Hoiquote:
Tsja, je zou maar net thuis komen van het werk, en daarvoor tentamen gehad dus niet kunnen genieten van het weerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:46 schreef keizerpinguin het volgende:
PPfff je zal maar heel de nacht moeten werken
Ben blij. Anders had je de hele tijd gedacht: Pfff wat is het warm...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Tsja, je zou maar net thuis komen van het werk, en daarvoor tentamen gehad dus niet kunnen genieten van het weer
Alsof er een airco op werk isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ben blij. Anders had je de hele tijd gedacht: Pfff wat is het warm...
Genieten van het weer???quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Tsja, je zou maar net thuis komen van het werk, en daarvoor tentamen gehad dus niet kunnen genieten van het weer
Ik ben koelbloeding, of whateverquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Genieten van het weer???Het was me toch wel erg heet vandaag!
Ik hoefde daar niet eens hard voor te lopenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Het was wel echt warm vandaag inderdaad.
Ik ging vanavond nog een stukje hardlopen, zelden zoveel gezweet.
Lucky you!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ben koelbloeding, of whateverGeen last van extreme hitte of kou
Handig!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat is waar, morgen vandaag wordt het weer zo warm toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ik hoefde daar niet eens hard voor te lopen
Kutter juist, want het gaat over in onweer en allesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:55 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Handig!![]()
[..]
Dat is waar, morgen vandaag wordt het weer zo warm toch?
en regen en windquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Kutter juist, want het gaat over in onweer en alles
Onweer, regen en harde wind is juist geweldig. Alleen de opbouw er naar toe meestal nietquote:
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Onweer, regen en harde wind is juist geweldig. Alleen de opbouw er naar toe meestal niet
Behalve als er geen airco is op het werk?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Camera is opgeladen, SD-kaart is leegquote:
Veel inspanning dan, dusjaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Behalve als er geen airco is op het werk?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Behalve als er geen airco is op het werk?
quote:
Iets klopt er nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Je merkte het wel, maar het is niet vervelendquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Een kennis van me is overleden hoorde ik gisteren. Ik hoorde het van degene die hem vond. Hij had diabetes en blijkbaar heeft hij een aanval gehad, omdat hij niets van zich liet horen was hij op bezoek gegaan om even te kijken of alles wel goed ging, blijkbaar niet, hij was al een paar dagen dood.
He wat naar... sterktequote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Een kennis van me is overleden hoorde ik gisteren. Ik hoorde het van degene die hem vond. Hij had diabetes en blijkbaar heeft hij een aanval gehad, omdat hij niets van zich liet horen was hij op bezoek gegaan om even te kijken of alles wel goed ging, blijkbaar niet, hij was al een paar dagen dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |