Hee, we wonen niet allemaal in de sociale sector.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:13 schreef eriksd het volgende:
Jullie zijn zeker allemaal van die figuren met luxe broodjes enzo?
Zie de TT foto, broodje ONgezond. Simpel is beter, luxe vaak slecht of het moet puur natuur en rauw/gekookt zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:13 schreef eriksd het volgende:
Touche.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hee, we wonen niet allemaal in de sociale sector.
QFT.quote:
Wat denk je dat een broodje gezond is dan.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zie de TT foto, broodje ONgezond. Simpel is beter, luxe vaak slecht of het moet puur natuur en rauw/gekookt zijn.
Oh, ik denk dat mijn broodjes nog veel ongezonder zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 11:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zie de TT foto, broodje ONgezond. Simpel is beter, luxe vaak slecht of het moet puur natuur en rauw/gekookt zijn.
Nee we mogen wilders niet met hitler vergelijken, wilders is namelijk wel een joden vriend.quote:
Een combinatie van natuurlijk gifquote:Op maandag 27 juni 2011 11:15 schreef Voorschrift het volgende:
Wat denk je dat een broodje gezond is dan.
De biologische EHEC boer heeft inderdaad voor veel gezondere uitkomsten gezorgd.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:16 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een combinatie van natuurlijk gif
Jij bent op dieet.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De biologische EHEC boer heeft inderdaad voor veel gezondere uitkomsten gezorgd.
Geef mij dan maar minieme aantallen gif.
Lekker kapsalonnetje.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:16 schreef eriksd het volgende:
Frituurtje zou er ook wel ingaan eigenlijk.
Ik eet vrijwel nooit brood tijdens lunch.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:13 schreef eriksd het volgende:
Gevangenisdieet, brood en water, letterlijk.quote:
Koop je toch een nieuwe bij de Hema, als je die 3 euro wilt en kan missen uiteraard.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
Shit, heb mn zonnebril in de partybus laten liggen.
Belgisch heh, die drinken toch alleen triple bier tijdens de lunch?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik eet vrijwel nooit brood tijdens lunch.
Je bent van nature al een zwartkijker, denk niet dat je hem mist.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
Partybus?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
Mwoah, heb gisteren 200 euro uitgegeven, dus kan de kosten beter ietwat drukken.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koop je toch een nieuwe bij de Hema, als je die 3 euro wilt en kan missen uiteraard.
Tsk, had je ook een zonnebril van kunnen kopen.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, heb gisteren 200 euro uitgegeven, dus kan de kosten beter ietwat drukken.
Oeh, laat VS het maar niet horen.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:20 schreef GSbrder het volgende:
Ik ga aan de croissants en donuts.
Dan maar wat meer sporten deze zomer
Je lijkt mn pa wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent van nature al een zwartkijker, denk niet dat je hem mist.
?quote:
Ik heb zo'n honger dat ik bij een sigaret al bijna van m'n stok ga, maar al wel weer paar kilo kwijt binnen paar dagen, turbo-dieet. Daarna weer aan de croissants en donuts, hmmquote:
Toen had ik nog geen bril nodig. Overigens heb ik nog wel een bril, maar die ligt in mn auto en dat is zeker 5 a 10 minuten lopen.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsk, had je ook een zonnebril van kunnen kopen.
Die zegt ook wel eens zulke shit.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toen had ik nog geen bril nodig. Overigens heb ik nog wel een bril, maar die ligt in mn auto en dat is zeker 5 a 10 minuten lopen.
Dan is het een baas met humor.quote:
Mn pa is inderdaad een baas met humor. Topvent.quote:
En Bakkerij Bart 20 seconden.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De stress en hardships van de moderne mens.
Oh, filet Americain op Italiaanse bollen.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh, filet Americain op Italiaanse bollen.
Nee man. Zalmpje met kruidenkaas.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh, filet Americain op Italiaanse bollen.
Ja, maar niet op een pistoletje.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Bruin pistoletje met filet, eitje, uitje, mayo en peper en zout.
vloeibaar brood.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Belgisch heh, die drinken toch alleen triple bier tijdens de lunch?
Ook goed.quote:
Nederlandse jongeren worden steeds slimmer. Het aandeel 18- tot 25-jarigen dat een hbo- of wo-opleiding volgt, is de laatste jaren gegroeid. Dat blijkt uit de vandaag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).quote:Op maandag 27 juni 2011 11:29 schreef eriksd het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)steeds-slimmer.dhtml
Wanneer dringt het eens door dat meer hogeropgeleiden niet betekent dat men slimmer wordt. Flikker toch een eind op!
EG heeft ook een hogere opleiding gehad, naar eigen zeggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:29 schreef eriksd het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)steeds-slimmer.dhtml
Wanneer dringt het eens door dat meer hogeropgeleiden niet betekent dat men slimmer wordt. Flikker toch een eind op!
Ik zal jouw lat eens wat lager leggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nederlandse jongeren worden steeds slimmer. Het aandeel 18- tot 25-jarigen dat een hbo- of wo-opleiding volgt, is de laatste jaren gegroeid. Dat blijkt uit de vandaag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
kan ook zijn : NLse opleidings voorwaarden en lat steeds lager.......
Prof.Dr. in de steuntrekkerkunde.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
EG heeft ook een hogere opleiding gehad, naar eigen zeggen.
Correct. Aan de Autisten Universiteit Eindhoven.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
EG heeft ook een hogere opleiding gehad, naar eigen zeggen.
Ik vind dit nogal een lullig statement, wetende dat php meeleest hier.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nederlandse jongeren worden steeds slimmer. Het aandeel 18- tot 25-jarigen dat een hbo- of wo-opleiding volgt, is de laatste jaren gegroeid. Dat blijkt uit de vandaag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
kan ook zijn : NLse opleidings voorwaarden en lat steeds lager.......
Hihi, je zou maar aan het werk zijn vandaagquote:
Dat is gewoon hun zoete wraak.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hihi, je zou maar aan het werk zijn vandaag![]()
Werd vanochtend wel twee keer wakker gebeld. Eerst door een gemeentevoorlichter en later door een collega. 'Was je vandaag nou vrij?'
Hopelijk doet ie dat al langer en blijft ie het doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:32 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vind dit nogal een lullig statement, wetende dat php meeleest hier.
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind dit nogal een lullig statement, wetende dat php meeleest hier.
Waar exactquote:Op maandag 27 juni 2011 11:33 schreef eriksd het volgende:
Ik vond mijn grap van dat ik "ridder in de orde van het zilveren ledikantje ben" best grappig eigenlijk.Zit er nu weer om te lachen.
Dat wilde ik even kwijt.
Nou en. Ik lach het laatst.quote:
Wat moet je doen om dit te krijgen. Ik wil ook gratis drugs.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:41 schreef dan13lv het volgende:
ah ik heb nu 12,5mg dexamfetamine gehad, echt superstijve kaken, en superdroge mond, maar ik kan me wel supergoed concentreren nuen sorry voor het overmatig super gebruik
Was iets met V_P en Koos geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was ridder in de orde van het zilveren ledikantje.
Ben je niet liever gratis high on life ?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat moet je doen om dit te krijgen. Ik wil ook gratis drugs.
Eerst gehandicapt geboren worden jij!quote:Op maandag 27 juni 2011 11:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat moet je doen om dit te krijgen. Ik wil ook gratis drugs.
Heel mooi.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:39 schreef eriksd het volgende:
Ik heb hem al: VS en V_P zaten te geilen op Duitse kruisen (weinig verwonderlijk in het geval van VS)
[..]
Ik moest lachen.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:39 schreef eriksd het volgende:
Ik heb hem al: VS en V_P zaten te geilen op Duitse kruisen (weinig verwonderlijk in het geval van VS)
[..]
September, my dear.quote:
Ah een moment om naar toe te leven.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
September, my dear.
Dan worden de sleutelpuntjes coke, strips Ritalin en pillen xtc je zo aangeboden op de donderdagmiddag.
No such thing for mequote:Op maandag 27 juni 2011 11:46 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel studeren meer gaat om het genieten van op-bureau-voor-je-leunende-hottie-met-onderbroek-zichtbaar dan de drugs, en alles beter dan bejaarde collega's.
Jullie hebben de breezersletjes met strings.quote:
Die heeft PHP.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jullie hebben de breezersletjes met strings.
Ah, de TU.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die heeft PHP.
Verdacht weinig breezers bij mij op de studie.
Dat heb ik ook nooit gesnapt. Waarom krijgen die lui een oppeppend middel??quote:Op maandag 27 juni 2011 11:47 schreef fokthesystem het volgende:
Ik zocht, en vindt het een paradoxaal middel:
Apotheek.nl - Dexamfetamine
Dexamfetamine is een stimulerend middel. Artsen schrijven het voor bij ADHD komt ie : ennnnnnnnnnnnnnnnnn narcolepsie (slaapziekte).
Misschien is het een katalysator van aan andere lichaamseigen stof (die remmend werkt) anders snap ik het niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:48 schreef waht het volgende:
Dat heb ik ook nooit gesnapt. Waarom krijgen die lui een oppeppend middel??
Na de seks slaap je ook beter en dat is ook redelijk oppeppend.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:48 schreef waht het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit gesnapt. Waarom krijgen die lui een oppeppend middel??
Oh?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
September, my dear.
Dan worden de sleutelpuntjes coke, strips Ritalin en pillen xtc je zo aangeboden op de donderdagmiddag.
Uhhhh maar dat is 'sporten' en 1 en al interne gelukzalig makende -ines biologie,quote:Op maandag 27 juni 2011 11:50 schreef Voorschrift het volgende:
Na de seks slaap je ook beter en dat is ook redelijk oppeppend.
Zal wel werken dus.
So what?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Uhhhh maar dat is 'sporten'en 1 en al interne gelukzalig makende -ines biologie, i.t.t. pillen die je 'importeert'..
Hangt heel erg van die 'ze' af. Net als dat middel waar 'slechts' 2/3e baat bij heeft.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:56 schreef Voorschrift het volgende:
So what?
Dat geldt ook voor LSD, en dat importeer je ook, worden ze niet minder gelukkig van.
En dan ga je trippen, zelfmoord of vliegneigingen?quote:
Je kijkt teveel films.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En dan ga je trippen, zelfmoord of vliegneigingen?
Docu's, heel erg aan te raden ook.quote:
Dankzij je grote vriend:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |