Juist tof, onweer kijken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:51 schreef Samzz het volgende:
In m'n eentje. Met onweer. Ik ben doodsbang voor onweer
Jij welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 gaat even garage aan kant maken.....
Watje ben je ook hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
In m'n eentje. Met onweer. Ik ben doodsbang voor onweer
Forget it but, ze zoekt maar een vriendjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal de rest hier de aanbiedingen om je te beschermen besparen, anytime stbab!.
Ziet er lekker uitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
http://www.buienradar.nl/bliksem.aspx
Foly Huck
Ja het is morgen, straks wordt het middag.quote:
Hier begint de zon alleen maar harder te schijnen.. Gelukkig maar want heb weinig zin in onweerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Foly Huck
Hier nog niets. Ik ben bedrogen! Zelfs geen donkere lucht!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Foly Huck
Hier ook nog helemaal niks.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier nog niets. Ik ben bedrogen! Zelfs geen donkere lucht!
Ik zit precies in dat gebied, maar geen bliksem hier op dit moment. Regen wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Foly Huck
Mja, Chemiepack heeft sowieso een hoop fouten gemaakt en er staat mij iets van bij dat ze niet wilde vertellen wat voor chemicalien er aanwezig waren waardoor de brandweer niet wist waarmee ze moesten blussen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:16 schreef Techno het volgende:
Directeur Chemiepack aangehouden
Meh, en de brandweer dan die met water i.p.v. schuim bluste?
Maakt niet uit of je dat wel of niet weet, je gaat bij een chemibedrijf niet blussen met water.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, Chemiepack heeft sowieso een hoop fouten gemaakt en er staat mij iets van bij dat ze niet wilde vertellen wat voor chemicalien er aanwezig waren waardoor de brandweer niet wist waarmee ze moesten blussen.
Mag van mij aan een hoge boom gehangen worden die kerel....
Ach, hoe vaak komt een brand bij een dergelijk chemie bedrijf voor? Snap wel dat de brandweer daar weinig ervaring mee heeft, maar goed leer moment voor een volgende keer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt niet uit of je dat wel of niet weet, je gaat bij een chemibedrijf niet blussen met water.
Pardon? Het is de verplichting vand e brandweer om voorbereid te zijn op noodsituaties lijkt mequote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, hoe vaak komt een brand bij een dergelijk chemie bedrijf voor? Snap wel dat de brandweer daar weinig ervaring mee heeft, maar goed leer moment voor een volgende keer.
Ik heb in het eerste kwartaal van mijn opleiding leraar natuur-/scheikunde veiligheid in het lab gehad met als onderdeel daarvan een cursus brandblussen. Daar heb ik precies moeten leren wat ik met wat blus en dat zou de brandweer niet weten??quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, hoe vaak komt een brand bij een dergelijk chemie bedrijf voor? Snap wel dat de brandweer daar weinig ervaring mee heeft, maar goed leer moment voor een volgende keer.
Blijft mijn standpunt hetzelfde.. die directeur is een fout figuur.... dus mag best een paar jaartjes brommen....
JoeyT he?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Ja hai, waarom ligt singles ineens uit m'n AT? Niet dat ik iets heb gemist of iemand mij
/twitter voor m'n reputatie.
Zoals elk jaar 1 topic.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Zou op comic sans day, fok in comic sans zijn, lijkt me leuk
KUNNEN WE GODT NIET AFKORTEN? GEWOON G?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
CL!![]()
DOOR JE USERNAME AF TE KORTEN KUNNEN WE CAPSLOCKDAY OOK IN STAND HOUDEN.
Napraatmening, niemand vindt het echt, maar ja, men roept het...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:00 schreef Spezza19 het volgende:
Waar komt eigenlijk de haat jegens Comic Sans vandaan?
* Spezza19 heeft dat nooit begrepen.....
Zoiets vermoedde ik al....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Napraatmening, niemand vindt het echt, maar ja, men roept het...
Het is net als witte sokken, geen vrouw die precies weet waarOM ze niet kunnen, ze kunnen gewoon niet.
* Spezza19 vindt comic sans ook niks mis mee.... maar om er nou werkstukken en boekverslagen in te makenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ikn heb op t vwo al mijn werkstukken en boekverslagen in comic sans gemaakt
En toch wordt daar op de uni anders naar gekeken, denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ikn heb op t vwo al mijn werkstukken en boekverslagen in comic sans gemaakt
Comic sans: hele kinderlijke, clowneske uitstraling, associaties met kinderboerderij en amateurgepiel qua vormgeving.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Napraatmening, niemand vindt het echt, maar ja, men roept het...
Het is net als witte sokken, geen vrouw die precies weet waarOM ze niet kunnen, ze kunnen gewoon niet.
het zal wel, ik vind het echt hele marginale argumenten allemaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Comic sans: hele kinderlijke, clowneske uitstraling, associaties met kinderboerderij en amateurgepiel qua vormgeving.
Witte sokken: probleem is vooral sportsokken, die prima zijn om mee te sporten. Maar voor bijvoorbeeld een date te casual.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |