Nou, dan heb je dus helemaal geen excuus voor zulke slechte grappenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben van een gezond gewicht :-) Vetpercentage rond de 15, gespierd.
Heck, een Nobelprijs zelfs, voor het wijzigen van natuurwetten. Vet coolquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als ze dat voor elkaar krijgen verdienen ze echt een medaille
Sommige kunnen gewoon geen grappen bedenkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, dan heb je dus helemaal geen excuus voor zulke slechte grappen
dikke mensen grappen zijn altijd grappigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dikkerdjes zijn altijd leuk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wacht, volgens die theorie is het dus logisch dat jij slechte grappen maakt..quote:
Dat lijkt me inderdaad een goed plan. Gezelligheid in bed is echt overrated. Het is geen bloemschikken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien toch maar weer naar mt 34 dan.. anders krijg je nog gezelligheid in bed
Wat gezelligheid tijdens de seks is anders geen overbodige luxe.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad een goed plan. Gezelligheid in bed is echt overrated. Het is geen bloemschikken.
Ach slechte grappen, dat is ook maar jouw mening. En meningen zijn net als anussen, iedereen heeft er een.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wacht, volgens die theorie is het dus logisch dat jij slechte grappen maakt..
Benoem gezelligheid tijdens de seks. Wat doe je dan? Leuk gezelschapsspelletje tijdens de seks?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat gezelligheid tijdens de seks is anders geen overbodige luxe.
Ligt er maar net aan wat je onder gezelligheid verstaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad een goed plan. Gezelligheid in bed is echt overrated. Het is geen bloemschikken.
In welk universum is bloemschikken gezellig?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een potje cluedo doet het altijd goedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Benoem gezelligheid tijdens de seks. Wat doe je dan? Leuk gezelschapsspelletje tijdens de seks?
Interactie lijkt me geen overbodige luxe. Ik moet echt geen dooie pier in bed. Dan is de lol er snel af.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Benoem gezelligheid tijdens de seks. Wat doe je dan? Leuk gezelschapsspelletje tijdens de seks?
Lees de zin nog eens goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
In welk universum is bloemschikken gezellig?
Jij hebt overduidelijk nog nooit gebloemschikt...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
In welk universum is bloemschikken gezellig?
Er is een reden voor het feit dat interactie een ander woord is dan gezelligheid.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Interactie lijkt me geen overbodige luxe. Ik moet echt geen dooie pier in bed. Dan is de lol er snel af.
af en toe even flink kunnen lachen om wat dan ook is best okequote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er is een reden voor het feit dat interactie een ander woord is dan gezelligheid.
Natuurlijk heb je interactie nodig, maar gezelligheid... neuh.
Vind ik dus ook, als je chick je de hele tijd met een boze blik aankijkt word je ook niet vrolijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
af en toe even flink kunnen lachen om wat dan ook is best oke
Lijkt mij ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
af en toe even flink kunnen lachen om wat dan ook is best oke
dat betekend vooral dat je iets verkeerd doetquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vind ik dus ook, als je chick je de hele tijd met een boze blik aankijkt word je ook niet vrolijk
inderdaad, dus dan kan je beter hebben dat ze lacht lijkt mequote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat betekend vooral dat je iets verkeerd doet
als dat de enige twee opties zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
inderdaad, dus dan kan je beter hebben dat ze lacht lijkt me
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat betekend vooral dat je iets verkeerd doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |