quote:
Blijven dromen neem ik aan dat je bedoelt?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En intussen blijven over de wereld die er nooit gaat komen?
Die ken ik al 100 jaarquote:Op maandag 27 juni 2011 21:25 schreef Dutchnative het volgende:
Even een klassieker posten:
[ afbeelding ]
Nee, geen complottheorie, maar de dikke vinger van de PVV is wel te herkennen in de bezuinigingen op cultuur.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een complottheorie?
Nee, omdat kunst en cultuur geen basisbehoeften zijn.
Sociaal leenstelsel stond zelfs in het verkiezingsprogramma van de VVD als ik mij niet vergis. OV-kaart is iets wat ik zelf verzin c.q. wat eventueel ook door een studentenorganisatie werd geopperd.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke oppositie-partij kwam met die voorstellen?
Sociaal leenstelsel heb ik wel gehoord, de OV-kaart omzetten naar kortingskaart nog niet eerder.
Ik denk niet dat de subsidies in kunst en cultuur onze beschaving beschaaft maken.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, geen complottheorie, maar de dikke vinger van de PVV is wel te herkennen in de bezuinigingen op cultuur.
En kunst en cultuur zijn wel basisbehoeften imho, het is wat een beschaving beschaaft maakt.
Klopt ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sociaal leenstelsel stond zelfs in het verkiezingsprogramma van de VVD als ik mij niet vergis. OV-kaart is iets wat ik zelf verzin c.q. wat eventueel ook door een studentenorganisatie werd geopperd.
Je stelde dat mensen alleen maar zitten te zeiken op de bezuinigingen, ik dacht dat je het ook op personen buiten de politiek betrok, vandaar mijn voorstel tot andere bezuinigingen die én makkelijker door te voeren zijn én de kwaliteit van het onderwijs niet aantasten.
Die wereld bestaat dan ook niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Blijven dromen neem ik aan dat je bedoelt?
Ik denk dat vroeger mensen ook dachten dat er geen wereld zonder religie zou zijn.
De rest van het beleid van deze regering doet dat in ieder geval zeker niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de subsidies in kunst en cultuur onze beschaving beschaaft maken.
Ik volgend jaar ook.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:28 schreef dotCommunism het volgende:
Zelfs ik kan leven met een sociaal leenstelsel. Zeker vergeleken met wat we nu lijken te krijgen.
Dat had ik met deze:quote:Op maandag 27 juni 2011 21:27 schreef Tem het volgende:
Ik vond coole kikker wel een leuk nummer. Zat een dag in mijn hoofd.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |