen bloemschikken.
In welk universum is bloemschikken gezellig?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een potje cluedo doet het altijd goedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Benoem gezelligheid tijdens de seks. Wat doe je dan? Leuk gezelschapsspelletje tijdens de seks?
Interactie lijkt me geen overbodige luxe. Ik moet echt geen dooie pier in bed. Dan is de lol er snel af.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Benoem gezelligheid tijdens de seks. Wat doe je dan? Leuk gezelschapsspelletje tijdens de seks?
Lees de zin nog eens goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
In welk universum is bloemschikken gezellig?
Jij hebt overduidelijk nog nooit gebloemschikt...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
In welk universum is bloemschikken gezellig?
Er is een reden voor het feit dat interactie een ander woord is dan gezelligheid.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Interactie lijkt me geen overbodige luxe. Ik moet echt geen dooie pier in bed. Dan is de lol er snel af.
af en toe even flink kunnen lachen om wat dan ook is best okequote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er is een reden voor het feit dat interactie een ander woord is dan gezelligheid.
Natuurlijk heb je interactie nodig, maar gezelligheid... neuh.
Vind ik dus ook, als je chick je de hele tijd met een boze blik aankijkt word je ook niet vrolijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
af en toe even flink kunnen lachen om wat dan ook is best oke
Lijkt mij ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
af en toe even flink kunnen lachen om wat dan ook is best oke
dat betekend vooral dat je iets verkeerd doetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vind ik dus ook, als je chick je de hele tijd met een boze blik aankijkt word je ook niet vrolijk
inderdaad, dus dan kan je beter hebben dat ze lacht lijkt mequote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat betekend vooral dat je iets verkeerd doet
als dat de enige twee opties zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
inderdaad, dus dan kan je beter hebben dat ze lacht lijkt me
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat betekend vooral dat je iets verkeerd doet
er zijn er wel meer hoorquote:
dat vinden we zeldenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet niet of ik de newbies wel tof vind... eigenlijk...
Ms moeten we alleen maar dikkerdjes toelaten in het vervolgquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet niet of ik de newbies wel tof vind... eigenlijk...
Nee!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms moeten we alleen maar dikkerdjes toelaten in het vervolg
Maar die zijn tenminste gezelligquote:
Hell no. Ik zit nu alweer een jaar op een geen-Singles-dieet, maar mocht ik van de wagen vallen, wil ik een ruime keus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms moeten we alleen maar dikkerdjes toelaten in het vervolg
Jij, jij.... joey!quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hell no. Ik zit nu alweer een jaar op een geen-Singles-dieet, maar mocht ik van de wagen vallen, wil ik een ruime keus.
Daar doelde ik dan ook niet opquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je nou doelt op jezelf: we weten allebei dat dat niet gaat gebeuren.
Nevermindquote:
Ehm, double the fun?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
van mij hoeft het geen maatje mager te zijn.. maar dik
Heb al genoeg van mezelf![]()
Het kan ook de leeftijd zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:20 schreef missbehavin het volgende:
Pff, het weekend is me wel aan te zien zeg.
Ik ben er bang voor ja. Het duurt wat langer voor alles weer op zijn plek zitquote:
Nee, dit zijn wallen schat, geen dinsdagdipquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
Mooi om te zien, die dinsdagdipjes hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |