Hee, we wonen niet allemaal in de sociale sector.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:13 schreef eriksd het volgende:
Jullie zijn zeker allemaal van die figuren met luxe broodjes enzo?
Zie de TT foto, broodje ONgezond. Simpel is beter, luxe vaak slecht of het moet puur natuur en rauw/gekookt zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:13 schreef eriksd het volgende:
Touche.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hee, we wonen niet allemaal in de sociale sector.
QFT.quote:
Wat denk je dat een broodje gezond is dan.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zie de TT foto, broodje ONgezond. Simpel is beter, luxe vaak slecht of het moet puur natuur en rauw/gekookt zijn.
Oh, ik denk dat mijn broodjes nog veel ongezonder zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 11:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zie de TT foto, broodje ONgezond. Simpel is beter, luxe vaak slecht of het moet puur natuur en rauw/gekookt zijn.
Nee we mogen wilders niet met hitler vergelijken, wilders is namelijk wel een joden vriend.quote:
Een combinatie van natuurlijk gifquote:Op maandag 27 juni 2011 11:15 schreef Voorschrift het volgende:
Wat denk je dat een broodje gezond is dan.
De biologische EHEC boer heeft inderdaad voor veel gezondere uitkomsten gezorgd.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:16 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een combinatie van natuurlijk gif
Jij bent op dieet.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De biologische EHEC boer heeft inderdaad voor veel gezondere uitkomsten gezorgd.
Geef mij dan maar minieme aantallen gif.
Lekker kapsalonnetje.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:16 schreef eriksd het volgende:
Frituurtje zou er ook wel ingaan eigenlijk.
Ik eet vrijwel nooit brood tijdens lunch.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:13 schreef eriksd het volgende:
Gevangenisdieet, brood en water, letterlijk.quote:
Koop je toch een nieuwe bij de Hema, als je die 3 euro wilt en kan missen uiteraard.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
Shit, heb mn zonnebril in de partybus laten liggen.
Belgisch heh, die drinken toch alleen triple bier tijdens de lunch?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik eet vrijwel nooit brood tijdens lunch.
Je bent van nature al een zwartkijker, denk niet dat je hem mist.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
Partybus?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
Mwoah, heb gisteren 200 euro uitgegeven, dus kan de kosten beter ietwat drukken.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koop je toch een nieuwe bij de Hema, als je die 3 euro wilt en kan missen uiteraard.
Tsk, had je ook een zonnebril van kunnen kopen.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, heb gisteren 200 euro uitgegeven, dus kan de kosten beter ietwat drukken.
Oeh, laat VS het maar niet horen.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:20 schreef GSbrder het volgende:
Ik ga aan de croissants en donuts.
Dan maar wat meer sporten deze zomer
Je lijkt mn pa wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent van nature al een zwartkijker, denk niet dat je hem mist.
?quote:
Ik heb zo'n honger dat ik bij een sigaret al bijna van m'n stok ga, maar al wel weer paar kilo kwijt binnen paar dagen, turbo-dieet. Daarna weer aan de croissants en donuts, hmmquote:
Toen had ik nog geen bril nodig. Overigens heb ik nog wel een bril, maar die ligt in mn auto en dat is zeker 5 a 10 minuten lopen.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk, had je ook een zonnebril van kunnen kopen.
Die zegt ook wel eens zulke shit.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen bril nodig. Overigens heb ik nog wel een bril, maar die ligt in mn auto en dat is zeker 5 a 10 minuten lopen.
Dan is het een baas met humor.quote:
Mn pa is inderdaad een baas met humor. Topvent.quote:
En Bakkerij Bart 20 seconden.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De stress en hardships van de moderne mens.
Oh, filet Americain op Italiaanse bollen.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh, filet Americain op Italiaanse bollen.
Nee man. Zalmpje met kruidenkaas.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh, filet Americain op Italiaanse bollen.
Ja, maar niet op een pistoletje.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bruin pistoletje met filet, eitje, uitje, mayo en peper en zout.
vloeibaar brood.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Belgisch heh, die drinken toch alleen triple bier tijdens de lunch?
Ook goed.quote:
Nederlandse jongeren worden steeds slimmer. Het aandeel 18- tot 25-jarigen dat een hbo- of wo-opleiding volgt, is de laatste jaren gegroeid. Dat blijkt uit de vandaag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).quote:Op maandag 27 juni 2011 11:29 schreef eriksd het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)steeds-slimmer.dhtml
Wanneer dringt het eens door dat meer hogeropgeleiden niet betekent dat men slimmer wordt. Flikker toch een eind op!
EG heeft ook een hogere opleiding gehad, naar eigen zeggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:29 schreef eriksd het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)steeds-slimmer.dhtml
Wanneer dringt het eens door dat meer hogeropgeleiden niet betekent dat men slimmer wordt. Flikker toch een eind op!
Ik zal jouw lat eens wat lager leggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nederlandse jongeren worden steeds slimmer. Het aandeel 18- tot 25-jarigen dat een hbo- of wo-opleiding volgt, is de laatste jaren gegroeid. Dat blijkt uit de vandaag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
kan ook zijn : NLse opleidings voorwaarden en lat steeds lager.......
Prof.Dr. in de steuntrekkerkunde.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
EG heeft ook een hogere opleiding gehad, naar eigen zeggen.
Correct. Aan de Autisten Universiteit Eindhoven.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
EG heeft ook een hogere opleiding gehad, naar eigen zeggen.
Ik vind dit nogal een lullig statement, wetende dat php meeleest hier.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nederlandse jongeren worden steeds slimmer. Het aandeel 18- tot 25-jarigen dat een hbo- of wo-opleiding volgt, is de laatste jaren gegroeid. Dat blijkt uit de vandaag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
kan ook zijn : NLse opleidings voorwaarden en lat steeds lager.......
Hihi, je zou maar aan het werk zijn vandaagquote:
Dat is gewoon hun zoete wraak.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hihi, je zou maar aan het werk zijn vandaag![]()
Werd vanochtend wel twee keer wakker gebeld. Eerst door een gemeentevoorlichter en later door een collega. 'Was je vandaag nou vrij?'
Hopelijk doet ie dat al langer en blijft ie het doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:32 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vind dit nogal een lullig statement, wetende dat php meeleest hier.
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal een lullig statement, wetende dat php meeleest hier.
Waar exactquote:Op maandag 27 juni 2011 11:33 schreef eriksd het volgende:
Ik vond mijn grap van dat ik "ridder in de orde van het zilveren ledikantje ben" best grappig eigenlijk.Zit er nu weer om te lachen.
Dat wilde ik even kwijt.
Nou en. Ik lach het laatst.quote:
Wat moet je doen om dit te krijgen. Ik wil ook gratis drugs.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:41 schreef dan13lv het volgende:
ah ik heb nu 12,5mg dexamfetamine gehad, echt superstijve kaken, en superdroge mond, maar ik kan me wel supergoed concentreren nuen sorry voor het overmatig super gebruik
Was iets met V_P en Koos geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was ridder in de orde van het zilveren ledikantje.
Ben je niet liever gratis high on life ?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat moet je doen om dit te krijgen. Ik wil ook gratis drugs.
Eerst gehandicapt geboren worden jij!quote:Op maandag 27 juni 2011 11:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat moet je doen om dit te krijgen. Ik wil ook gratis drugs.
Heel mooi.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:39 schreef eriksd het volgende:
Ik heb hem al: VS en V_P zaten te geilen op Duitse kruisen (weinig verwonderlijk in het geval van VS)
[..]
Ik moest lachen.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:39 schreef eriksd het volgende:
Ik heb hem al: VS en V_P zaten te geilen op Duitse kruisen (weinig verwonderlijk in het geval van VS)
[..]
September, my dear.quote:
Ah een moment om naar toe te leven.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
September, my dear.
Dan worden de sleutelpuntjes coke, strips Ritalin en pillen xtc je zo aangeboden op de donderdagmiddag.
No such thing for mequote:Op maandag 27 juni 2011 11:46 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel studeren meer gaat om het genieten van op-bureau-voor-je-leunende-hottie-met-onderbroek-zichtbaar dan de drugs, en alles beter dan bejaarde collega's.
Jullie hebben de breezersletjes met strings.quote:
Die heeft PHP.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jullie hebben de breezersletjes met strings.
Ah, de TU.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die heeft PHP.
Verdacht weinig breezers bij mij op de studie.
Dat heb ik ook nooit gesnapt. Waarom krijgen die lui een oppeppend middel??quote:Op maandag 27 juni 2011 11:47 schreef fokthesystem het volgende:
Ik zocht, en vindt het een paradoxaal middel:
Apotheek.nl - Dexamfetamine
Dexamfetamine is een stimulerend middel. Artsen schrijven het voor bij ADHD komt ie : ennnnnnnnnnnnnnnnnn narcolepsie (slaapziekte).
Misschien is het een katalysator van aan andere lichaamseigen stof (die remmend werkt) anders snap ik het niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:48 schreef waht het volgende:
Dat heb ik ook nooit gesnapt. Waarom krijgen die lui een oppeppend middel??
Na de seks slaap je ook beter en dat is ook redelijk oppeppend.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:48 schreef waht het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit gesnapt. Waarom krijgen die lui een oppeppend middel??
Oh?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
September, my dear.
Dan worden de sleutelpuntjes coke, strips Ritalin en pillen xtc je zo aangeboden op de donderdagmiddag.
Uhhhh maar dat is 'sporten' en 1 en al interne gelukzalig makende -ines biologie,quote:Op maandag 27 juni 2011 11:50 schreef Voorschrift het volgende:
Na de seks slaap je ook beter en dat is ook redelijk oppeppend.
Zal wel werken dus.
So what?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Uhhhh maar dat is 'sporten'en 1 en al interne gelukzalig makende -ines biologie, i.t.t. pillen die je 'importeert'..
Hangt heel erg van die 'ze' af. Net als dat middel waar 'slechts' 2/3e baat bij heeft.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:56 schreef Voorschrift het volgende:
So what?
Dat geldt ook voor LSD, en dat importeer je ook, worden ze niet minder gelukkig van.
En dan ga je trippen, zelfmoord of vliegneigingen?quote:
Je kijkt teveel films.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En dan ga je trippen, zelfmoord of vliegneigingen?
Docu's, heel erg aan te raden ook.quote:
Dankzij je grote vriend:quote:
Ik eis eerst een DNA test van Frits Spits om te kijken of hij wel Arisch genoeg is om zijn presentatorschap te behouden.quote:
Opzouten met je herriequote:
Bok op met je Phil Collins platen.quote:
Wees blij dat je geen LSD nam, dan hadden er achter die 44 heel wat nullen gemoeten.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wil die 44 seconden van mijn leven terug.
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraalquote:
Ik denk dat er een grote consensus bestaat over het feit dat Phil Collins toch echt wel beter is dan Enrique Iglesias.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bok op met je Phil Collins platen.
Gewoon vanavond je muziek hard aan op je kamer.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:07 schreef robin007bond het volgende:
Kut buurman!
De hele tijd houdt hij mij wakker door te timmeren als een gek.
Waar zijn de moloktov cocktails?
Nergens, die moet je zelf maken, en dan houdt de brandweer je weer wakker...quote:
Maar vanwaar al die linkjes naar nieuwsberichtjes over Bosma en Radio 2?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
wat een autisme forum, nr. 1 op internet! (op een autisme forum na wellicht)
Enrique z'n muziek is alsnog beter dan die Genesis nicht, om nog maar te zwijgen over uiterlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat er een grote consensus bestaat over het feit dat Phil Collins toch echt wel beter is dan Enrique Iglesias.
Sowieso, Enrique.
Kleuter-wraak.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon vanavond je muziek hard aan op je kamer.
Revenge v. 2.0.
Oh, nog meer inspiratie voor het 'welke mensen zou je systematisch uitgeroeid willen zien'-topic.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik denk dat er een grote consensus bestaat over het feit dat Phil Collins toch echt wel beter is dan Enrique Iglesias.
Sowieso, Enrique.
Ik heb jaren geleden met enige regelmaat LSD genomen.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:06 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen LSD nam, dan hadden er achter die 44 heel wat nullen gemoeten.
zie: [POLCAFE #2147] 4,3,2,1 LUNCH!quote:Op maandag 27 juni 2011 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
Maar vanwaar al die linkjes naar nieuwsberichtjes over Bosma en Radio 2?
Enrique beter vinden dan Genesisquote:Op maandag 27 juni 2011 12:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enrique z'n muziek is alsnog beter dan die Genesis nicht, om nog maar te zwijgen over uiterlijk.
Steen door z'n ramen kan ook, maar dan moet ie dat ook weer timmeren.quote:
Je snapt dat ik die opmerking maakte naar aanleiding van dat bericht?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
zie: [POLCAFE #2147] 4,3,2,1 LUNCH!
en direct er onder.
Heb je de pvv al bedankt?
quote:Op maandag 27 juni 2011 12:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb jaren geleden met enige regelmaat LSD genomen.
Genesis haten is een genetische aanleg voor de normalen onder ons.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Enrique beter vinden dan Genesis![]()
Daar moet je gay voor zijn, denk ik.
Je moet gewoon zn vrouw neuken. Dat zal hem leren.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Steen door z'n ramen kan ook, maar dan moet ie dat ook weer timmeren.
Goed idee, die man heeft vaak nachtdienst dus zal hem een keer flink in de middag wakker makenquote:Op maandag 27 juni 2011 12:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon vanavond je muziek hard aan op je kamer.
Revenge v. 2.0.
uiteraard.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
Je snapt dat ik die opmerking maakte naar aanleiding van dat bericht?
Vertel.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
uiteraard.
dat verklaart echter niet alles he....
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Enrique beter vinden dan Genesis![]()
Daar moet je gay voor zijn, denk ik.
Dat gaat daarna vanzelf wel. Kan zelfs jaren later gebeuren nog als je het in de groei neemt.(Rariteiten in je hoofd als gevolg van lsd)quote:Op maandag 27 juni 2011 12:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Best leuk spul, maar niet aan te raden als je raar bent in je hoofd.
Wat ben jij een flapdrol af en toe zegquote:Op maandag 27 juni 2011 12:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enrique z'n muziek is alsnog beter dan die Genesis nicht, om nog maar te zwijgen over uiterlijk.
Jullie zijn gewoon raar, met je Genesis/Collins fanschap.quote:
Ah welnee, dat zijn allemaal rare fabels.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat gaat daarna vanzelf wel. Kan zelfs jaren later gebeuren nog als je het in de groei neemt.
Zet het maar uit je hoofd, als iemand van jouw statuur en leeftijd daar komt gaan ze uit van kindermisbruik.quote:
Ik ben geen fanboy, maar Enrique maakt gewoon kutmuziek.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon raar, met je Genesis/Collins fanschap.
PHP gaat ook zie ik nu.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zet het maar uit je hoofd, als iemand van jouw statuur en leeftijd daar komt gaan ze uit van kindermisbruik.
Dunno. Ik kom sowieso een fles van Koos incasseren.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zat er nou een nieuwe POLmeet in de planning?
Dat is slechts een aanvulling op eerder gemaakt statement.quote:
Hoho, Griekenland-ellende is nog niet voorbij.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dunno. Ik kom sowieso een fles van Koos incasseren.
Scherp. Jij had anders wel lange conversaties met hem, pedo!quote:Op maandag 27 juni 2011 12:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is slechts een aanvulling op eerder gemaakt statement.
Nou en? als ie verliest krijg je er gewoon 2 terug !quote:Op maandag 27 juni 2011 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
Hoho, Griekenland-ellende is nog niet voorbij.
Pas maar op, Bram is mijn persoonlijke amice, smaad is snel beslecht in de rechtbank.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Scherp. Jij had anders wel lange conversaties met hem, pedo!
Ben je nou nog niet bij Niburu gaan spelen?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:17 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nou en? als ie verliest krijg je er gewoon 2 terug !
Dan blijven jullie in EU crisis stijl.
Wat lees ik nou? VS, ouwe scheumerd.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Scherp. Jij had anders wel lange conversaties met hem, pedo!
Zo te zien ga je nu in de fout (laster ipv smaad)quote:Op maandag 27 juni 2011 12:18 schreef Voorschrift het volgende:
Pas maar op, Bram is mijn persoonlijke amice, smaad is snel beslecht in de rechtbank.
Boeiend.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zo te zien ga je nu in de fout (laster ipv smaad)
Amice, ook zo'n gay-woord.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pas maar op, Bram is mijn persoonlijke amice, smaad is snel beslecht in de rechtbank.
Pedo kan ik nog mee leven, maar de rest.
Inderdaad, nee dus, het is niet mijn tijd en geldquote:
Newsflash, ik ben homo.quote:
Met een afkeer van homo-gedrag, toch?quote:
moscowicks lijkt hetero en die zegt het bij herhaling....quote:
Ja, het verbaasde mij ook.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat lees ik nou? VS, ouwe scheumerd.
Waarlijk, het gebruik van het woord amice is geen homo gedrag.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met een afkeer van homo-gedrag, toch?
Ik waag dat te betwijfelen.quote:
Abject en infaam!quote:
Wellicht, maar is het wel een achterlijk woord.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarlijk, het gebruik van het woord amice is geen homo gedrag.
Dan kiezen we een andere:quote:
quote:kameraad (zn) : amice, bondgenoot, broeder, compagnon, gabber, kompaan, kornuit, maat, makker, metgezel, spitsbroeder, trawant, vriend, wapenbroeder
Zo'n jong ventje voor VS.quote:
Zijn leeftijd is niet het probleem.quote:
En vele achterlijke woorden, die vormen zo maar, bijv. een geloof.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
Wellicht, maar is het wel een achterlijk woord.
Aha, mijn vocabulaire voor de week is weer uitgezocht, dank wapenbroeder.quote:
En ze leken ook zo op elkaar, dat maakte het helemaal verwarrend.quote:
Kameraad.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 12:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
En ze leken ook zo op elkaar, dat maakte het helemaal verwarrend.
Wat gebruik jij?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En vele achterlijke woorden, die vormen zo maar, bijv. een geloof.
Hersens, info, praktijk en zo nog wat andere dingenquote:
Die heb ik niet in POL.quote:
Mijn Frans is dramatisch, maar je gaat een rokertje doen in de zon?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:26 schreef Voorschrift het volgende:
Je vais au fumer dans le soleil.
Zal vast wel fout zijn, maar kiss my ass Reya.
Oui.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn Frans is dramatisch, maar je gaat een rokertje doen in de zon?
Applausje voor mezelf.quote:
Dat zegt hij niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn Frans is dramatisch, maar je gaat een rokertje doen in de zon?
Dikke pluim en een sticker voor jou.quote:
Ja ik ga letterlijk in de zon, anders is het te koud.quote:
Oh reya IS frans?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:31 schreef Voorschrift het volgende:
Ja ik ga letterlijk in de zon, anders is het te koud.
Franse taalpurist.
ok clairesquote:Op maandag 27 juni 2011 12:38 schreef Reya het volgende:
Ik ben zo Frans als Nautilus van blauw bloed.
lsd he...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Jezus, de tering, ik ben gewoon de Pixies aan het luisteren. Dit gaat echt niet meer goedkomen.
De terminale fase wordt ingeluid door Simon & Garfunkel.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Jezus, de tering, ik ben gewoon de Pixies aan het luisteren. Dit gaat echt niet meer goedkomen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 12:40 schreef Reya het volgende:
[..]
De terminale fase wordt ingeluid door Simon & Garfunkel.
Dit is wel wat voor je als je vriendin er isquote:
Doe niet zo raar, ze zou het, terecht, uitzetten.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dit is wel wat voor je als je vriendin er is![]()
Had moeten zijn : er niet meer is...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Doe niet zo raar, ze zou het, terecht, uitzetten.
Liever Ozzy.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Had moeten zijn : er niet meer is...
Deze heb ik op memory stick nu, lekker zwaar-voetje muziek voor in de auto / op de motor
Goeie zaak. Alle wapens de wereld uit.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:49 schreef Picchia het volgende:
In Nederland werden wapens verboden uit angst voor een socialistische revolutie, volgens Wikipedia.
Mijn specialisme.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:51 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Goeie zaak. Alle wapens de wereld uit.
Alleen nog lichamelijke contact kills.
Hmmm, nee. Die is meer voor met de cruisecontrole!quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 12:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Hmmm, nee. Die is meer voor met de cruisecontrole!naar mijn smaak, want minder BPM's en te lang-gerekte gezongen zinnen.
Kan ik me wel voorstellen, echter voor mij te veel "herhaal echo van technotonen" van 14 uit een dozijn. ti tit ti ti tit , ti tit ti ti tit , ti tit ti ti tit , ti tit ti ti tit , ti tit ti ti tit , ti tit ti ti tit , ti tit ti ti tit , ti tit ti ti tit , ...quote:
Nep is lastig voor je onderscheiden heh?quote:
Deze keer wel ja, ik ken hen ook niet, maar met name de stem lijkt niet op rick himself.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Nep is lastig voor je onderscheiden heh?
Hoi harde werker.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:06 schreef 3-voud het volgende:
Ik haat jullie uitvreters, staatsinfuusjes en niksnutters.
Toch mooi dat we op zijn kosten kunnen lamballen.quote:
Ik doe nog een extra staatsinfuusje.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch mooi dat we op zijn kosten kunnen lamballen.
Daarom voel ik me ook beter dan een linkse populist. Ik blaat niet alleen, ik betaal ook.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch mooi dat we op zijn kosten kunnen lamballen.
Waarom dan zo verbitterd?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:17 schreef 3-voud het volgende:
Daarom voel ik me ook beter dan een linkse populist. Ik blaat niet alleen, ik betaal ook.
Echt keuze heb je daarin niet echt heh, held.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daarom voel ik me ook beter dan een linkse populist. Ik blaat niet alleen, ik betaal ook.
Hartelijk dank. B_A en ik drinken er nog even een halve liter Schltenbrau op.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Proost vanaf mijn voortuin.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hartelijk dank. B_A en ik drinken er nog even een halve liter Schltenbrau op.
Keuze genoeg. Ik mag emigreren bv. Ik doe het voor jou niet. Anders kom je te kort en loop je hier de boel te verziekenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Echt keuze heb je daarin niet echt heh, held.
Heb dan toch enig medelijden met je dat je het met slootwater moet doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hartelijk dank. B_A en ik drinken er nog even een halve liter Schltenbrau op.
Dat doet ie gewoon omdat ie geen triangel spelen kan!quote:
Niet te dapper jij, binnen 30 minuten sta ik naast je als je zo doorgaat.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:27 schreef von_Preussen het volgende:
Bij deze wil ik het glas heffen op alle heren op kantoor, groet van een zonovergoten terras!
In dat geval ga ik nu nog enkele sigaren halen en daar heerlijk van genieten.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet te dapper jij, binnen 30 minuten sta ik naast je als je zo doorgaat.
Hm, op de hoek zit die, achter de kerk.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dat geval ga ik nu nog enkele sigaren halen en daar heerlijk van genieten.
In de buurt van een begraafplaats en begrafenis onderneming? dan is de (laatste rook uitgeblazen) kring vlot en efficintquote:Op maandag 27 juni 2011 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
Hm, op de hoek zit die, achter de kerk.
Doch, roken houdt de man levendig.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
In de buurt van een begraafplaats en begrafenis onderneming? dan is de (laatste rook uitgeblazen) kring vlot en efficint
Rokenquote:Op maandag 27 juni 2011 13:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
In de buurt van een begraafplaats en begrafenis onderneming? dan is de (laatste rook uitgeblazen) kring vlot en efficint
En stinkend. En bezitter van een adem alsof je een asbak hebt gegeten.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doch, roken houdt de man levendig.
Een van de weinig romantische nummers die ik kan hebben.quote:
Likewise, daarom is ie zo goed.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een van de weinig romantische nummers die ik kan hebben.
Meer drinken.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
En stinkend. En bezitter van een adem alsof je een asbak hebt gegeten.
Dit.quote:
Ik vind dat lekker bij vrouwen.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
En stinkend. En bezitter van een adem alsof je een asbak hebt gegeten.
Na enkele keren er overheen te hebben gekeken heb ik hem gevonden en ook enkele sigaren van gematigd voormaat ingekocht, eens zien of ze tot volgende week toereikend zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, op de hoek zit die, achter de kerk.
Precies.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dit.
Mensen die heel de dag lopen te klagen stinken nog erger.
Ik heb nog wat Montecristo sigarillos en Cohiba Siglo II liggen, Hajenius senoritas en Balmoral Rivales, maar denk dat ik volgende week dan even de Olifantjes ga halen daar.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Na enkele keren er overheen te hebben gekeken heb ik hem gevonden en ook enkele sigaren van gematigd voormaat ingekocht, eens zien of ze tot volgende week toereikend zijn.
Balmoral heb ik ook nog liggen, maar die zijn volgens mij iets te droog geworden. Op een terras rook ik liever wat kleinere sigaren, de grote zijn meer iets voor na een geslaagd diner, althans, in mijn bescheiden optiek.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb nog wat Montecristo sigarillos en Cohiba Siglo II liggen, Hajenius senoritas en Balmoral Rivales, maar denk dat ik volgende week dan even de Olifantjes ga halen daar.
Als ik er toch ben.
Ligt eraan hoe druk het is op het terras, de meeste mensen rennen weg wanneer je een dikke sigaar opsteekt dus wanneer je zin hebt om asociaal te doen dan vooral een opsteken. Maar qua gelegenheden maakt het me eigenlijk vrij weinig uit, ik rook eigenlijk voornamelijk corona's.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Balmoral heb ik ook nog liggen, maar die zijn volgens mij iets te droog geworden. Op een terras rook ik liever wat kleinere sigaren, de grote zijn meer iets voor na een geslaagd diner, althans, in mijn bescheiden optiek.
Wat voor mij juist een reden zou zijn om een grote sigaar op te steken, maar dat terzijde.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe druk het is op het terras, de meeste mensen rennen weg wanneer je een dikke sigaar opsteekt dus wanneer je zin hebt om asociaal te doen dan vooral een opsteken.
Weet niet in wat voor kringen jij je beweegt.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe druk het is op het terras, de meeste mensen rennen weg wanneer je een dikke sigaar opsteekt dus wanneer je zin hebt om asociaal te doen dan vooral een opsteken.
Terrasbezoekers kan je niet uitkiezen.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet in wat voor kringen jij je beweegt.
Kom jij wel eens buiten?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Terrasbezoekers kan je niet uitkiezen.
Maar aan de hoeveelheid gescheld te horen vinden ze het niet prettig als je een dikke sigaar opsteekt.
Nee, ik verbeeld het me allemaal.quote:
Of je gaat naar heel schrale kroegjes met heel schrale mensen.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik verbeeld het me allemaal.
Vroeg de bankhanger.quote:
Kroegjes?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of je gaat naar heel schrale kroegjes met heel schrale mensen.
Aldus de 40-jarige man die tot in de kleine uurtjes op een forum hangt.quote:
Tis wat.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aldus de 40-jarige man die tot in de kleine uurtjes op een forum hangt.
Dat is toch de bedrijfswinkel van Hajenius?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:26 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens VS, als ooit eens een volgende meet is in Amsterdam, dan kunnen we ook meteen naar het Rokin. Prachtige winkel die daar zit met een leuke humidor.
o.a.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is toch de bedrijfswinkel van Hajenius?
Correct.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is toch de bedrijfswinkel van Hajenius?
Ja maar vind het nogal onzinnig, die extreem dure sigaren rook ik ook niet zovaak.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:31 schreef von_Preussen het volgende:
Amsterdam heen en terug zijn toch maar iets van 300 kilometer?
Je kan ook met de trein gaan.
Precies.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:30 schreef Voorschrift het volgende:
Oke, maar eens kijken waar de volgende meet komt, tot die tijd gewoon maar in de regio houden, ga niet een tank aan benzine oprijden voor een paar sigaren.
Precies, ik vind de Oude Markt ook gewoon een van de gezelligste binnensteden qua terrasjes etc, maar ze doen er verder helemaal niks mee. In plaats daarvan is het enige wat ze aanpakken de theaters e.d.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Precies.
Daarbij snap ik de klootviolen hier in het oosten ook niet. Ze kunnen van alle centra van de grote steden enorme trekkers maken. Maak het midden van het centrum in de stijl van oude statige gebouwen waar exclusieve winkels zich vestigen en de rest gebeurd vanzelf.
Ze pleuren hier de steden vol met die linkse mafketels architectuur.
Het is uiteraard ook discutabel of het qua geld wel rendabel is, moet eerlijk bekennen dat ik vrij weinig zin heb 50 liter te verstoken voor een doosje van pakweg 5 sigaren voor 100 euro.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:34 schreef von_Preussen het volgende:
Zin en onzin is iets waar ik zelden over nadenk, maar alleen voor een paar sigaren is het ambitieus.
Maar afstanden rijden op zich, mits voorzien van het juiste automobiel, vind ik geen probleem. Daarvoor heb ik al veel te veel kilometers in Duitsland gemaakt zonder echt goede reden.
Ze sturen niet op?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:34 schreef von_Preussen het volgende:
Zin en onzin is iets waar ik zelden over nadenk, maar alleen voor een paar sigaren is het ambitieus.
Maar afstanden rijden op zich, mits voorzien van het juiste automobiel, vind ik geen probleem. Daarvoor heb ik al veel te veel kilometers in Duitsland gemaakt zonder echt goede reden.
Oh jawel, maar uitzoeken uit de kist is leuker.quote:
Ik neem aan dat je het marktplein van Hengelo ontwijkt door de afschrijselijke uitstraling? Terecht.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, ik vind de Oude Markt ook gewoon een van de gezelligste binnensteden qua terrasjes etc, maar ze doen er verder helemaal niks mee. In plaats daarvan is het enige wat ze aanpakken de theaters e.d.
Hengelo?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het marktplein van Hengelo ontwijkt door de afschrijselijke uitstraling? Terecht.
Wat bezielt die wethouders?
Maak er een combi Rokin, Regent Street, avenue Montaigne etc. Trek exclusieve winkels, maak de ring eromheen van de gewone winkels... en je hebt een enorme trekpleister.
Bedrijven zien de mogelijkheden en vestigen zich ook rondom het centrum... etc etc
Idd, en in een van de ruimtes achter heerlijk een van sigaar in die ambiance en de gedachten de vrije loop laten is ook een doel op zich.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh jawel, maar uitzoeken uit de kist is leuker.
Kijk, je weet het nog beter als deze Hengeloer. Hmpf...quote:Op maandag 27 juni 2011 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hengelo?
Daar kom ik enkel als ik er moet zijn omdat mensen me dwingen, ik zet daar geen voet vrijwillig neer. Die (binnen)stad heeft de uitstraling van een opgefokte hippie die met lijnen is gaan trekken door een voormalige industriestad en het enkel erger heeft weten te maken. Lijkt wel een kermis met die belachelijke moderne straatjes vloekend tegen oude gebouwen die weer verdrongen worden door moderne architectuur, dat alles met gezelligheidsgraad 'below zero'.
Neu, niet voor mij.
Om nog maar te zwijgen over die grote post-modernistische witte dildo klokkentoren op het nieuwe marktplein, waar moet dat op slaan?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kijk, je weet het nog beter als deze Hengeloer. Hmpf...
Auw!!!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over die grote post-modernistische witte dildo klokkentoren op het nieuwe marktplein, waar moet dat op slaan?
Geen idee, laatst met een vertegenwoordiger gesproken van het provinciebestuur die van Hengelo de kernstad van de regio wil maken, Enschede was er ronduit pissig over maar goed. Ik zie echt niet in waarom de keuze valt op Hengelo. Naja wel centraal en wel Siemens/Akzo maar evengoed zie ik er geen trekpleister in.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Auw!!!
Dat ding doet pijn aan de ogen.
Echt, wat heb je nodig om de hele kliek zo gek te krijgen daar geld in te pompen?
Kan best. Qua bevolking heeft Hengelo wel een streepje voor op Enschede. Dat zit vol studenten die de staat leegzuipen en allochtonen.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, laatst met een vertegenwoordiger gesproken van het provinciebestuur die van Hengelo de kernstad van de regio wil maken, Enschede was er ronduit pissig over maar goed. Ik zie echt niet in waarom de keuze valt op Hengelo. Naja wel centraal en wel Siemens/Akzo maar evengoed zie ik er geen trekpleister in.
Studentenstad: Enschedequote:Op maandag 27 juni 2011 14:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan best. Qua bevolking heeft Hengelo wel een streepje voor op Enschede. Dat zit vol studenten die de staat leegzuipen en allochtonen.
Dat is allang niet meer zo.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Studentenstad: Enschede
Arbeiders/gezinnetjes: Hengelo
Snobs: Oldenzaal
Allochtonen en ongewenst gespuis: Almelo.
Ik als import kan niet anders concluderen ben ik bang.quote:
Eet een ijsje.quote:
De mens is niet gemaakt voor deze temperaturen.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga even in de zon roken, mag wel wat warmer.
Rare watjes.
Rechts heeft geen airco nodig. Dat zijn bikkels.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik leef met je mee en zet mijn airco nog wat harder aan.
Rechtse compassie.
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
Rare watjes.
Jij zit je niet dood te zweten in een kantoorruimte waar de airco het niet trekt.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
Rare watjes.
Ik ben niet rechts, maar een airco, met dit weer, is gewoon aangenaam.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Rechts heeft geen airco nodig. Dat zijn bikkels.
Die apparaten hebben ze enkel voor het snob gevoel.
Het bikkelgehalte bij jou is dan ook stukken lager dan de temperatuur.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben niet rechts, maar een airco, met dit weer, is gewoon aangenaam.
Ik loop met gemak door -20 in mijn nakendheid, maar > 25 wordt ik gewoon niet vrolijk van.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het bikkelgehalte bij jou is dan ook stukken lager dan de temperatuur.
quote:Franse banken helpen Griekenland
Update: maandag 27 jun 2011, 14:14
Franse banken zijn bereid Griekenland te helpen. Volgens president Sarkozy is een akkoord gesloten met de banken, die binnen Europa de grootste investeerders zijn in Griekse staatsleningen.
De banken beloven 70 procent van de aflopende leningen opnieuw in Griekse leningen te investeren. Daarbij hanteren ze een relatief lage rente. Nu de Franse banken over de brug zijn, hoopt Sarkozy dat ook andere Europese banken meedoen.
Zondag spreken de Europese ministers van Financin over de steun van de EU en het IMF. Voorwaarde voor die steun is dat het Griekse parlement instemt met de bezuinigingsplannen van de regering. http://nos.nl/tekst/25154(...)+%28NOS+Teletekst%29
Ik heb de ramen juist open en de airco uitgezet.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
[..]
Jij zit je niet dood te zweten in een kantoorruimte waar de airco het niet trekt.
Er zit regie achter Europese steun voor een failliet land? JE MEENT HET!quote:Op maandag 27 juni 2011 15:01 schreef fokthesystem het volgende:
JA HALLO!, wie nu nog denkt dat er geen regie achter zit, die denkt wat anders dan ik
[..]
Jij houdt van zonkleurgasten.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb de ramen juist open en de airco uitgezet.
Heb het dakraam van m'n auto wel open gelaten, wat een appelflauwte kreeg ik net in dat ding. Zwart interieur en exterieur, geez.
Mwah, anderhalf jaar wonen in de tropen laat je er aan wennen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij houdt van zonkleurgasten.
Het is fokking heet man, de blanke mensch kan dit niet aan.
Da's erg extreem en duidt eerder op een bloedsomloop iets.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
Mwah, anderhalf jaar wonen in de tropen laat je er aan wennen.
Ik had gisteravond nog twee vesten aangetrokken over elkaar.
Nah, ben gewoon een enorme koukleum.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Da's erg extreem en duidt eerder op een bloedsomloop iets.
Gadverdammequote:Op maandag 27 juni 2011 13:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een van de weinig romantische nummers die ik kan hebben.
Ik zat net buiten even de quote te lezen maar inderdaad, niet te harden. Belooft wat morgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij houdt van zonkleurgasten.
Het is fokking heet man, de blanke mensch kan dit niet aan.
Als jij zegt dat het vies is over iets muzikaals, dan moet het wel goed zijn.quote:
Beter.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zat net buiten even de quote te lezen maar inderdaad, niet te harden. Belooft wat morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |