Osama simuleert alles voor je, volgens mij is dat nou niet bepaald een arbeidsintensieve bezigheidquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:41 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Even zonder gekheid, ik heb momenteel niet de tijd om mee te doen. Was wat mij betreft namelijk ook een grap (zit met een hok vol zuipende verjaardagsvisite) en ben zo'n beetje als enige nog nuchter. Dus als nog iemand mee wil doen in mijn plaats, gaarne!
Ben Liverpoolquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:17 schreef Doublepain het volgende:
TS is Bolton en heeft iedereen in zijn team 99 rating gemaakt!!
Uw_ergste_nachtmerrie wilde volgens mij alsnog Stoke zijn..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:31 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Chelsea - Leanotsoynus
Spurs - Scuidward
Man Utd - Burrito
Man City - Doublepain
Wigan - Monopoly
Sunderland - Oceanview
Arsenal - DiegoArmandoMaradona
B'burn - tong80
New Utd - j0rdiiii
Everton - smegmanus
Liverpool - Ik
West Ham - Porsche1
WBA - Halcon
Bolton - KapiteinVaginaPijn
B'pool - Absurditeit
Stoke - Driepink
Aston - Renesite
Birmingham - SSB
Fulham - koemleit
Wolves - johannes_vermeer
Oh ja foutjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uw_ergste_nachtmerrie wilde volgens mij alsnog Stoke zijn..
En ik kan het weten want ik heb al tegen Stoke gespeeld en ik herkende hem toch duidelijk bij de rellen na afloop.
Gaat snel, wat zie je er nou zelf van eigenlijk met zo'n spel?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:33 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Ik doe morgen de rest van de wedstrijden, heb een lange dag achter de rug, dus ik ga lekker pitten
Het kan nog erger hoor met je Suarez...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:36 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Ik heb nog maar 1 schamel puntje, en Súarez geblesseerd, het zit niet mee
De uitslagen van heel de competitie, maar je kan natuurlijk ook zelf spelen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Gaat snel, wat zie je er nou zelf van eigenlijk met zo'n spel?
Zal het morgen hier postenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het kan nog erger hoor met je Suarez...
Ik weet niet eens wie er in mijn selectie zit!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |