FIFA 10 op ps3quote:Op zondag 26 juni 2011 18:15 schreef DrDentz het volgende:
Waarom doen we niet gewoon een echt online toernooi ipv simuleren
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:09 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 26 juni 2011 16:52 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Volgende competitie: Spanje!!
Teams beschikbaar:
Sporting Gijon
Santander
Mallorca
Hoe wou jij het doen dan?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:15 schreef DrDentz het volgende:
Waarom doen we niet gewoon een echt online toernooi ipv simuleren
Waar zou Bin Laden wonen?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:18 schreef DrDentz het volgende:
Naar jouw huis en dan om de beurt tegen elkaar spelen
Zie mijn username.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:18 schreef DrDentz het volgende:
Naar jouw huis en dan om de beurt tegen elkaar spelen
Natuurlijk niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De fans breken momenteel nog het stadion af nadat duidelijk werd dat ik, de coach die zeker weten degradatie meebrengt werd aangesteldquote:Op zondag 26 juni 2011 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie dat ik met Wolverhampton toch knap 10e ben geworden...!
Eigenlijk ging ik voor het kampioenschap maar 10e vind ik niet slecht natuurlijk!!
Jammer dat ik gedurende de hele Russische competitie geslapen heb, anders had ik daar vast ook geweldige resultaten neergezet.
Nu entrenador bij Getafe.
Ik beloof de Getafe supporters minstens plaats 8, anders mogen ze me stenigen!
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het schijnt dat de bewoners van Mallorca om jouw naam hebben geschreeuwd!
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:25 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.Ik stond er al, of zo?! Aston?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Owquote:Op zondag 26 juni 2011 18:43 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Ik deed ff snel random users kiezen, zodat we konden beginnen
Je hoeft ook zelf geen FIFA te hebben, je kiest een team, en als iedereen dan er 1tje heeft, ga ik alles simuleren op m'n psp.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow! Nou, ik heb een macbook en zo.. geen fifa.
No harm
PSP versie van FIFAquote:Op zondag 26 juni 2011 18:49 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Je hoeft ook zelf geen FIFA te hebben, je kiest een team, en als iedereen dan er 1tje heeft, ga ik alles simuleren op m'n psp.
Ow. Ik zie wel hoever ik kom met mijn fictief door niet mijzelf gekozen teamquote:Op zondag 26 juni 2011 18:49 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Je hoeft ook zelf geen FIFA te hebben, je kiest een team, en als iedereen dan er 1tje heeft, ga ik alles simuleren op m'n psp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |