quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:30 schreef Burrito het volgende:
wat een leuk spel! hier gaan we veel lol aan beleven!!!![]()
![]()
![]()
IK KIES BARCELONA1!!!11
PL pleasequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ado den Haag, Bulykin kopt ze er wel ff in.
Wat is een op ook alweerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:53 schreef Burrito het volgende:
Osama, maak anders een mooie op. Dit gaat toch zeker een serie worden...
OP staat voor ontwennings problemen.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
OP staat voor ontwennings problemen.
Maar ik heb die ook hoor.
Word ik nou wel of geen kampioen met Wolverhampton?
![]()
Ik simuleer allesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:09 schreef Doublepain het volgende:
TS is een cheater, hij gaat op Amateur spelen met Blackpool, zodat wij allemaal verliezen!!
Laatst heeft hij mij in vertrouwen verteld een die-hard Everton supporter te zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
En smegmanus, van welk team is hij fan?
Ahh, inderdaad. Stoke is inderdaad ook het Almere van Engeland en dat pretentieuze 'City' bij beiden... Erg vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:17 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Ik heb uw_ergste_nachtmerrie bij Stoke City gezet
Speciaal voor jou ga ik nu willekeurig FOK!kers uitkiezen voor de rest van de teams.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ahh, inderdaad. Stoke is inderdaad ook het Almere van Engeland en dat pretentieuze 'City' bij beiden... Erg vergelijkbaar.
Hiep hoi.! Je weet, ik neem dit spel érg serieus.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:30 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ga ik nu willekeurig FOK!kers uitkiezen voor de rest van de teams.
je zit erinquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
hallo zit ik erin of nie hopelijk wel heb er vet zin in
Even zonder gekheid, ik heb momenteel niet de tijd om mee te doen. Was wat mij betreft namelijk ook een grap (zit met een hok vol zuipende verjaardagsvisite) en ben zo'n beetje als enige nog nuchter. Dus als nog iemand mee wil doen in mijn plaats, gaarne!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:39 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Alle teams zijn bezet. Moet ik alle uitslagen posten of gewoon de eindstand + bekerwinnaar?
Ok, ik doe alle wedstrijden posten. Ik ga nu lekker simulerenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja hallo?! Ik moet alles weten natuurlijk.
Als Wolverhampton na 6 wedstrijden nog niet bovenaan staat gooi ik de manager zo op straat!!
Ok, ik kies iemand andersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:41 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Even zonder gekheid, ik heb momenteel niet de tijd om mee te doen. Was wat mij betreft namelijk ook een grap (zit met een hok vol zuipende verjaardagsvisite) en ben zo'n beetje als enige nog nuchter. Dus als nog iemand mee wil doen in mijn plaats, gaarne!
Osama simuleert alles voor je, volgens mij is dat nou niet bepaald een arbeidsintensieve bezigheidquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:41 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Even zonder gekheid, ik heb momenteel niet de tijd om mee te doen. Was wat mij betreft namelijk ook een grap (zit met een hok vol zuipende verjaardagsvisite) en ben zo'n beetje als enige nog nuchter. Dus als nog iemand mee wil doen in mijn plaats, gaarne!
Ben Liverpoolquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:17 schreef Doublepain het volgende:
TS is Bolton en heeft iedereen in zijn team 99 rating gemaakt!!
Uw_ergste_nachtmerrie wilde volgens mij alsnog Stoke zijn..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:31 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Chelsea - Leanotsoynus
Spurs - Scuidward
Man Utd - Burrito
Man City - Doublepain
Wigan - Monopoly
Sunderland - Oceanview
Arsenal - DiegoArmandoMaradona
B'burn - tong80
New Utd - j0rdiiii
Everton - smegmanus
Liverpool - Ik
West Ham - Porsche1
WBA - Halcon
Bolton - KapiteinVaginaPijn
B'pool - Absurditeit
Stoke - Driepink
Aston - Renesite
Birmingham - SSB
Fulham - koemleit
Wolves - johannes_vermeer
Oh ja foutjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uw_ergste_nachtmerrie wilde volgens mij alsnog Stoke zijn..
En ik kan het weten want ik heb al tegen Stoke gespeeld en ik herkende hem toch duidelijk bij de rellen na afloop.
Gaat snel, wat zie je er nou zelf van eigenlijk met zo'n spel?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:33 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Ik doe morgen de rest van de wedstrijden, heb een lange dag achter de rug, dus ik ga lekker pitten
Het kan nog erger hoor met je Suarez...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:36 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Ik heb nog maar 1 schamel puntje, en Súarez geblesseerd, het zit niet mee
De uitslagen van heel de competitie, maar je kan natuurlijk ook zelf spelen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Gaat snel, wat zie je er nou zelf van eigenlijk met zo'n spel?
Zal het morgen hier postenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het kan nog erger hoor met je Suarez...
Ik weet niet eens wie er in mijn selectie zit!!
nee want fifa 11quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:46 schreef Doublepain het volgende:
Kan je beter geen Football Manager doen?
Realistischer enzo plus iedereen kan zijn opstelling posten etc.
Ik heb dat spel nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:46 schreef Doublepain het volgende:
Kan je beter geen Football Manager doen?
Realistischer enzo plus iedereen kan zijn opstelling posten etc.
Mijn Spurs gaan wel ok.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:51 schreef Doublepain het volgende:
Naja, was iig leuker geweest.. Is ook eerlijker, je kan dan je opstellingen, strafschoppen etc instellen maarja.. Bolton
Wat toevallig dat ik Liverpool benquote:Op zondag 26 juni 2011 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Morgen staat Liverpool eerste de overige clubs konden hun financiën niet op orde krijgen wat 6 minpunten opleverde.
Jouw selectie:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het kan nog erger hoor met je Suarez...
Ik weet niet eens wie er in mijn selectie zit!!
Dank! Ik zie dat ik toch wat puntjes bij elkaar sprokkelquote:Op zondag 26 juni 2011 11:05 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Ik doe af en toe wel een uitslag plaatsen, maar ik simuleer gewoon alles, dit is nogal tijdrovend
quote:
quote:
quote:
Jullie staan erbijquote:Op zondag 26 juni 2011 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Anzhi - Roberto en ik maken jullie af.
quote:
quote:
quote:
Jullie staan erbijquote:Op zondag 26 juni 2011 14:42 schreef n00b13 het volgende:
Spartak?
Trouwens, dit moet toch makkelijker kunnen. In een soort spel weetje.
Wat is jou idee?quote:Op zondag 26 juni 2011 14:42 schreef n00b13 het volgende:
Spartak?
Als je echt Fifa spelen bedoeld laat ik Ajax nog degraderen. Ik schiet nog mis voor open doel in Fifa.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:42 schreef n00b13 het volgende:
Spartak?
Gewoon. Je gaat met een groep vrienden achter de pc zitten. Kiest ieder een team en vervolgens wordt de hele competitie automatisch uitgespeeld.quote:
Onderhand zaten we in ruslandquote:Op zondag 26 juni 2011 14:48 schreef mega-worstje het volgende:
is dit voor ps3? en ik wil graag manchester united zijn
Ik denk dat je het wat te serieus neemtquote:Op zondag 26 juni 2011 14:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gewoon. Je gaat met een groep vrienden achter de pc zitten. Kiest ieder een team en vervolgens wordt de hele competitie automatisch uitgespeeld.
I know. Maar het lijkt me echt een kutklus om 34 wedstrijden allemaal te simulerenquote:Op zondag 26 juni 2011 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wat te serieus neemt
We doen in Rusland, zie hier:quote:Op zondag 26 juni 2011 14:48 schreef mega-worstje het volgende:
is dit voor ps3? en ik wil graag manchester united zijn
quote:Op zondag 26 juni 2011 13:16 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Volgende competitie wordt Rusland!
Meld je nu aan!
Teams:
Anzhi - Littlerabbit
Alania
Amkar - napoleonfour
CSKA - Afhaalchinees
Dinamo - j0rdiiii
Rostov
Krylya
Lokomotiv
Rubin - Uw_ergste_nachtmerrie
Saturn
Novosibirsk
Spartak - n00b13
Nalchik - Osama_bin_Laden
Terek Grozny - Chatman.
Tom Tomsk
Zenit - rumiii
Noem een team en ik zet je erbij!![]()
PS. Vorige competitie loopt nog
Osama heeft toch genoeg vrije tijd sinds die beruchte inval, en probeert zijn leven te beteren door ons dit pleziertje te gunnen karma etc.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
I know. Maar het lijkt me echt een kutklus om 34 wedstrijden allemaal te simuleren
Het zijn er 38, plus nog een stuk of 10 bekerwedstrijden, maar goed, zo lang duurt dat nietquote:Op zondag 26 juni 2011 14:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
I know. Maar het lijkt me echt een kutklus om 34 wedstrijden allemaal te simuleren
Dat is snel.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:59 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Ben nu bezig de laatste wedstrijden te simuleren
En, en wie is de topscorer!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:59 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Ben nu bezig de laatste wedstrijden te simuleren
city 15equote:Op zondag 26 juni 2011 15:25 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
[..]
Birmingham 3de, dat gebeurt niet zo snel in het echt
is t voor ps3? want ik snap t nie helemaalquote:Op zondag 26 juni 2011 15:27 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
[..]
Meld jij je ook aan voor de Russische competitie?
Okay, okay. Maar united kampioen is op zich wel enigszins voorspelbaar toch?quote:Op zondag 26 juni 2011 15:25 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
[..]
Birmingham 3de, dat gebeurt niet zo snel in het echt
Nee, je kiest een team en osama_bin_laden simuleert het seizoen.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:28 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
is t voor ps3? want ik snap t nie helemaal
Kijk, jij zegt bijvoorbeeld dat je Rostov wil, dan zet ik je username bij Rostov, en als alle teams bezet zijn, ga ik op de PSP een seizoen maken waarin ik alle wedstrijden simuleer. Die post ik dan hier, en aan het einde van het seizoen post ik wie kampioen is geworden en de beker heeft gewonnen enz.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:28 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
is t voor ps3? want ik snap t nie helemaal
Haha ja dat welquote:Op zondag 26 juni 2011 15:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Okay, okay. Maar united kampioen is op zich wel enigszins voorspelbaar toch?
nja oke welke teams zijn er nog vrijquote:Op zondag 26 juni 2011 15:32 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
[..]
Kijk, jij zegt bijvoorbeeld dat je Rostov wil, dan zet ik je username bij Rostov, en als alle teams bezet zijn, ga ik op de PSP een seizoen maken waarin ik alle wedstrijden simuleer. Die post ik dan hier, en aan het einde van het seizoen post ik wie kampioen is geworden en de beker heeft gewonnen enz.
Je staat erbij!quote:Op zondag 26 juni 2011 15:37 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
nja oke welke teams zijn er nog vrij
edit: ill take Krylya
Is kijken... ze staan nu 14de van de 16quote:Op zondag 26 juni 2011 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn Anzhi moet het toch beter kunnen doen dan de werkelijke 12de plek van vorig seizoen... Roberto Carlos alleen zou al een 4de plek verdienen!
waar staat krylyaquote:Op zondag 26 juni 2011 15:49 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
[..]
Is kijken... ze staan nu 14de van de 16
Prima. Spartakquote:Op zondag 26 juni 2011 15:56 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Zal ik gewoon maar zo snel mogelijk simuleren?
Nee helaasquote:Op zondag 26 juni 2011 16:05 schreef mega-worstje het volgende:
is het mogelijk om de scheidsrechters and what not om te kopen?
Je kunt mij wel omkopen, met pics van je vriendin (geheel in KLB stijlquote:Op zondag 26 juni 2011 16:05 schreef mega-worstje het volgende:
is het mogelijk om de scheidsrechters and what not om te kopen?
Tom Tomquote:Op zondag 26 juni 2011 16:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik weet de sponsor van Tom Tomsk wel
Niet levend in beton gegoten? Ze beginnen soft te worden in mother Russia.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:23 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Rubin is gedegradeerd omdat ze de laatste wedstrijd verloren. Manager is afgeschoten en in een vat beton in de Wolga gedumpt
Hard op weg naar democratie..quote:Op zondag 26 juni 2011 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet levend in beton gegoten? Ze beginnen soft te worden in mother Russia.
Te veel Italiaanse maffiafilms gekeken, ze wouden even terug naar "de goede oude tijd"quote:Op zondag 26 juni 2011 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet levend in beton gegoten? Ze beginnen soft te worden in mother Russia.
Hercules, Roberto Carlos liet me zitten nu geef ik Drenthe een kansquote:Op zondag 26 juni 2011 16:24 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik UD Almeira
Jij krijgt hem sowieso niet met die smerige opmerking van je net.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:55 schreef mega-worstje het volgende:
afhaalchinees hoeveel kost t om te ruilen?
Gezonde strijdlustquote:Op zondag 26 juni 2011 17:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Jij krijgt hem sowieso niet met die smerige opmerking van je net.
quote:Op zondag 26 juni 2011 16:52 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Volgende competitie: Spanje!!
Teams beschikbaar:
Sporting Gijon
Santander
Levante
Sociedad
Getafe
Mallorca
he he we zullen wel zien wie hier kampioen word osasuna of barca (6)quote:Op zondag 26 juni 2011 17:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Jij krijgt hem sowieso niet met die smerige opmerking van je net.
FIFA 10 op ps3quote:Op zondag 26 juni 2011 18:15 schreef DrDentz het volgende:
Waarom doen we niet gewoon een echt online toernooi ipv simuleren
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:09 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 26 juni 2011 16:52 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Volgende competitie: Spanje!!
Teams beschikbaar:
Sporting Gijon
Santander
Mallorca
Hoe wou jij het doen dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:15 schreef DrDentz het volgende:
Waarom doen we niet gewoon een echt online toernooi ipv simuleren
Waar zou Bin Laden wonen?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:18 schreef DrDentz het volgende:
Naar jouw huis en dan om de beurt tegen elkaar spelen
Zie mijn username.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:18 schreef DrDentz het volgende:
Naar jouw huis en dan om de beurt tegen elkaar spelen
Natuurlijk niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De fans breken momenteel nog het stadion af nadat duidelijk werd dat ik, de coach die zeker weten degradatie meebrengt werd aangesteldquote:Op zondag 26 juni 2011 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie dat ik met Wolverhampton toch knap 10e ben geworden...!
Eigenlijk ging ik voor het kampioenschap maar 10e vind ik niet slecht natuurlijk!!
Jammer dat ik gedurende de hele Russische competitie geslapen heb, anders had ik daar vast ook geweldige resultaten neergezet.
Nu entrenador bij Getafe.
Ik beloof de Getafe supporters minstens plaats 8, anders mogen ze me stenigen!
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat de bewoners van Mallorca om jouw naam hebben geschreeuwd!
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:25 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.Ik stond er al, of zo?! Aston?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Owquote:Op zondag 26 juni 2011 18:43 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Ik deed ff snel random users kiezen, zodat we konden beginnen
Je hoeft ook zelf geen FIFA te hebben, je kiest een team, en als iedereen dan er 1tje heeft, ga ik alles simuleren op m'n psp.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow! Nou, ik heb een macbook en zo.. geen fifa.
No harm
PSP versie van FIFAquote:Op zondag 26 juni 2011 18:49 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Je hoeft ook zelf geen FIFA te hebben, je kiest een team, en als iedereen dan er 1tje heeft, ga ik alles simuleren op m'n psp.
Ow. Ik zie wel hoever ik kom met mijn fictief door niet mijzelf gekozen teamquote:Op zondag 26 juni 2011 18:49 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Je hoeft ook zelf geen FIFA te hebben, je kiest een team, en als iedereen dan er 1tje heeft, ga ik alles simuleren op m'n psp.
Ik heb de andere wedstrijden gewonnen man, alleen de laatste speelronde doe ik ineens niet meer mee!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:50 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
[..]
Nee, deze keer nietVolgens mij een teleurstellend seizoen
Sommige mensen denken dat er een leven buiten dit spel mogelijk is, maar die weten niet dat Top Gear pas over een half uur begintquote:Op zondag 26 juni 2011 20:29 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Niet veel mensen die in de Championship willen spelen
Vooruitquote:Op zondag 26 juni 2011 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zou random mensen uitzoeken man! kunnen we ook weer verder
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sommige mensen denken dat er een leven buiten dit spel mogelijk is, maar die weten niet dat Top Gear pas over een half uur begint
Wel een mooie prijzenkast in elkaar zetten he! (sorry ik kan je niet helpen, ik kan alleen mijn computer aan en uit zetten).quote:Op zondag 26 juni 2011 20:25 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Zal in het vervolgtopic een fatsoenlijke OP maken
Jazeker dat zal wel lukkenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een mooie prijzenkast in elkaar zetten he! (sorry ik kan je niet helpen, ik kan alleen mijn computer aan en uit zetten).
Jawelquote:Op zondag 26 juni 2011 20:46 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
YES Handhaving!!! En is Hull nog vrij?
Ik had je al bij Bristol gezetquote:Op zondag 26 juni 2011 21:38 schreef n00b13 het volgende:
Ik neem op de valreep en wegens bezetheid van QPR maar Ipswitch.
Als dat nog kan natuurlijk, als je al ben begonnen is dat misschien minder leuk.
Zie maar
Bristol? Van die schoenen??quote:Op zondag 26 juni 2011 21:47 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Ik had je al bij Bristol gezet
Hahaquote:Op zondag 26 juni 2011 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
YES YES YES!!!!!
We zijn echt als beesten tekeer gegaan hier in Getafe!!!
De Copa del Rey!!!!
En 7e in de competitie geeindigd dus ik word niet gestenigd!!
Oh my goodddddd....
Nou, beste supporters van Getafe ik stop op mijn hoogtepunt. Ik ga het hogerop zoeken, ik teken namelijk bij.............
Leicester City!!
Supporters van Leicester, wij promoveren!!
Ik garandeer het jullie. Als ik faal mogen jullie mij naakt achter een praalwagen door Leicester sleuren!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |