Sommige mensen denken dat er een leven buiten dit spel mogelijk is, maar die weten niet dat Top Gear pas over een half uur begintquote:Op zondag 26 juni 2011 20:29 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Niet veel mensen die in de Championship willen spelen
Vooruitquote:Op zondag 26 juni 2011 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zou random mensen uitzoeken man! kunnen we ook weer verder
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sommige mensen denken dat er een leven buiten dit spel mogelijk is, maar die weten niet dat Top Gear pas over een half uur begint
Wel een mooie prijzenkast in elkaar zetten he! (sorry ik kan je niet helpen, ik kan alleen mijn computer aan en uit zetten).quote:Op zondag 26 juni 2011 20:25 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Zal in het vervolgtopic een fatsoenlijke OP maken
Jazeker dat zal wel lukkenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een mooie prijzenkast in elkaar zetten he! (sorry ik kan je niet helpen, ik kan alleen mijn computer aan en uit zetten).
Jawelquote:Op zondag 26 juni 2011 20:46 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
YES Handhaving!!! En is Hull nog vrij?
Ik had je al bij Bristol gezetquote:Op zondag 26 juni 2011 21:38 schreef n00b13 het volgende:
Ik neem op de valreep en wegens bezetheid van QPR maar Ipswitch.
Als dat nog kan natuurlijk, als je al ben begonnen is dat misschien minder leuk.
Zie maar
Bristol? Van die schoenen??quote:Op zondag 26 juni 2011 21:47 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Ik had je al bij Bristol gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |