quote:
Blijven dromen neem ik aan dat je bedoelt?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En intussen blijven over de wereld die er nooit gaat komen?
Die ken ik al 100 jaarquote:Op maandag 27 juni 2011 21:25 schreef Dutchnative het volgende:
Even een klassieker posten:
[ afbeelding ]
Nee, geen complottheorie, maar de dikke vinger van de PVV is wel te herkennen in de bezuinigingen op cultuur.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een complottheorie?
Nee, omdat kunst en cultuur geen basisbehoeften zijn.
Sociaal leenstelsel stond zelfs in het verkiezingsprogramma van de VVD als ik mij niet vergis. OV-kaart is iets wat ik zelf verzin c.q. wat eventueel ook door een studentenorganisatie werd geopperd.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke oppositie-partij kwam met die voorstellen?
Sociaal leenstelsel heb ik wel gehoord, de OV-kaart omzetten naar kortingskaart nog niet eerder.
Ik denk niet dat de subsidies in kunst en cultuur onze beschaving beschaaft maken.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, geen complottheorie, maar de dikke vinger van de PVV is wel te herkennen in de bezuinigingen op cultuur.
En kunst en cultuur zijn wel basisbehoeften imho, het is wat een beschaving beschaaft maakt.
Klopt ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sociaal leenstelsel stond zelfs in het verkiezingsprogramma van de VVD als ik mij niet vergis. OV-kaart is iets wat ik zelf verzin c.q. wat eventueel ook door een studentenorganisatie werd geopperd.
Je stelde dat mensen alleen maar zitten te zeiken op de bezuinigingen, ik dacht dat je het ook op personen buiten de politiek betrok, vandaar mijn voorstel tot andere bezuinigingen die én makkelijker door te voeren zijn én de kwaliteit van het onderwijs niet aantasten.
Die wereld bestaat dan ook niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Blijven dromen neem ik aan dat je bedoelt?
Ik denk dat vroeger mensen ook dachten dat er geen wereld zonder religie zou zijn.
De rest van het beleid van deze regering doet dat in ieder geval zeker niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de subsidies in kunst en cultuur onze beschaving beschaaft maken.
Ik volgend jaar ook.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:28 schreef dotCommunism het volgende:
Zelfs ik kan leven met een sociaal leenstelsel. Zeker vergeleken met wat we nu lijken te krijgen.
Dat had ik met deze:quote:Op maandag 27 juni 2011 21:27 schreef Tem het volgende:
Ik vond coole kikker wel een leuk nummer. Zat een dag in mijn hoofd.
quote:
Wat we nu krijgen slaat gewoon nergens op, ze zorgen zelf voor problemen in de toekomst terwijl de bezuiniging relatief laag uitvalt. Dat had dit kabinet dus makkelijker kunnen oplossen.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:28 schreef dotCommunism het volgende:
Zelfs ik kan leven met een sociaal leenstelsel. Zeker vergeleken met wat we nu lijken te krijgen.
De wereld die jij wil vormen dmv. een overheid nog minder. Anarchokapitalisme is vooral een moreel besluit en niet een praktische uitwerking.quote:
Het is geeneens een bezuiniging, slechts een herschikking van geld.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat we nu krijgen slaat gewoon nergens op, ze zorgen zelf voor problemen in de toekomst terwijl de bezuiniging relatief laag uitvalt. Dat had dit kabinet dus makkelijker kunnen oplossen.
Maar goed, het kenmerkt wel het kabinetsbeleid, niet verstandige bezuinigingen doorvoeren maar een beetje aanmodderen en overal geld weghalen. Alleen is het kabinet in staat om hun eigen visieloze beleid net eventjes wat beter te verkopen dan voorgaande kabinetten.
Jouw gemak?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De wereld die jij wil vormen dmv. een overheid nog minder. Anarchokapitalisme is vooral een moreel besluit en niet een praktische uitwerking.
Ik kan niet leven met een ander te dwingen een deel van hun arbeid af te staan voor mijn gemak, jij wel.
Je hebt helemaal gelijk, Jan Kees de Jager gaf al aan dat die langstudeerboete hem geen zak uitmaakte, aangezien de schatkist er toch niet beter of slechter van zou worden.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Het is geeneens een bezuiniging, slechts een herschikking van geld.
Ik heb zelden zo'n bizar nummer gezien.quote:
Fuck you, got mine.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:32 schreef Picchia het volgende:
Een poos terug was er op de uni zo´n enquete of nieuwe studenten zouden moeten solliciteren voor een plek op de universiteit.
Natuurlijk helemaal mee eens.
Zo een systeem kennen ze in Duitsland al sinds jaren, met als gevolg dat studenten overal terecht komen behalve daar waar ze heen wilden.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:32 schreef Picchia het volgende:
Een poos terug was er op de uni zo´n enquete of nieuwe studenten zouden moeten solliciteren voor een plek op de universiteit.
Natuurlijk helemaal mee eens.
Wow, we zijn het eens in dezequote:Op maandag 27 juni 2011 21:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat we nu krijgen slaat gewoon nergens op, ze zorgen zelf voor problemen in de toekomst terwijl de bezuiniging relatief laag uitvalt. Dat had dit kabinet dus makkelijker kunnen oplossen.
Maar goed, het kenmerkt wel het kabinetsbeleid, niet verstandige bezuinigingen doorvoeren maar een beetje aanmodderen en overal geld weghalen. Alleen is het kabinet in staat om hun eigen visieloze beleid net eventjes wat beter te verkopen dan voorgaande kabinetten.
Zolang ze maar niet hetzelfde diploma als ik krijgen vind ik het prima.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo een systeem kennen ze in Duitsland al sinds jaren, met als gevolg dat studenten overal terecht komen behalve daar waar ze heen wilden.
Dit kabinet gaat met gemak straks de geschiedenisboeken in als het slechtste kabinet ooit na Balkenende I. En als het valt zal het waarschijnlijk de VVD met zich meetrekken in het ravijn. Wat mij spijt, maar ze hebben het echt aan zichzelf te danken.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sinds de invoering van de BaMA-structuur zijn die verschillen ook steeds kleiner geworden.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet hetzelfde diploma als ik krijgen vind ik het prima.
Nouja, ik hou nogal van mijn gezondheid, dus ik maak gebruik van collectieve voorzieningen, maar ik ben het er niet mee eens dat anderen voor mij moeten betalen en dat ik weer voor hun betaall en dat de overheid daar tussenzit, een deel inpikt voor haar gelukzalige werk, en dat weer uitgeeft.quote:
Vraag me ook echt af of Rutte dat ook niet realiseert, maar toch elke dag de schijn moet ophouden.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit kabinet gaat met gemak straks de geschiedenisboeken in als het slechtste kabinet ooit na Balkenende I. En als het valt zal het waarschijnlijk de VVD met zich meetrekken in het ravijn. Wat mij spijt, maar ze hebben het echt aan zichzelf te danken.
Ik heb zelden zo'n waardeloos ondoordacht beleid gezien. Alle visie op de korte termijn, daar krijgen we nog veel plezier van over 10 à 20 jaar
Maar je baas pikt een deel van jouw arbeid in. Dus, aangezien je zo tegen inpikken bent, ben je ook tegen loonarbeid?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, ik hou nogal van mijn gezondheid, dus ik maak gebruik van collectieve voorzieningen, maar ik ben het er niet mee eens dat anderen voor mij moeten betalen en dat ik weer voor hun betaall en dat de overheid daar tussenzit, een deel inpikt voor haar gelukzalige werk, en dat weer uitgeeft.
Het lijkt mij eerlijker om te betalen wat je gebruikt of je daarvoor te verzekeren.
Het meest irritante aan hem vind ik zijn "joviale, (glim)lachende wegwuifgedrag"quote:Op maandag 27 juni 2011 21:36 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Vraag me ook echt af of Rutte dat ook niet realiseert, maar toch elke dag de schijn moet ophouden.
Uhm, mijn baas pikt niets in, dat doet de overheid.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:37 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Maar je baas pikt een deel van jouw arbeid in. Dus, aangezien je zo tegen inpikken bent, ben je ook tegen loonarbeid?
Je bedoelt dat jij dit graag ziet?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit kabinet gaat met gemak straks de geschiedenisboeken in als het slechtste kabinet ooit na Balkenende I. En als het valt zal het waarschijnlijk de VVD met zich meetrekken in het ravijn. Wat mij spijt, maar ze hebben het echt aan zichzelf te danken.
Ik heb zelden zo'n waardeloos ondoordacht beleid gezien. Alle visie op de korte termijn, daar krijgen we nog veel plezier van over 10 à 20 jaar
Marxisme-alertquote:Op maandag 27 juni 2011 21:37 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Maar je baas pikt een deel van jouw arbeid in. Dus, aangezien je zo tegen inpikken bent, ben je ook tegen loonarbeid?
Uh dat doet je baas wel. Of geloof je dat het geld dat jij krijgt 100% de opbrengst van je arbeid representeert? Het hele idee van personeel aannemen is dat je je baas meer oplevert dan kost, dus je baas neemt de winst die je produceert van jou af.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Uhm, mijn baas pikt niets in, dat doet de overheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |