Gewoon. Je gaat met een groep vrienden achter de pc zitten. Kiest ieder een team en vervolgens wordt de hele competitie automatisch uitgespeeld.quote:
Onderhand zaten we in ruslandquote:Op zondag 26 juni 2011 14:48 schreef mega-worstje het volgende:
is dit voor ps3? en ik wil graag manchester united zijn
Ik denk dat je het wat te serieus neemtquote:Op zondag 26 juni 2011 14:49 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gewoon. Je gaat met een groep vrienden achter de pc zitten. Kiest ieder een team en vervolgens wordt de hele competitie automatisch uitgespeeld.
I know. Maar het lijkt me echt een kutklus om 34 wedstrijden allemaal te simulerenquote:Op zondag 26 juni 2011 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wat te serieus neemt
We doen in Rusland, zie hier:quote:Op zondag 26 juni 2011 14:48 schreef mega-worstje het volgende:
is dit voor ps3? en ik wil graag manchester united zijn
quote:Op zondag 26 juni 2011 13:16 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Volgende competitie wordt Rusland!
Meld je nu aan!
Teams:
Anzhi - Littlerabbit
Alania
Amkar - napoleonfour
CSKA - Afhaalchinees
Dinamo - j0rdiiii
Rostov
Krylya
Lokomotiv
Rubin - Uw_ergste_nachtmerrie
Saturn
Novosibirsk
Spartak - n00b13
Nalchik - Osama_bin_Laden
Terek Grozny - Chatman.
Tom Tomsk
Zenit - rumiii
Noem een team en ik zet je erbij!![]()
PS. Vorige competitie loopt nog
Osama heeft toch genoeg vrije tijd sinds die beruchte inval, en probeert zijn leven te beteren door ons dit pleziertje te gunnen karma etc.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
I know. Maar het lijkt me echt een kutklus om 34 wedstrijden allemaal te simuleren
Het zijn er 38, plus nog een stuk of 10 bekerwedstrijden, maar goed, zo lang duurt dat nietquote:Op zondag 26 juni 2011 14:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
I know. Maar het lijkt me echt een kutklus om 34 wedstrijden allemaal te simuleren
Dat is snel.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:59 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Ben nu bezig de laatste wedstrijden te simuleren
En, en wie is de topscorer!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:59 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Ben nu bezig de laatste wedstrijden te simuleren
city 15equote:Op zondag 26 juni 2011 15:25 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
[..]
Birmingham 3de, dat gebeurt niet zo snel in het echt
is t voor ps3? want ik snap t nie helemaalquote:Op zondag 26 juni 2011 15:27 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
[..]
Meld jij je ook aan voor de Russische competitie?
Okay, okay. Maar united kampioen is op zich wel enigszins voorspelbaar toch?quote:Op zondag 26 juni 2011 15:25 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
[..]
Birmingham 3de, dat gebeurt niet zo snel in het echt
Nee, je kiest een team en osama_bin_laden simuleert het seizoen.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:28 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
is t voor ps3? want ik snap t nie helemaal
Kijk, jij zegt bijvoorbeeld dat je Rostov wil, dan zet ik je username bij Rostov, en als alle teams bezet zijn, ga ik op de PSP een seizoen maken waarin ik alle wedstrijden simuleer. Die post ik dan hier, en aan het einde van het seizoen post ik wie kampioen is geworden en de beker heeft gewonnen enz.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:28 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
is t voor ps3? want ik snap t nie helemaal
Haha ja dat welquote:Op zondag 26 juni 2011 15:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Okay, okay. Maar united kampioen is op zich wel enigszins voorspelbaar toch?
nja oke welke teams zijn er nog vrijquote:Op zondag 26 juni 2011 15:32 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
[..]
Kijk, jij zegt bijvoorbeeld dat je Rostov wil, dan zet ik je username bij Rostov, en als alle teams bezet zijn, ga ik op de PSP een seizoen maken waarin ik alle wedstrijden simuleer. Die post ik dan hier, en aan het einde van het seizoen post ik wie kampioen is geworden en de beker heeft gewonnen enz.
Je staat erbij!quote:Op zondag 26 juni 2011 15:37 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
nja oke welke teams zijn er nog vrij
edit: ill take Krylya
Is kijken... ze staan nu 14de van de 16quote:Op zondag 26 juni 2011 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn Anzhi moet het toch beter kunnen doen dan de werkelijke 12de plek van vorig seizoen... Roberto Carlos alleen zou al een 4de plek verdienen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |