Hee, we wonen niet allemaal in de sociale sector.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:13 schreef eriksd het volgende:
Jullie zijn zeker allemaal van die figuren met luxe broodjes enzo?
Zie de TT foto, broodje ONgezond. Simpel is beter, luxe vaak slecht of het moet puur natuur en rauw/gekookt zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:13 schreef eriksd het volgende:
Touche.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hee, we wonen niet allemaal in de sociale sector.
QFT.quote:
Wat denk je dat een broodje gezond is dan.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zie de TT foto, broodje ONgezond. Simpel is beter, luxe vaak slecht of het moet puur natuur en rauw/gekookt zijn.
Oh, ik denk dat mijn broodjes nog veel ongezonder zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 11:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zie de TT foto, broodje ONgezond. Simpel is beter, luxe vaak slecht of het moet puur natuur en rauw/gekookt zijn.
Nee we mogen wilders niet met hitler vergelijken, wilders is namelijk wel een joden vriend.quote:
Een combinatie van natuurlijk gifquote:Op maandag 27 juni 2011 11:15 schreef Voorschrift het volgende:
Wat denk je dat een broodje gezond is dan.
De biologische EHEC boer heeft inderdaad voor veel gezondere uitkomsten gezorgd.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:16 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een combinatie van natuurlijk gif
Jij bent op dieet.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De biologische EHEC boer heeft inderdaad voor veel gezondere uitkomsten gezorgd.
Geef mij dan maar minieme aantallen gif.
Lekker kapsalonnetje.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:16 schreef eriksd het volgende:
Frituurtje zou er ook wel ingaan eigenlijk.
Ik eet vrijwel nooit brood tijdens lunch.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:13 schreef eriksd het volgende:
Gevangenisdieet, brood en water, letterlijk.quote:
Koop je toch een nieuwe bij de Hema, als je die 3 euro wilt en kan missen uiteraard.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
Shit, heb mn zonnebril in de partybus laten liggen.
Belgisch heh, die drinken toch alleen triple bier tijdens de lunch?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik eet vrijwel nooit brood tijdens lunch.
Je bent van nature al een zwartkijker, denk niet dat je hem mist.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
Partybus?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
Mwoah, heb gisteren 200 euro uitgegeven, dus kan de kosten beter ietwat drukken.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koop je toch een nieuwe bij de Hema, als je die 3 euro wilt en kan missen uiteraard.
Tsk, had je ook een zonnebril van kunnen kopen.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, heb gisteren 200 euro uitgegeven, dus kan de kosten beter ietwat drukken.
Oeh, laat VS het maar niet horen.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:20 schreef GSbrder het volgende:
Ik ga aan de croissants en donuts.
Dan maar wat meer sporten deze zomer
Je lijkt mn pa wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent van nature al een zwartkijker, denk niet dat je hem mist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |