quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Behalve als er geen airco is op het werk?
quote:
Iets klopt er nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ben koelbloeding, of whateverGeen last van extreme hitte of kou
Je merkte het wel, maar het is niet vervelendquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Een kennis van me is overleden hoorde ik gisteren. Ik hoorde het van degene die hem vond. Hij had diabetes en blijkbaar heeft hij een aanval gehad, omdat hij niets van zich liet horen was hij op bezoek gegaan om even te kijken of alles wel goed ging, blijkbaar niet, hij was al een paar dagen dood.
He wat naar... sterktequote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Een kennis van me is overleden hoorde ik gisteren. Ik hoorde het van degene die hem vond. Hij had diabetes en blijkbaar heeft hij een aanval gehad, omdat hij niets van zich liet horen was hij op bezoek gegaan om even te kijken of alles wel goed ging, blijkbaar niet, hij was al een paar dagen dood.
Dan ga je daar gewoon naakt op liggen en op hem wachtenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Neh. Ti's wel stoer zo. Met een surfplank in de kamer
En toen kwam z'n moeder onverwachts voor hem koken....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan ga je daar gewoon naakt op liggen en op hem wachten
Gehaktballen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En toen kwam z'n moeder onverwachts voor hem koken....
Dan neemt ze hem even op en spreekt dan de legendarische woorden "I've seen better" uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En toen kwam z'n moeder onverwachts voor hem koken....
Doet me denken aan Davequote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ja dat hij dan thuis komt in een compleet heringericht huis.
Altijd goed voor een beginnende relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |