Ik in de 7, 10 of 12. Wat maar eerder komtquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja van 9 tot 15:00, maar ik zit om half 9 al in de 12.
Slaapt je tong nog? Lijkt me verdomd moeilijk communicerenquote:
Jij zat de hele avond te strikeaposen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:10 schreef keizerpinguin het volgende:
Ik lijk wel een bekende nederlander.....
ze blijven foto's van me maken daar boven in de hemel!
Oeh die gaat jou echt ontiegelijk hard missen denk ik... tenminste dat had ik altijd wel in de beginfase als je elkaar een paar dagen niet zagquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:22 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Vriendje de deur uitgeschopt na 5 dagen.
Nu mag ie lekker ff tot maandag naar Werchter en heb ik rust
Ligt eraan, als jij tongen communiceren noemt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Slaapt je tong nog? Lijkt me verdomd moeilijk communiceren.
Normaliter gebruikt men de tong voor een verbale conversatie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ligt eraan, als jij tongen communiceren noemt.
Oh jij hebt nog conversaties met mensen. Ik spreek alleen mensen die zo boring zijn dat mijn hersenen een blokje om gaan, om dat geleuter niet aan te hoeven horen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Normaliter gebruikt men de tong voor een verbale conversatie.
Een slechte ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt met een goede tongzoen meer duidelijk maken dan met veel woorden
Nou sommige dingen zijn met woorden toch wel een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt met een goede tongzoen meer duidelijk maken dan met veel woorden
quote:
Dat denk ik ook wel jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oeh die gaat jou echt ontiegelijk hard missen denk ik... tenminste dat had ik altijd wel in de beginfase als je elkaar een paar dagen niet zag
Da's waarquote:
Ik vind het allemaal zo schattig klinkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel jazeker nadat ie vanaf vrijdag tot vanochtend bij mij was.
M'n beste vriendin gaat ook, dus die 2 hebben al nummers uitgewisseld om een pilsje te doenMoet ze wel oppassen, want hij is daar met z'n vrienden en die weten nog van niets.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt alsof ze 15 zijn en verkering hebben.
().
Over tong en communicatie gesproken..... spreek jij die Stijn nog wel eens?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Normaliter gebruikt men de tong voor een verbale conversatie.
Dan moet hij een lange tong hebben aangezien ie volgens mij in het buitenland zit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over tong en communicatie gesproken..... spreek jij die Stijn nog wel eens?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Echt alsof ze 15 zijn en verkering hebben.
().
Neen. Jij?quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over tong en communicatie gesproken..... spreek jij die Stijn nog wel eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |