Hoiquote:
Tsja, je zou maar net thuis komen van het werk, en daarvoor tentamen gehad dus niet kunnen genieten van het weerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:46 schreef keizerpinguin het volgende:
PPfff je zal maar heel de nacht moeten werken
Ben blij. Anders had je de hele tijd gedacht: Pfff wat is het warm...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Tsja, je zou maar net thuis komen van het werk, en daarvoor tentamen gehad dus niet kunnen genieten van het weer
Alsof er een airco op werk isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ben blij. Anders had je de hele tijd gedacht: Pfff wat is het warm...
Genieten van het weer???quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Tsja, je zou maar net thuis komen van het werk, en daarvoor tentamen gehad dus niet kunnen genieten van het weer
Ik ben koelbloeding, of whateverquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Genieten van het weer???Het was me toch wel erg heet vandaag!
Ik hoefde daar niet eens hard voor te lopenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Het was wel echt warm vandaag inderdaad.
Ik ging vanavond nog een stukje hardlopen, zelden zoveel gezweet.
Lucky you!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ben koelbloeding, of whateverGeen last van extreme hitte of kou
Handig!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat is waar, morgen vandaag wordt het weer zo warm toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ik hoefde daar niet eens hard voor te lopen
Kutter juist, want het gaat over in onweer en allesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:55 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Handig!![]()
[..]
Dat is waar, morgen vandaag wordt het weer zo warm toch?
en regen en windquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Kutter juist, want het gaat over in onweer en alles
Onweer, regen en harde wind is juist geweldig. Alleen de opbouw er naar toe meestal nietquote:
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Onweer, regen en harde wind is juist geweldig. Alleen de opbouw er naar toe meestal niet
Behalve als er geen airco is op het werk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Camera is opgeladen, SD-kaart is leegquote:
Veel inspanning dan, dusjaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Behalve als er geen airco is op het werk?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Behalve als er geen airco is op het werk?
quote:
Iets klopt er nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Je merkte het wel, maar het is niet vervelendquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Een kennis van me is overleden hoorde ik gisteren. Ik hoorde het van degene die hem vond. Hij had diabetes en blijkbaar heeft hij een aanval gehad, omdat hij niets van zich liet horen was hij op bezoek gegaan om even te kijken of alles wel goed ging, blijkbaar niet, hij was al een paar dagen dood.
He wat naar... sterktequote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Een kennis van me is overleden hoorde ik gisteren. Ik hoorde het van degene die hem vond. Hij had diabetes en blijkbaar heeft hij een aanval gehad, omdat hij niets van zich liet horen was hij op bezoek gegaan om even te kijken of alles wel goed ging, blijkbaar niet, hij was al een paar dagen dood.
Dan ga je daar gewoon naakt op liggen en op hem wachtenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Neh. Ti's wel stoer zo. Met een surfplank in de kamer
En toen kwam z'n moeder onverwachts voor hem koken....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan ga je daar gewoon naakt op liggen en op hem wachten
Gehaktballen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En toen kwam z'n moeder onverwachts voor hem koken....
Dan neemt ze hem even op en spreekt dan de legendarische woorden "I've seen better" uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Doet me denken aan Davequote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ja dat hij dan thuis komt in een compleet heringericht huis.
Altijd goed voor een beginnende relatie.
O zoals bij GJ toen de naaktfoto's van Bas uitkwamen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan neemt ze hem even op en spreekt dan de legendarische woorden "I've seen better" uit.
Dat heb ik wel ooit gehad met de vader van Ang3l die onverwachts binnenkwamquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
mijn ex ook, en die veranderde dan ook iedere maand totaal het interieur, "heerlijk"quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doet me denken aan Dave![]()
En daar was ik NIET blij mee!
Daar is vooral het hoofd het probleem. Oh ja en zijn smaak.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O zoals bij GJ toen de naaktfoto's van Bas uitkwamen?
hoef jij niet te werken vandaag?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Ben in huize hetero. Alleen, want hij is werken. Voelt toch een beetje vreemd.
Nou ja, bij mij was t zo dat ik iemand in huis liet terwijl ik ging werken (hij mocht blijven liggen) en da ik terugkwam en de vaat was gedaan, huis was gestofzuigd, was was opgevouwen.... maar ook opgeruimd in de kast en meteen maar ff heel mijn kledingkast opnieuw ingedeeld en alles opgevouwen en zoquote:
Hè wat naar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Dat vond ik dus ook eng. Ik moest echt ff op de bedrand gaan zitten en ademenquote:
Dit kan ik me nog wel enigszins voorstellen. Al zou ik het wel vreemd vinden als iemand ál die dingen zou hebben gedaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
(...)de vaat was gedaan, huis was gestofzuigd, was was opgevouwen....
Dit daarentegen...quote:maar ook opgeruimd in de kast en meteen maar ff heel mijn kledingkast opnieuw ingedeeld en alles opgevouwen en zo
(...)
Amen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
heel lief hoor... but stay the fuck out of my stuff als ik je nog niet zo lang ken!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
was dat die ene die de viva las en dacht dat het inhoudelijke gespreksstof opleverde?
Ja precies, dat ie ff zijn ontbijtbordje in de vaatwasser zette en dacht "Laat ik de andere borden er ook ff inzetten", mij best. Maar dit alles bij elkaar en dan serieus mijn hele kast opnieuw ingedeeld (en dus eerst alles er uit gehaald etc) ........... Hell to the no!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Dit kan ik me nog wel enigszins voorstellen. Al zou ik het wel vreemd vinden als iemand ál die dingen zou hebben gedaan.
[..]
Dit daarentegen....
Stel dat hij je dildo en fleshlite had gevonden!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, dat ie ff zijn ontbijtbordje in de vaatwasser zette en dacht "Laat ik de andere borden er ook ff inzetten", mij best. Maar dit alles bij elkaar en dan serieus mijn hele kast opnieuw ingedeeld (en dus eerst alles er uit gehaald etc) ........... Hell to the no!
Ja die double-dong en pot criscoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stel dat hij je dildo en fleshlite had gevonden!
Ik ben blij dat ik geen kasten of lades doe bij jou, ik kom niet graag onverwachte dingen tegenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die double-dong en pot crisco
Nah. Niet dat er iets in die kast ligt wat niet gevonden had mogen worden, maar het gaat meer om het idee
Zonder te luisteren zeg ik ditquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Als we in de achtbaan gaan, mag ie toch niet stil gaan staan
Hangen wij daar op z'n kop, nee de python is niet top!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, bij mij was t zo dat ik iemand in huis liet terwijl ik ging werken (hij mocht blijven liggen) en da ik terugkwam en de vaat was gedaan, huis was gestofzuigd, was was opgevouwen.... maar ook opgeruimd in de kast en meteen maar ff heel mijn kledingkast opnieuw ingedeeld en alles opgevouwen en zo
heel lief hoor... but stay the fuck out of my stuff als ik je nog niet zo lang ken!
is de lucht daar fris? Hier is het beklemmend vochtig en warm en voel je het je porien inkruipen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
Pfff, man. Niet meer om uit te houden buiten op m'n balkon, nu de zon er recht op staat.
Ik gutste nog meer dan ik al sijpelde. Sorry zon en frisse lucht, ik ga naar binnen!
Ben gister al volledig afgefikt
Op je werk moet je ook werken!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik had even een scrollmomentje op het werk met dank aan die foto's
[stroekie]Je bureau scrolde omhoog?[/stroekie]quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik had even een scrollmomentje op het werk met dank aan die foto's
Gewoon The Vampire Diaries maar dan met wolven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This is SO not me!
![]()
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet niet of het t weer is of t vriendje, maar de icequeen smelt....Whaha jij hebt het zooo zwaar te pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This is SO not me!
![]()
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet niet of het t weer is of t vriendje, maar de icequeen smelt....Het maakt je jaren jonger dan dat je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This is SO not me!
![]()
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Hij sms'te net ook dat ie met een huge ass smile door 't huis liepquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:14 schreef Steve het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als iemand zoiets voor me doet..
Vlinder...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij sms'te net ook dat ie met een huge ass smile door 't huis liep![]()
inderdaad, griezelig gewoonquote:
Toen ik mijn G_L nog niet zo lang kende, logeerde ik een weekend in het huis van zijn ouders, die waren een week weg maar wisten wel dat ik kwam logeren. Toen heb ik de keuken daar schoon gemaakt tot een aanvaardbaar niveau, later hoorde ik van zijn moeder dat de keuken nog nooit zo schoon was geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, dat ie ff zijn ontbijtbordje in de vaatwasser zette en dacht "Laat ik de andere borden er ook ff inzetten", mij best. Maar dit alles bij elkaar en dan serieus mijn hele kast opnieuw ingedeeld (en dus eerst alles er uit gehaald etc) ........... Hell to the no!
De kans dat je eraf valt terwijl de zon schijnt is groter dan een blikseminslag oid.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Is het gevaarlijk om op het balkon te blijven zitten met dit onweer?
quote:
Omdat ik het achteraf toch een beetje nutteloos vond, maar Great.Expectations was me voor.quote:
Het einde der tijden is aangebroken!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef Great.Expectations het volgende:
Heerlijk indrukwekkend, dreigend en eng. Met sirenes op de achtergrond.
Eerst die nucleare ramp in Japan, toen die EHEC bacterie, die meteoriet en nu dit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het einde der tijden is aangebroken!
And I feel fine.![]()
quote:Toen het lam het zevende zegel verbrak, viel er een stilte in de hemel, gedurende ongeveer een half uur. 2 Ik zag de zeven engelen die voor Gods troon staan. Ze kregen alle zeven een bazuin. 3 Toen kwam er een andere engel, die met een gouden wierookschaal bij het altaar ging staan. Hij kreeg een grote hoeveelheid wierook om die op het gouden altaar voor de troon te offeren, samen met de gebeden van alle heiligen. 4 De rook van de wierook steeg met de gebeden van de heiligen uit de hand van de engel op naar God. 5 Toen nam de engel de wierookschaal, vulde hem met vuur van het altaar en wierp dat op de aarde. Er volgden donderslagen, groot geraas, bliksemschichten en een aardbeving.
6 De zeven engelen, ieder met een bazuin, maakten aanstalten om erop te blazen. 7 Toen blies de eerste engel op zijn bazuin. Er kwam hagel en vuur, gemengd met bloed, en dat werd op de aarde geworpen. Een derde deel van de aarde brandde af, evenals een derde deel van de bomen en al het groen. 8 De tweede engel blies op zijn bazuin. Iets dat eruitzag als een grote berg, waar de vlammen uitsloegen, werd in zee gegooid. Een derde deel van het water werd bloed, 9 een derde deel van alle in zee levende wezens ging dood en een derde deel van de schepen verging. 10 De derde engel blies op zijn bazuin. Uit de hemel viel een grote ster, die zo fel brandde als een fakkel. Hij viel op een derde deel van de rivieren en op de waterbronnen. 11 De naam van de ster is Alsem. Dat derde deel van het water werd alsem. Veel mensen stierven door het water, dat bitter geworden was. 12 De vierde engel blies op zijn bazuin. Een derde deel van de zon, van de maan en van de sterren werd getroffen, waardoor dat deel verduisterd werd. Een derde deel van de dag en ook van de nacht was er dus geen licht. 13 In mijn visioen hoorde ik de luide roep van een adelaar die hoog in de lucht vloog: ‘Wee! Wee! Wee de mensen die op aarde leven! Want dadelijk klinken de bazuinen van de drie engelen die nog niet geblazen hebben.’
We leven in onzekere tijden!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Eerst die nucleare ramp in Japan, toen die EHEC bacterie, die meteoriet en nu dit.
[..]
Wanneer gaan jullie samenwonen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef Ang3l het volgende:
M'n loungeset vloog net bijna van het balkon af
Thank god for steoere hetero's
In de regen echt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb net een uur in de regen gestaan. Heerlijk, noodweer.
Ik wil een verzuurde cynische opmerking maken, maar ik hou mij in.quote:
Ben je nu niet helemaal doorweekt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja. Was helemaal doorweektquote:
Milieuvriendelijk bezig E, hoef je niet meer te douchen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je meegedouched?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik kom net van de sportschool... goed plan geweest om toch maar mee te gaan spinnen. Ik was kapot achteraf, maar de erg leuke en fysiek aantrekkelijk instructeur ging achteraf douchen. +1 voor het leuke uitzicht.
Voor een rol neem ik aan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
kijk nou toch hoe Robin Williams er tegenwoordig uit ziet
[ afbeelding ]
ja want hij was ook zo bij de Tony awardsquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso voor een reclame, maar geen idee of ie het irl ook zo heeft.
Ja van 9 tot 15:00, maar ik zit om half 9 al in de 12.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
keep in mind, staking morgen(geen idee hoelaat je morgen begint maar whatever!)
Ik in de 7, 10 of 12. Wat maar eerder komtquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja van 9 tot 15:00, maar ik zit om half 9 al in de 12.
Slaapt je tong nog? Lijkt me verdomd moeilijk communicerenquote:
Jij zat de hele avond te strikeaposen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:10 schreef keizerpinguin het volgende:
Ik lijk wel een bekende nederlander.....
ze blijven foto's van me maken daar boven in de hemel!
Oeh die gaat jou echt ontiegelijk hard missen denk ik... tenminste dat had ik altijd wel in de beginfase als je elkaar een paar dagen niet zagquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:22 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Vriendje de deur uitgeschopt na 5 dagen.
Nu mag ie lekker ff tot maandag naar Werchter en heb ik rust
Ligt eraan, als jij tongen communiceren noemt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Slaapt je tong nog? Lijkt me verdomd moeilijk communiceren.
Normaliter gebruikt men de tong voor een verbale conversatie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ligt eraan, als jij tongen communiceren noemt.
Oh jij hebt nog conversaties met mensen. Ik spreek alleen mensen die zo boring zijn dat mijn hersenen een blokje om gaan, om dat geleuter niet aan te hoeven horen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Normaliter gebruikt men de tong voor een verbale conversatie.
Een slechte ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt met een goede tongzoen meer duidelijk maken dan met veel woorden
Nou sommige dingen zijn met woorden toch wel een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt met een goede tongzoen meer duidelijk maken dan met veel woorden
quote:
Dat denk ik ook wel jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oeh die gaat jou echt ontiegelijk hard missen denk ik... tenminste dat had ik altijd wel in de beginfase als je elkaar een paar dagen niet zag
Da's waarquote:
Ik vind het allemaal zo schattig klinkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel jazeker nadat ie vanaf vrijdag tot vanochtend bij mij was.
M'n beste vriendin gaat ook, dus die 2 hebben al nummers uitgewisseld om een pilsje te doenMoet ze wel oppassen, want hij is daar met z'n vrienden en die weten nog van niets.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt alsof ze 15 zijn en verkering hebben.
().
Over tong en communicatie gesproken..... spreek jij die Stijn nog wel eens?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Normaliter gebruikt men de tong voor een verbale conversatie.
Dan moet hij een lange tong hebben aangezien ie volgens mij in het buitenland zit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over tong en communicatie gesproken..... spreek jij die Stijn nog wel eens?
().
Neen. Jij?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over tong en communicatie gesproken..... spreek jij die Stijn nog wel eens?
().
Neen. maar als ie terugkomt uit waarieiookalweerzat dan kan ie een fikse veeg uit de pan van mij verwachtenquote:
Ja ik zei net al tegen hem "Moet ik nou tegen haar gaan strijden?"quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh, the battle of the bitches kan beginnen! Scherp je klauwen, Ang3l!
Ja ik zag het ook, hij speelt een bengaalse tijger in de Zoo van Bagdadquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Voor een toneelstuk waar hij in speelt.
Lijkt me ook mooiquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:12 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/filmrece(...)-celine-sciamma.html
Zien zien zien
Lijkt me wel een mooie film!quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:12 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/filmrece(...)-celine-sciamma.html
Zien zien zien
Dit snap ik alleen niet, waarom?quote:De film werd geschoten met een fotocamera.
Denk wel dat ie in de plaza draait. En anders downloaden voor een nieuwe editie van Erik & Engels Movie Madness Marathon!quote:
Omdat je dan een intiemer realistischer beeld krijgt. Authentieker.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dit snap ik alleen niet, waarom?
Kun je dan niet beter een oude filmcamera gebruiken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je dan een intiemer realistischer beeld krijgt. Authentieker.
Oh tís ook nog een festivalliefhebber, gaat ie ook naar lowlands.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:22 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Vriendje de deur uitgeschopt na 5 dagen.
Nu mag ie lekker ff tot maandag naar Werchter en heb ik rust
de ECHTE Klaartje bedoel je?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
O ooow... het meisje wat eerst achter hetero aanzat begint weer te SMS-en, dat ze hem ondanks late reacties nog steeds wil zien. Het is het nichtje van zijn buurvrouw
Ah zoiets ja! Ik ben wel benieuwd in ieder geval.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:22 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, denk dat dit een beetje voelt als een soort spontane docu dan. Alsof iemand er bij was en besloot dit moois vast te leggen met zijn toevallig ter plekke aanwezig zijnde cameraatje of zoIk vind het ook vaak wel iets hebben.
Hehe, heeft die gast eigenlijk ook nóg negatieve kanten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Oh tís ook nog een festivalliefhebber, gaat ie ook naar lowlands.
Het begint hoe langer hoe meer te lijken op "a wedding made in heaven", je lotsbestemming en nog meer on Ang3lachtige romantische bullshit.
Ridiculouslu romantic zou Brian Kiney zeggen
quote:
Speaking of which, wanneer gaan we dat weer eens doen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk wel dat ie in de plaza draait. En anders downloaden voor een nieuwe editie van Erik & Engels Movie Madness Marathon!
Ik vind echt dat TMM bij een EEMMM ontbreektquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk wel dat ie in de plaza draait. En anders downloaden voor een nieuwe editie van Erik & Engels Movie Madness Marathon!
Hoe zit je zondag?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Speaking of which, wanneer gaan we dat weer eens doen?
quote:
What happenedquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neen. maar als ie terugkomt uit waarieiookalweerzat dan kan ie een fikse veeg uit de pan van mij verwachtenNoooo more mister nice guy.
Jammer dat je'm niet meer spreekt, had je hem vast kunnen waarschuwen
Het is zijn festivalontmaagdingquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Oh tís ook nog een festivalliefhebber, gaat ie ook naar lowlands.
Het begint hoe langer hoe meer te lijken op "a wedding made in heaven", je lotsbestemming en nog meer on Ang3lachtige romantische bullshit.
Ridiculouslu romantic zou Brian Kiney zeggen
We hadden een stagiair rondlopen bij Friso en die heeft zijn verslag aan ons laten lezen voordat hij het in ging leveren. Daar stond ook een interview met Stijn in, de Stijn die het naar eigen zeggen altijd heel leuk vond te werken voor Friso en zich er erg voor inzette etc. De Stijn die na een korte pauze weer terug kwam en die zelfs nu nog zit te polsen om terug te kunnen komen na zijn periode in heet buitenland.quote:
Gewoon veel lekkere mannen erin, iedereen blijquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik geloof dat we dan botsingen krijgen wegens andere smaken en genres
Dat was toch je frisovriendje?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hadden een stagiair rondlopen bij Friso en die heeft zijn verslag aan ons laten lezen voordat hij het in ging leveren. Daar stond ook een interview met Stijn in, de Stijn die het naar eigen zeggen altijd heel leuk vond te werken voor Friso en zich er erg voor inzette etc. De Stijn die na een korte pauze weer terug kwam en die zelfs nu nog zit te polsen om terug te kunnen komen na zijn periode in heet buitenland.
In het interview kwam naar voren dat hij er alleen maar zat om de ins en outs te leren kennen en te kunnen kopieren voor een eigen maandelijks feest in de regio hier. En verder was hij supernegatief.
Weet je... als ie naar ons toe was gekomen met "Ik wil een soortgelijk iets opzetten, kan ik eens kijkje in de keuken komen nemen?" dan was er niks aan de hand geweest, dan hadden we gewoon ja gezegd. Maar op deze manier en er dan zo achterkomen? ...... Dat is de mijne als ie terugkomt van zijn animeermeisjeswerk straks
Nee dat is de stagiair zelf.quote:
Slim om dat dan in een interview te gaan vertellen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:43 schreef Ang3l het volgende:
We hadden een stagiair rondlopen bij Friso en die heeft zijn verslag aan ons laten lezen voordat hij het in ging leveren. Daar stond ook een interview met Stijn in, de Stijn die het naar eigen zeggen altijd heel leuk vond te werken voor Friso en zich er erg voor inzette etc. De Stijn die na een korte pauze weer terug kwam en die zelfs nu nog zit te polsen om terug te kunnen komen na zijn periode in heet buitenland.
In het interview kwam naar voren dat hij er alleen maar zat om de ins en outs te leren kennen en te kunnen kopieren voor een eigen maandelijks feest in de regio hier. En verder was hij supernegatief.
Weet je... als ie naar ons toe was gekomen met "Ik wil een soortgelijk iets opzetten, kan ik eens kijkje in de keuken komen nemen?" dan was er niks aan de hand geweest, dan hadden we gewoon ja gezegd. Maar op deze manier en er dan zo achterkomen? ...... Dat is de mijne als ie terugkomt van zijn animeermeisjeswerk straks
Bij jou I presumequote:
quote:
ingebakkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deal.
Ik zal kijken of ik Tomboy kan vinden met ingebrande ondertiteling.
http://www.lensexpress.nl/quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:13 schreef Steve het volgende:
Nieuwe lenzen halen is altijd weer een duur uitje.. Ik moet eigenlijk ook een nieuwe bril, want de glazen van mijn oude zijn niet sterk genoeg meer, maar dat stel ik ook steeds uit.
Die ook jaquote:
Ik denk sowieso dat het lastig gaat worden om die film te vinden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ook ja
De PS3 kan nl niet zo goed omgaan met ondertitelingsbestanden, dus ze moeten in de file zitten.
Misschien had ie niet gedacht dat de stagiair het er zo letterlijk zin zou zetten en het ons vooraf zou laten lezen. Want hijs peelt nog best wel mooiw eer tegen ons, of ie na zijn werk in t buitenland terug kan komen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Slim om dat dan in een interview te gaan vertellen..
Mwa, isohunt heeft toch best veel cultfilms hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat het lastig gaat worden om die film te vinden.
Mijn ogen veranderen nog steeds een beetje, via internet bestellen wil ik pas doen als alles een beetje gelijk blijft.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:19 schreef Ang3l het volgende:
http://www.lensexpress.nl/
Zo doe ik het al bijna 10 jaar denk ik. Bestellen, volgende dag in je brievenbussie.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa, isohunt heeft toch best veel cultfilms hoor.
En misschien stata ie zelfs wel op gaytorrents.
Hij is Frans... NL films zijn wel vaak moeilijk te vinden. Of Vlaamse (ik zoek Rundskop)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien hier af en toe ook eens kijkenNiet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
was da da weer?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:26 schreef Steve het volgende:
Tomboy kan ik iig via NZBindex vinden.
Rundskop ook.
Maar dan moet je wel de ondertiteling erbij zoeken...
Rundskop draait gewoon nogquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa, isohunt heeft toch best veel cultfilms hoor.
En misschien stata ie zelfs wel op gaytorrents.
Hij is Frans... NL films zijn wel vaak moeilijk te vinden. Of Vlaamse (ik zoek Rundskop)
Ik kan alleen geen subtitles vinden.quote:
De slimste is het niet dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daar heb jij mee gezoend...voel je je nu vies?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De slimste is het niet dus. Hij had tegen mij wel iets verteld over een evenementenbureau wat hij wilde, maar dit is wel heel slecht
.
Ja, in de Plaza denk ik hier nog wel.quote:
Ik snap nooit geen ene hond van nieuwsgroepen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kan alleen geen subtitles vinden..
edit: oh wacht tomboy op de nieuwsgroepen heeft een wachtwoord nodig..
Slecht, dom... en achterbaksquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De slimste is het niet dus. Hij had tegen mij wel iets verteld over een evenementenbureau wat hij wilde, maar dit is wel heel slecht
.
Hij staat ook tussen jouw facebook-vrienden.......quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En daar heb jij mee gezoend...voel je je nu vies?
Tomboy, en Rundskop.quote:
Maar ik heb niet met hem staan speekselen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij staat ook tussen jouw facebook-vrienden.......
Het is dat er nog geen Let me IMDB that for you link bestaat, lui zwijn!quote:
Ik ben vrij vandaag en daarbij zit delegeren in mijn bloed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is dat er nog geen Let me IMDB that for you link bestaat, lui zwijn!
Helaas voor jou zit onderdanig zijn niet in het mijnequote:Op woensdag 29 juni 2011 15:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag en daarbij zit delegeren in mijn bloed.
Wacht maar tot je hetero de smaak te pakken krijg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helaas voor jou zit onderdanig zijn niet in het mijne
Ben je echt zijn eerste of heeft stiekem ooit al eens iets met jongens uitgespookt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is zijn festivalontmaagdingZoals ie wel meer ontmaagdingen gehad heeft deze laatste weken
Best wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En daar heb jij mee gezoend...voel je je nu vies?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hetero de smaak te pakken krijg.
Hij heeft 2x eerder (zelfde persoon) ervaring gehad met seks met een man/jongen en dat was toen de eerste keer.... zo'n 2 maanden geleden. Dus heel erg veel kun je dat nog niet noemenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben je echt zijn eerste of heeft stiekem ooit al eens iets met jongens uitgespookt?
Dat is niet gek... dat heb ik na bijna twee jaar nog steedsquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Is het stom dat ik nu wel echt even denk "Ha fijn, even een paar dagen geen Hetero!" en dat ik dus gewoon vanavond uit eten ga met een vriendin alleen, zaterdag dierentuin met Steve, zondag filmpjes kijken met Erik en daar dan ook echt naar uitkijk, even zonder hem?
Niet dat ik gedurende deze week niet vaka aan hem zal denken hoor, maar ik vind het wel weer lekker ff mijn eigen ding doen met mijn eigen vrienden zonder hem.
Het is ook echt wel speciaal als je iemands echte eerste vriendje bent...quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft 2x eerder (zelfde persoon) ervaring gehad met seks met een man/jongen en dat was toen de eerste keer.... zo'n 2 maanden geleden. Dus heel erg veel kun je dat nog niet noemenEn dat was volgens hem toch wel heel anders (want eerste keer en zomaar, dus puur seks en geen gevoel echt), dus veel is "de eerste keer"
Maar mij hoor je in ieder geval niet klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |