quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat kun je me niet aan doen, met mijn chronische nieuwsgierigheid!
Linkerborst zit ergens op je bovenbeen, de rechter op je rug?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor ja. Het duurt wat langer voor alles weer op zijn plek zit
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Linkerborst zit ergens op je bovenbeen, de rechter op je rug?
Dan kun je beter een dinsdagdip hebbenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:22 schreef missbehavin het volgende:
Nee, dit zijn wallen schat, geen dinsdagdip
Dat heeft iets te maken met tieten, denk ik.quote:
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan kun je beter een dinsdagdip hebben
Dat wil ik graag weerleggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan kun je beter een dinsdagdip hebben
Uiteraard. Tietenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meteen weer over mijn tieten beginnen he!
Dat denk ik niet. Ik ben een innemende persoonlijkheidquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heeft iets te maken met tieten, denk ik.
Daarom is alleen maar dikkerdjes toelaten een goed idee, doen de mannen ook nog mee.
Ik heb er vooral een, ik ben wel een indrukwekkend persoonquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik ben een innemende persoonlijkheid
Je boezem werkt verstikkend, als dat is wat je bedoelt met innemendquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik ben een innemende persoonlijkheid
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er vooral een, ik ben wel een indrukwekkend persoon.
Het is ook een dinsdagdip, nooit een maandagdip geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:27 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Probeer je de maandagdip te omzeilen door vrij te nemen, komt ie dinsdag 3x zo hard!
Afhankelijk van welke dag je begint he.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is ook een dinsdagdip, nooit een maandagdip geweest.
Dat is natuurlijk waar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Afhankelijk van welke dag je begint he.
Niet iedereen is een junkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Heel weinig mensen zelfs en vooral de mensen met een dinsdagdip niet. Bij gebruik als een junk heb je toch iets andere dips.quote:
Mag ik dat even zelf bepalen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hey, aandacht is aandacht pequenaquote:
Ik heb zo het idee dat het aan mij voorbij gaat drijven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:32 schreef Q. het volgende:
Zo, even naar huis geweest om mn ramen dicht te doen voor het noodweer. Ben er klaar voor.
Waar zit jij?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat het aan mij voorbij gaat drijven.
Pillenslikkers, lijntjessnuivers en spuitzetters in welke capiciteit dan ook zijn allemaal junks.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Heel weinig mensen zelfs en vooral de mensen met een dinsdagdip niet. Bij gebruik als een junk heb je toch iets andere dips.
Apeldoorn. Misschien krijg ik er een beetje van mee, maar het meeste gaat richting Amsterdam, zie ik.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pillenslikkers, lijntjessnuivers en spuitzetters in welke capiciteit dan ook zijn allemaal junks.
Dus wij blijven zitten met de klamme zooiquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Apeldoorn. Misschien krijg ik er een beetje van mee, maar het meeste gaat richting Amsterdam, zie ik.
Met een boel geluk (zit in Groningen, moet eind van de dag naar Zwolle) rij ik vanavond onder de wolken door en is het alweer droog thuis als ik daar aan komquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat het aan mij voorbij gaat drijven.
Betekent vast boobs ofzoquote:
Alcoholisten zijn dat feitelijk ookquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pillenslikkers, lijntjessnuivers en spuitzetters in welke capiciteit dan ook zijn allemaal junks.
Ik vind spuitzetters een wezenlijk andere categorie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier in Utrecht krijgen we ook aardig de lading geloof ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Apeldoorn. Misschien krijg ik er een beetje van mee, maar het meeste gaat richting Amsterdam, zie ik.
quote:
Gaat newbie nou mij vertellen hoe ik moet denken? Bad newbie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind spuitzetters een wezenlijk andere categorie.
De andere categorieen zijn geen junks. Educate yourself.
Ja, maar alcohol kun je ook recreatief gebruiken, zonder alcoholist (=junk) te worden. Met harddrugs geldt dat niet.quote:
Ik vertel niet hoe je moet denken, ik laat je ontwikkelingsmogelijkheden zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat newbie nou mij vertellen hoe ik moet denken? Bad newbie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |