Dan ga je daar gewoon naakt op liggen en op hem wachtenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Neh. Ti's wel stoer zo. Met een surfplank in de kamer
En toen kwam z'n moeder onverwachts voor hem koken....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan ga je daar gewoon naakt op liggen en op hem wachten
Gehaktballen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En toen kwam z'n moeder onverwachts voor hem koken....
Dan neemt ze hem even op en spreekt dan de legendarische woorden "I've seen better" uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Doet me denken aan Davequote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ja dat hij dan thuis komt in een compleet heringericht huis.
Altijd goed voor een beginnende relatie.
O zoals bij GJ toen de naaktfoto's van Bas uitkwamen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan neemt ze hem even op en spreekt dan de legendarische woorden "I've seen better" uit.
Dat heb ik wel ooit gehad met de vader van Ang3l die onverwachts binnenkwamquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
mijn ex ook, en die veranderde dan ook iedere maand totaal het interieur, "heerlijk"quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doet me denken aan Dave![]()
En daar was ik NIET blij mee!
Daar is vooral het hoofd het probleem. Oh ja en zijn smaak.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O zoals bij GJ toen de naaktfoto's van Bas uitkwamen?
hoef jij niet te werken vandaag?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Ben in huize hetero. Alleen, want hij is werken. Voelt toch een beetje vreemd.
Nou ja, bij mij was t zo dat ik iemand in huis liet terwijl ik ging werken (hij mocht blijven liggen) en da ik terugkwam en de vaat was gedaan, huis was gestofzuigd, was was opgevouwen.... maar ook opgeruimd in de kast en meteen maar ff heel mijn kledingkast opnieuw ingedeeld en alles opgevouwen en zoquote:
Hè wat naar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Een kennis van me is overleden hoorde ik gisteren. Ik hoorde het van degene die hem vond. Hij had diabetes en blijkbaar heeft hij een aanval gehad, omdat hij niets van zich liet horen was hij op bezoek gegaan om even te kijken of alles wel goed ging, blijkbaar niet, hij was al een paar dagen dood.
Dat vond ik dus ook eng. Ik moest echt ff op de bedrand gaan zitten en ademenquote:
Dit kan ik me nog wel enigszins voorstellen. Al zou ik het wel vreemd vinden als iemand ál die dingen zou hebben gedaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
(...)de vaat was gedaan, huis was gestofzuigd, was was opgevouwen....
Dit daarentegen...quote:maar ook opgeruimd in de kast en meteen maar ff heel mijn kledingkast opnieuw ingedeeld en alles opgevouwen en zo
(...)
Amen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
heel lief hoor... but stay the fuck out of my stuff als ik je nog niet zo lang ken!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
was dat die ene die de viva las en dacht dat het inhoudelijke gespreksstof opleverde?
Ja precies, dat ie ff zijn ontbijtbordje in de vaatwasser zette en dacht "Laat ik de andere borden er ook ff inzetten", mij best. Maar dit alles bij elkaar en dan serieus mijn hele kast opnieuw ingedeeld (en dus eerst alles er uit gehaald etc) ........... Hell to the no!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Dit kan ik me nog wel enigszins voorstellen. Al zou ik het wel vreemd vinden als iemand ál die dingen zou hebben gedaan.
[..]
Dit daarentegen....
Stel dat hij je dildo en fleshlite had gevonden!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, dat ie ff zijn ontbijtbordje in de vaatwasser zette en dacht "Laat ik de andere borden er ook ff inzetten", mij best. Maar dit alles bij elkaar en dan serieus mijn hele kast opnieuw ingedeeld (en dus eerst alles er uit gehaald etc) ........... Hell to the no!
Ja die double-dong en pot criscoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stel dat hij je dildo en fleshlite had gevonden!
Ik ben blij dat ik geen kasten of lades doe bij jou, ik kom niet graag onverwachte dingen tegenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die double-dong en pot crisco
Nah. Niet dat er iets in die kast ligt wat niet gevonden had mogen worden, maar het gaat meer om het idee
Zonder te luisteren zeg ik ditquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:20 schreef Ang3l het volgende:
Als we in de achtbaan gaan, mag ie toch niet stil gaan staan
Hangen wij daar op z'n kop, nee de python is niet top!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, bij mij was t zo dat ik iemand in huis liet terwijl ik ging werken (hij mocht blijven liggen) en da ik terugkwam en de vaat was gedaan, huis was gestofzuigd, was was opgevouwen.... maar ook opgeruimd in de kast en meteen maar ff heel mijn kledingkast opnieuw ingedeeld en alles opgevouwen en zo
heel lief hoor... but stay the fuck out of my stuff als ik je nog niet zo lang ken!
is de lucht daar fris? Hier is het beklemmend vochtig en warm en voel je het je porien inkruipen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:17 schreef Ang3l het volgende:
Pfff, man. Niet meer om uit te houden buiten op m'n balkon, nu de zon er recht op staat.
Ik gutste nog meer dan ik al sijpelde. Sorry zon en frisse lucht, ik ga naar binnen!
Ben gister al volledig afgefikt
Op je werk moet je ook werken!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik had even een scrollmomentje op het werk met dank aan die foto's
[stroekie]Je bureau scrolde omhoog?[/stroekie]quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik had even een scrollmomentje op het werk met dank aan die foto's
Gewoon The Vampire Diaries maar dan met wolven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This is SO not me!
![]()
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet niet of het t weer is of t vriendje, maar de icequeen smelt....Whaha jij hebt het zooo zwaar te pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This is SO not me!
![]()
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet niet of het t weer is of t vriendje, maar de icequeen smelt....Het maakt je jaren jonger dan dat je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This is SO not me!
![]()
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |