Wat is een op ook alweerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:53 schreef Burrito het volgende:
Osama, maak anders een mooie op. Dit gaat toch zeker een serie worden...
OP staat voor ontwennings problemen.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
OP staat voor ontwennings problemen.
Maar ik heb die ook hoor.
Word ik nou wel of geen kampioen met Wolverhampton?
![]()
Ik simuleer allesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:09 schreef Doublepain het volgende:
TS is een cheater, hij gaat op Amateur spelen met Blackpool, zodat wij allemaal verliezen!!
Laatst heeft hij mij in vertrouwen verteld een die-hard Everton supporter te zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
En smegmanus, van welk team is hij fan?
Ahh, inderdaad. Stoke is inderdaad ook het Almere van Engeland en dat pretentieuze 'City' bij beiden... Erg vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:17 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Ik heb uw_ergste_nachtmerrie bij Stoke City gezet
Speciaal voor jou ga ik nu willekeurig FOK!kers uitkiezen voor de rest van de teams.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ahh, inderdaad. Stoke is inderdaad ook het Almere van Engeland en dat pretentieuze 'City' bij beiden... Erg vergelijkbaar.
Hiep hoi.! Je weet, ik neem dit spel érg serieus.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:30 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ga ik nu willekeurig FOK!kers uitkiezen voor de rest van de teams.
je zit erinquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
hallo zit ik erin of nie hopelijk wel heb er vet zin in
Even zonder gekheid, ik heb momenteel niet de tijd om mee te doen. Was wat mij betreft namelijk ook een grap (zit met een hok vol zuipende verjaardagsvisite) en ben zo'n beetje als enige nog nuchter. Dus als nog iemand mee wil doen in mijn plaats, gaarne!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:39 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Alle teams zijn bezet. Moet ik alle uitslagen posten of gewoon de eindstand + bekerwinnaar?
Ok, ik doe alle wedstrijden posten. Ik ga nu lekker simulerenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja hallo?! Ik moet alles weten natuurlijk.
Als Wolverhampton na 6 wedstrijden nog niet bovenaan staat gooi ik de manager zo op straat!!
Ok, ik kies iemand andersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:41 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Even zonder gekheid, ik heb momenteel niet de tijd om mee te doen. Was wat mij betreft namelijk ook een grap (zit met een hok vol zuipende verjaardagsvisite) en ben zo'n beetje als enige nog nuchter. Dus als nog iemand mee wil doen in mijn plaats, gaarne!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |