Hij sms'te net ook dat ie met een huge ass smile door 't huis liepquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:14 schreef Steve het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als iemand zoiets voor me doet..
Vlinder...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij sms'te net ook dat ie met een huge ass smile door 't huis liep![]()
inderdaad, griezelig gewoonquote:
Toen ik mijn G_L nog niet zo lang kende, logeerde ik een weekend in het huis van zijn ouders, die waren een week weg maar wisten wel dat ik kwam logeren. Toen heb ik de keuken daar schoon gemaakt tot een aanvaardbaar niveau, later hoorde ik van zijn moeder dat de keuken nog nooit zo schoon was geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, dat ie ff zijn ontbijtbordje in de vaatwasser zette en dacht "Laat ik de andere borden er ook ff inzetten", mij best. Maar dit alles bij elkaar en dan serieus mijn hele kast opnieuw ingedeeld (en dus eerst alles er uit gehaald etc) ........... Hell to the no!
De kans dat je eraf valt terwijl de zon schijnt is groter dan een blikseminslag oid.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Is het gevaarlijk om op het balkon te blijven zitten met dit onweer?
quote:
Omdat ik het achteraf toch een beetje nutteloos vond, maar Great.Expectations was me voor.quote:
Het einde der tijden is aangebroken!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef Great.Expectations het volgende:
Heerlijk indrukwekkend, dreigend en eng. Met sirenes op de achtergrond.
Eerst die nucleare ramp in Japan, toen die EHEC bacterie, die meteoriet en nu dit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Het einde der tijden is aangebroken!
And I feel fine.![]()
quote:Toen het lam het zevende zegel verbrak, viel er een stilte in de hemel, gedurende ongeveer een half uur. 2 Ik zag de zeven engelen die voor Gods troon staan. Ze kregen alle zeven een bazuin. 3 Toen kwam er een andere engel, die met een gouden wierookschaal bij het altaar ging staan. Hij kreeg een grote hoeveelheid wierook om die op het gouden altaar voor de troon te offeren, samen met de gebeden van alle heiligen. 4 De rook van de wierook steeg met de gebeden van de heiligen uit de hand van de engel op naar God. 5 Toen nam de engel de wierookschaal, vulde hem met vuur van het altaar en wierp dat op de aarde. Er volgden donderslagen, groot geraas, bliksemschichten en een aardbeving.
6 De zeven engelen, ieder met een bazuin, maakten aanstalten om erop te blazen. 7 Toen blies de eerste engel op zijn bazuin. Er kwam hagel en vuur, gemengd met bloed, en dat werd op de aarde geworpen. Een derde deel van de aarde brandde af, evenals een derde deel van de bomen en al het groen. 8 De tweede engel blies op zijn bazuin. Iets dat eruitzag als een grote berg, waar de vlammen uitsloegen, werd in zee gegooid. Een derde deel van het water werd bloed, 9 een derde deel van alle in zee levende wezens ging dood en een derde deel van de schepen verging. 10 De derde engel blies op zijn bazuin. Uit de hemel viel een grote ster, die zo fel brandde als een fakkel. Hij viel op een derde deel van de rivieren en op de waterbronnen. 11 De naam van de ster is Alsem. Dat derde deel van het water werd alsem. Veel mensen stierven door het water, dat bitter geworden was. 12 De vierde engel blies op zijn bazuin. Een derde deel van de zon, van de maan en van de sterren werd getroffen, waardoor dat deel verduisterd werd. Een derde deel van de dag en ook van de nacht was er dus geen licht. 13 In mijn visioen hoorde ik de luide roep van een adelaar die hoog in de lucht vloog: ‘Wee! Wee! Wee de mensen die op aarde leven! Want dadelijk klinken de bazuinen van de drie engelen die nog niet geblazen hebben.’
We leven in onzekere tijden!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Eerst die nucleare ramp in Japan, toen die EHEC bacterie, die meteoriet en nu dit.
[..]
Wanneer gaan jullie samenwonen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:04 schreef Ang3l het volgende:
M'n loungeset vloog net bijna van het balkon af
Thank god for steoere hetero's
In de regen echt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb net een uur in de regen gestaan. Heerlijk, noodweer.
Ik wil een verzuurde cynische opmerking maken, maar ik hou mij in.quote:
Ben je nu niet helemaal doorweekt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja. Was helemaal doorweektquote:
Milieuvriendelijk bezig E, hoef je niet meer te douchen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je meegedouched?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik kom net van de sportschool... goed plan geweest om toch maar mee te gaan spinnen. Ik was kapot achteraf, maar de erg leuke en fysiek aantrekkelijk instructeur ging achteraf douchen. +1 voor het leuke uitzicht.
Voor een rol neem ik aan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
kijk nou toch hoe Robin Williams er tegenwoordig uit ziet
[ afbeelding ]
ja want hij was ook zo bij de Tony awardsquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso voor een reclame, maar geen idee of ie het irl ook zo heeft.
Ja van 9 tot 15:00, maar ik zit om half 9 al in de 12.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
keep in mind, staking morgen(geen idee hoelaat je morgen begint maar whatever!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |