quote:
quote:
quote:
Roland Garros finale, wat een onprofessioneel gefaal van Federer, zo gaat ie het echt niet redden tegen Djoko.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:11 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een onprofessioneel gefaal van Djoko, zo gaat ie het echt niet redden tegen Federer.
Ja, dat weet ik. Maar de vraag was of er nu verlichting was, bij het dak open dus. Antwoord is nee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze wel een vorm van kunstverlichting (als het dak gesloten is).
Was gister duidelijk te zien toen Federers wedstrijd was afgelopen, deden ze het in 1x uit. Ik dacht ook van niet maar het was toen buiten al aardedonker.quote:
Heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar de vraag was of er nu verlichting was, bij het dak open dus. Antwoord is nee.
RG is langer geleden, en gras is voor Federer veel beter dan gravel, dus pure onzin wat je nu zegt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:11 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Roland Garros finale, wat een onprofessioneel gefaal van Federer, zo gaat ie het echt niet redden tegen Djoko.
Toen was het dak dicht?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:12 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Was gister duidelijk te zien toen Federers wedstrijd was afgelopen, deden ze het in 1x uit. Ik dacht ook van niet maar het was toen buiten al aardedonker.
Ja. Maar wss heb je gelijk als het dak open is.quote:
Dan kan ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Geloof niet dat ze dat doen, maar of het ook niet kan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:13 schreef Komakie het volgende:
De vraag is nu dus, kan de verlichting aan als het dak niet dicht zit?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan kan ik ook.Ook met dat vuistje erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Denk het wel. Het enige is dat ik dan vermoedelijk de rest van mijn leven in die houding zal blijven.quote:
Ik zit even te denken aan de finale van een paar jaar geleden Federer - Nadal die Nadal toen won en het eigenlijk te donker was om te spelen. Maar dan zou dus eerst het dak dicht moeten?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze dat doen, maar of het ook niet kan?
Naja toen was er nog geen dak toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zit even te denken aan de finale van een paar jaar geleden Federer - Nadal die Nadal toen won en het eigenlijk te donker was om te spelen. Maar dan zou dus eerst het dak dicht moeten?
Nee, maar even als voorbeeld van een wedstrijd waar het eigenlijk te donker voor werd. Kon even geen andere bedenken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:17 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Naja toen was er nog geen dak toch?
Klopt, dat was er pas in 2009, die finale was in 2008.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:17 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Naja toen was er nog geen dak toch?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, dat was er pas in 2009, die finale was in 2008.
Hij voelde zich beroerd...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:21 schreef theSummoner het volgende:
WTF lees net pas dat Söderling eruit is, how did that happen?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:21 schreef theSummoner het volgende:
WTF lees net pas dat Söderling eruit is, how did that happen?
Hij kan beter een beugel nemenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:23 schreef RogierWassen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een of ander joch van 14 die junioren moest spelen maar per ongeluk op de verkeerde baan belandde.
Toompje is overigens ook al ruim 1.90+quote:At the conclusion of Wimbledon 2011, Tomic will become the highest ranked Australian male tennis player.
quote:
Het heeft wel wat weg van de geweldige techniek van Cilic.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:39 schreef JonkersR het volgende:
Ben ook geen Soderling liefhebber, maar alles beter dan die Tomic. Wat een verschrikkelijke techniek heeft dat gastje toch, kan er echt niet naar kijken.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:46 schreef RogierWassen het volgende:
[..]
Dat wegwerpgebaar aan het einde ook!
Door wie gaat ie geveegd worden eigenlijk in de 4e?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:40 schreef Szura het volgende:
Tomic in een 4e ronde, dat ik dat nog mag meemaken
Malissequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:54 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Door wie gaat ie geveegd worden eigenlijk in de 4e?
Hij moet tegen Malissequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:54 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Door wie gaat ie geveegd worden eigenlijk in de 4e?
oquote:
Malisse is goedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:56 schreef theSummoner het volgende:
[..]
oDan heb ik er wat minder vertrouwen in dat dat z'n laatste optreden wordt
Beloof je me dat die blaag eruit is de volgende ronde?quote:
Ik acht de kans op 80% ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:59 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Beloof je me dat die blaag eruit is de volgende ronde?
Oja hij staat 158e...dan zal Söderling zich wel echt slecht gevoeld hebbenquote:
Ken jij Malisse wel? De man die de ene dag briljant staat te spelen tegen een top 20 speler en de dag erachter zo gefrustreerd is dat hij van de nummer 110 verliest?quote:
Dat is dus ook een beetje mijn angstquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:13 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ken jij Malisse wel? De man die de ene dag briljant staat te spelen tegen een top 20 speler en de dag erachter zo gefrustreerd is dat hij van de nummer 110 verliest?
Ranglijstpositie?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:13 schreef theSummoner het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)0%93_Men%27s_Singles
Even een dom vraagje: in de uiterste linkerrij staat steeds de manier van kwalificeren voor het eindtoernooi, bovenaan staan de afkortingen. Hoe hebben de mensen die daar niets hebben staan (ook geen seed-getal) zich dan geplaatst?
Op zich logisch, dat wil dan dus zeggen dat je wel automatisch geplaatst wordt maar geen 'protected ranking' hebt zoals de 1e 30?quote:
Natuurlijk ken ik X-man. Maar dat verhaaltje kun je ook ophangen voor Tomic die nu van een topspeler heeft gewonnen en er dan in de volgende ronde gewoon 'simpel' afgaat. X-man heeft de ervaring van ooit al in de SF te hebben gestaan er ook nog bij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:13 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ken jij Malisse wel? De man die de ene dag briljant staat te spelen tegen een top 20 speler en de dag erachter zo gefrustreerd is dat hij van de nummer 110 verliest?
En in het Spaans:quote:After the third match, Del Potro waits me at the next round. One day to rest and train hard to continue in the tournament
Wel grappig dat je Del Potro's naam in het Spaans dus anders schrijft.quote:Después de ganar un partido complicado, me espera Del Proto en la próxima ronda. Un día de descanso y a entrenar duro para seguir en el torneo
Waar blijf je je slechte grapjes halen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal net op Facebook:
[..]
En in het Spaans:
[..]
Wel grappig dat je Del Potro's naam in het Spaans dus anders schrijft.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal net op Facebook:
[..]
En in het Spaans:
[..]
Wel grappig dat je Del Potro's naam in het Spaans dus anders schrijft.
Ik heb het idee van wel "Del Potro waits me at the next round" is zulk slecht Engels dat hij dat vermoedelijk zelf wel typt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:29 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of ie dat zelf typt [...]
Ik heb het beide. Facebook vind ik erg leuk maar Twitter vind ik vooral onrustig. Zoveel mensen volg ik niet maar sommigen versturen wel honderd tweets per dag.quote:Murray doet het sowieso zelf, die twittert echt tragisch veel
(zie ik via FB, uiteraard heb ik geen twitter
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:09 schreef RogierWassen het volgende:
Shit, hij is te groot. Het was ook te mooi om waar te zijn.
dan nog, ik win nog van Tomicquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:43 schreef luckass het volgende:
[..]
Soders was gesloopt door Hewitt man.
QFTquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
dan nog, ik win nog van Tomicik bedoel, ik heb in ieder geval een betere techniek, en dat zegt veel
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
dan nog, ik win nog van Tomicik bedoel, ik heb in ieder geval een betere techniek, en dat zegt veel
ik dacht dat ze nog wat achterliepenquote:
Nee, dan moet het wel een heel dramatische week zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik dacht dat ze nog wat achterliepen
Kut regen, er had wat meer moeten zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Nee, dan moet het wel een heel dramatische week zijn geweest.
Ja, ik blijf het ook schraal vinden.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kut regen, er had wat meer moeten zijnik vond het toch redelijk drama deze week
IS het morgen eindelijk mooi weer, spelen ze niet
Hij is bijna net zo bescheiden als Verkerkquote:
Het is andersom. Een van de tradities op Wimbledon is dat er geen tennis is op de eerste zondag (Middle Sunday). Als het programma heel erg achter raakt, wordt er wel gespeeld. Ik meen dat dat bijvoorbeeld in 1991 zo was.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:24 schreef Susi het volgende:
Is dat al veel voorgekomen de laatste jaren, geen wedstrijden op de eerste zondag ?
Mensen die het hebben over het afschaffen van tradities mogen van mij altijd wel even nagaan waarom die tradities er zijn.quote:First, the official political reason: Quite simply, Wimbledoncharming and unspoiled by the relentless forward march of timevalues its relationship with its neighbors. The people who live in and near the village find themselves inconvenienced and overwhelmed during each day The Championships swing into action. Parking, shopping, and so many other basic components of everyday life, become adventures when Wimbledon arrives; therefore, the nod to an idle Sunday is a way of giving the villages residents a much-needed break in the midst of this two-week sports spectacular.
De reden die daar geciteerd wordt kan je eenvoudig oplossen door een gratis dagticket aan de buurtbewoners aan te bieden. Het muziekfestival Rock Werchter geeft bijvoorbeeld 2 combitickets (4 dagen toegang) aan de buurtbewoners.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is andersom. Een van de tradities op Wimbledon is dat er geen tennis is op de eerste zondag (Middle Sunday). Als het programma heel erg achter raakt, wordt er wel gespeeld. Ik meen dat dat bijvoorbeeld in 1991 zo was.
Maar het is helemaal geen achterhaald iets zo te zien en er zijn goede redenen voor. Hier staat er een artikel over. Dit is een van de redenen:
[..]
Mensen die het hebben over het afschaffen van tradities mogen van mij altijd wel even nagaan waarom die tradities er zijn.
Volgens mij is het best vaak voorgekomen. 1997, 1999, 2002, 2004,2006, 2008 geloof ik....Het weer is er gewoon altijd klote, en ze gebruiken die zondag in mijn herinnering op zich best snel. Daarom was ik semi-verbaasd dat er vandaag niet gespeeld wordt, maar toen zag ik dat inderdaad alles is afgespeeld. Doen ze op zich goedquote:Op zondag 26 juni 2011 10:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is andersom. Een van de tradities op Wimbledon is dat er geen tennis is op de eerste zondag (Middle Sunday). Als het programma heel erg achter raakt, wordt er wel gespeeld. Ik meen dat dat bijvoorbeeld in 1991 zo was.
Toch apart: de bewoners kunnen niet gaan shoppen omdat het te druk wordt, maar dan geef je ze op zondag een rustdag zodat ze kunnen gaan shoppen als alles dicht isquote:Op zondag 26 juni 2011 10:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar het is helemaal geen achterhaald iets zo te zien en er zijn goede redenen voor. Hier staat er een artikel over. Dit is een van de redenen:
[..]
Mensen die het hebben over het afschaffen van tradities mogen van mij altijd wel even nagaan waarom die tradities er zijn.
Het was ook gespeelde verbazing dunkt me.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Weinigaan wat mij betreft. Standaard riedeltje van Nadal voor een partij.
Hij was voor Wimbledon ook al prima in vorm en had al veel grasritme door 2 Challengers (2x semi's). Na zijn qualifiers in ronde 1 Davydenko en daar wint iedereen zo ongeveer van op gras en daarna Andreev waar hij nog 2-0 achter kwam in sets. O.a. saved by the rain toen. Daarna tegen een Söderling op 30% is het ook niet gek dat hij won. Malisse zal wel exit worden in 3 of 4 sets lijkt me.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:44 schreef franklop het volgende:
Hoe is Tomic in de tweede week gekomen trouwens ?
Misschien zijn de winkels dan wel open. Weten wij veel.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:27 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Toch apart: de bewoners kunnen niet gaan shoppen omdat het te druk wordt, maar dan geef je ze op zondag een rustdag zodat ze kunnen gaan shoppen als alles dicht is
[...]
Secret Storyquote:Op zondag 26 juni 2011 13:37 schreef Szura het volgende:
Nee Net 5 wil zonodig een wijvenzender zijn
Gooit de miljoenen liever over de balk met Secret Story
Terwijl ze met hockey en tennis juist de 'sport voor vrouwen' hadden binnen gehaald aldus net5 een aantal jaar geledenquote:Op zondag 26 juni 2011 13:37 schreef Szura het volgende:
Nee Net 5 wil zonodig een wijvenzender zijn
Gooit de miljoenen liever over de balk met Secret Story
Het is toch ook wel eens op RTL7 geweest?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:36 schreef borisz het volgende:
Net op radio 1 de vraag waarom wimbledon niet meer op het open net te zien is.
Net 5 miep meldde dat Sport niet meer bij het profiel patste van die zender en dat het weinig opleverde. Net 5 had ook de EHL(hockey), hebben ze er ook uitgegooid.
RTL had er helemaal geen interesse in.
Toen kwamen Wimbledon bij de NOS terecht of die toch nog de finales live wilden doen. Dat hebben ze dit jaar gedaan.
Vroegah was het altijd op RTL5, met Marie Carmen Oudendijk (L)quote:Op zondag 26 juni 2011 15:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is toch ook wel eens op RTL7 geweest?
Overdag zal het best te weinig opleveren. Ik kan me voorstellen dat er (buiten het weekend misschien) niet veel mensen kijken, maar ik denk dat er nog altijd meer mensen kijken dan naar die telewinkel shit die er nu op is.
Maar het is net alsof ze het aan bijna niemand verkocht hebben...Eurosport heeft het niet maar kon bijvoorbeeld ook geen Amerikaanse zender vinden die een stream heeft (niet dat die dan toegankelijk zou zijn vanuit hier...) Tot nog toe alleen de BBC gevonden die het uitzendt online en offline.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vroegah was het altijd op RTL5, met Marie Carmen Oudendijk (L)
Wimbledon-rechten zijn natuurlijk wel iets duurder dan telewinkel-shit
Ja dat wil ik ook zien... Nadal, Federer, Djokovic en Murray halen de halve finales toch wel.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:18 schreef Szura het volgende:
Eurosport laat toch in 90% van de gevallen WTA zien
Sport1 is daarom gewoon hartstikke tof.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:46 schreef Bramaldo11 het volgende:
Ja dat waren nog eens mooie tijden. Met Genee als presentator die iedere uitzending over Kournikova begon en de DagSluiter met Raemon![]()
Door de slechte Nederlandse resultaten is RTL toen eerst gestopt om met z'n allen naar Londen te gaan (alleen Jacco mocht nog), en daarna vanwege matige kijkcijfers helemaal gestopt.
Vanaf volgend jaar waarschijnlijk ook geen Roland Garros meer op het open net
Heerlijk was dat, met Jacco Eltingh, Genee en die presentatrice (kan even niet op de naam komen). Nog op school zittend thuiskomen, TV aan en huiswerk makenquote:Op zondag 26 juni 2011 16:46 schreef Bramaldo11 het volgende:
Ja dat waren nog eens mooie tijden. Met Genee als presentator die iedere uitzending over Kournikova begon en de DagSluiter met Raemon![]()
Door de slechte Nederlandse resultaten is RTL toen eerst gestopt om met z'n allen naar Londen te gaan (alleen Jacco mocht nog), en daarna vanwege matige kijkcijfers helemaal gestopt.
Sterker nog, heb er eigenlijk niet zoveel moeite mee dat het achter de decoder gaatquote:Op zondag 26 juni 2011 17:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Sport1 is daarom gewoon hartstikke tof.
6 wedstrijden tegelijk ook met CL voetbal.
Is er iets interessants kopen ze de rechten vaak.
Hoe meer inkomsten investeren ze in het bedrijf en zo groeien ze.
Nu hebben ze afgelopen jaar de MotoGP gekocht en hoppa weer paar duizenden erbij.
En nu zullen er weer zat mensen zijn die van tennis houden, als ze dat al niet gedaan hebben.
Hou je van tennis en niet van streams heb je weinig keuze.
Wat dacht je toen je je registreerde? 'Die username bestaat vast nog niet'?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:18 schreef Daan2x256 het volgende:
Zit nu de epic finale wimledon 2008 te kijken.
ik ook niet, hoewel ik een hekel heb aan vaste lasten betaal ik die vijftien euro per maand voor Sport 1 met plezier.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Sterker nog, heb er eigenlijk niet zoveel moeite mee dat het achter de decoder gaat
Daan512 was bezetquote:Op zondag 26 juni 2011 17:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat dacht je toen je je registreerde? 'Die username bestaat vast nog niet'?
Die grap wilde ik maken maar ik vond de berekening te moeilijk.quote:
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 17:18 schreef Daan2x256 het volgende:
Zit nu de epic finale wimledon 2008 te kijken.
NIET?!quote:Op zondag 26 juni 2011 16:46 schreef Bramaldo11 het volgende:
Hebben die een voor Amerikanen toegankelijke livestream op internet? Dan kan ik proberen erin te komen met hotspot shield...quote:Op zondag 26 juni 2011 15:57 schreef Tim86 het volgende:
In Amerika heb je The Tennis Channel die volgens mij alles heeft en in NL heb je Sport1 en zo heeft ieder land wel iets lijkt me. Helaas voor veel mensen hier zit Sport1 nou net achter de decoder..
Heb wat problemen met de aansluiting mediabox-->TV maar als dat gefixt is ga ik denk ik ook een abonnementje op sport 1 aanschaffen. Het is ook zoveel chiller om tegelijk TV te kijken en mee te blaten op het forum dan dat op één scherm te moeten doenquote:Op zondag 26 juni 2011 17:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
ik ook niet, hoewel ik een hekel heb aan vaste lasten betaal ik die vijftien euro per maand voor Sport 1 met plezier.
Haha...quote:Op zondag 26 juni 2011 17:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat dacht je toen je je registreerde? 'Die username bestaat vast nog niet'?
Wauw studeerde je informatica?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:38 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Haha...
Er zaten 3 Daan's in de klas. De ene werd n00bDaan genoemd, de andere 1337Daanen ik omdat RAM geheugen van mijn pc 256 Mb was, werd ik 256 genoemd. Had een keer geupdate dus toen werd het Daan2x256....
Wat voor klas was dat joh?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:38 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Haha...
Er zaten 3 Daan's in de klas. De ene werd n00bDaan genoemd, de andere 1337Daanen ik omdat RAM geheugen van mijn pc 256 Mb was, werd ik 256 genoemd. Had een keer geupdate dus toen werd het Daan2x256....
Ik kan nou niet echt zeggen dat de mensen in m'n klas ongeïnteresseerd waren maar ik denk niet dat iemand wist hoeveel RAM m'n computer hadquote:Op zondag 26 juni 2011 17:40 schreef Daan2x256 het volgende:
[..]
Was nog op middelbare school...
Die anderen ging Informatica studeren. Ik niet.
1337 betekent 'leet' (elite).quote:Op zondag 26 juni 2011 17:42 schreef Szura het volgende:
Waarom 1337Daan
Moest ie altijd zo laat schijten ofzo?
Ze zaten op te scheppen, juah ik heb wel 1GB geheugen.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:42 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ik kan nou niet echt zeggen dat de mensen in m'n klas ongeïnteresseerd waren maar ik denk niet dat iemand wist hoeveel RAM m'n computer had
Dank, ik vraag me serieus al drie jaar af wat dat betekentquote:
quote:***Djokovic in paniek om poedel Pierre
` Paniek op Wimbledon.Novak Djokovic,
de op één na beste tennisspeler ter
wereld,kan niet zonder zijn poedel
Pierre en die mag Groot-Brittannië niet
in.
De hond heeft Djokovic het hele seizoen
al bijgestaan.In Parijs zat hij op een
kussentje vlakbij de tennisser,die hem
noedels voerde.Djokovic voert nu
angstvallig "topoverleg" om ervoor te
zorgen dat Pierre er bij is voor de
tweede week op Wimbledon.
"Pierre is echt belangrijk voor hem",
zei een medewerker van Djokovic.Het is
te hopen dat het lukt;maandag moet hij
het opnemen tegen Michael Llodra.
Hoe heeft hij die hond dan Australië in gekregen?quote:
dat is maar wat de mensen er van maken. Een Australian open of Roland Garros titel is net zo mooiquote:Op zondag 26 juni 2011 11:11 schreef Autobandje het volgende:
Ach de tradities zorgen er ook wel voor dat het het meest prestigieuze toernooi is van het tennis.
Maar wie zijn de 'mensen'quote:Op zondag 26 juni 2011 18:48 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
dat is maar wat de mensen er van maken. Een Australian open of Roland Garros titel is net zo mooi
Ja, maar wat 'de mensen ervan maken' is toch ook het aanzien? Wimbledon is zonder twijfel het bekendste en beroemdste tennistoernooi ter wereld.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:48 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
dat is maar wat de mensen er van maken. Een Australian open of Roland Garros titel is net zo mooi
Roland Garros en Wimbledon zijn ook de toernooien met het meeste aanzien door de ondergronden waar op gespeeld wordt. AO en USO worden "gewoon" op hard court (variatie) gespeeld en RG en Wimbledon op een natuurlijke baan. Het geeft meer sfeer en aanzien.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:21 schreef Norrage het volgende:
RG heeft denk ik wel een beetje hetzelfde aanzien, maar ik denk dat (behalve Amerikanen en Aussies zelf) Wimbledon toch echt hoger in aanzien staat dan de AO en de USO.
Klopt, al is het wel zo dat de ondergronden qua snelheid steeds meer op elkaar lijken, waardoor het voor iedereen makkelijker is om allround te zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Roland Garros en Wimbledon zijn ook de toernooien met het meeste aanzien door de ondergronden waar op gespeeld wordt. AO en USO worden "gewoon" op hard court (variatie) gespeeld en RG en Wimbledon op een natuurlijke baan. Het geeft meer sfeer en aanzien.
Daarnaast heb je echt specialisten op die ondergronden. Hoewel die bij gras steeds meer uitsterven, maar je hebt het wel over gravelbijters en gras specialisten. Ondertussen hebben ze het nooit over hard court specialisten of iets in die richting.
Het is natuurlijk ook nog het oudste tennistoernooi ter wereld.quote:Kortom, die toernooien spreken meer tot de verbeelding.
Dat Wimbledon nog steeds het meest prestigeuze tennistoernooi ter wereld is wordt voornamelijk door de pers in ere gehouden en wordt overgenomen door televisiekijkers. Op het park zelf merk je meer van die prestige, maar dan nog vind ik het enigzins meevallen. [...]
Maar ja, als je nu een toernooitje in de 6 wint verdien je ook meer dan met een Wimbledon-titel toen denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe wij bijvoorbeeld zouden varen als we met ons racket van nu terug in de tijd zouden kunnen naar 1877. Denk dat elk van ons van de spelers toen zou winnen; denken jullie ook niet?
Dat denk ik ook, maar what about het niveau? Zelfs als ik naar partijen uit de jaren 60 kijk, denk ik al 'Volgens mij is de gemiddelde clubspeler beter'. Het is (of in elk geval: lijkt) zo traag allemaal.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar ja, als je nu een toernooitje in de 6 wint verdien je ook meer dan met een Wimbledon-titel toen denk ik.
Nieuw bedrijf heeft de rechten van RG gekocht, wil het duurder gaan verkopen en Eurosport heeft al gezegd dat als de prijs omhoog gaat dat ze afhaken.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:37 schreef theSummoner het volgende:
[0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:46 schreef Bramaldo11 het volgende:
Vanaf volgend jaar waarschijnlijk ook geen Roland Garros meer op het open net]
NIET?!
Ik ben ook erg benieuwd naar morgenquote:Op maandag 27 juni 2011 00:28 schreef luckass het volgende:
Ik heb zo'n zin in morgen dat ik bang ben dat het tegenvalt.
Het mag ook wel eens leuk worden, tot nu toe is deze Wimbledon niet zoveel...zeker niet vergeleken met vorig jaarquote:Op maandag 27 juni 2011 00:28 schreef luckass het volgende:
Ik heb zo'n zin in morgen dat ik bang ben dat het tegenvalt.
Het niveau is enorm omhoog gegaan en het spel is ook veel fysieker geworden. Sport ontwikkelt zich, dat gebeurt in elke sport.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar what about het niveau? Zelfs als ik naar partijen uit de jaren 60 kijk, denk ik al 'Volgens mij is de gemiddelde clubspeler beter'. Het is (of in elk geval: lijkt) zo traag allemaal.
Daar gaat het niet om. Een BMW vinden veel mensen ook mooier dan een Mercedes. Maar niemand kan om de rijke historie van Mercedes heen.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:48 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
Hoe laat zou het dan gaan regenen?quote:
Aantal sets waag ik me niet maar ik ga voor volledig dezelfde namen.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:52 schreef Tim86 het volgende:
Murray in 5
Nadal in 4
Djokovic in 3
Federer in 3
Tsonga in 4
Malisse in 4
Lopez in 3
Berdych in 3
Ik snap je analogie niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:53 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Een BMW vinden veel mensen ook mooier dan een Mercedes. Maar niemand kan om de rijke historie van Mercedes heen.
Prestigieus betekent niet per se mooi.
Wat ik zeg: je kan niet om Wimbledon heen. Iedereen weet de status van Wimbledon. Dat je een ander GS mooier vindt is iets anders.quote:
Nu praat je zelf wartaal. Je bedoelt Mercedes is niet het Wimbledon onder de auto's. Dat bedoel je wellicht.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:03 schreef tja77 het volgende:
Mercedes is echt niet de Wimbledon onder de grand slams, als je daar op doelt...
toch rij ik liever een audiquote:Op maandag 27 juni 2011 12:01 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Wat ik zeg: je kan niet om Wimbledon heen. Iedereen weet de status van Wimbledon. Dat je een ander GS mooier vindt is iets anders.
Om Mercedes kan ook niemand heen. Het oudste automerk ter wereld met een rijke historie en symbool voor prestige.
Nee, want dan vergelijk je een automerk met een grand slam.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:06 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nu praat je zelf wartaal. Je bedoelt Mercedes is niet het Wimbledon onder de auto's. Dat bedoel je wellicht.
Ik zit eigenlijk het tegenovergestelde te hopen.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:15 schreef Sasman het volgende:
Sevves Malisse kijken! Hopelijk slaat hij Tomic terug naar huis!
Hoe laat is die partij? Edit: opener op Court 18. Zou wel eens leuk zijn mocht Malisse op een grotere court te zien zijn vooraleer de uitschakeling er is.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:15 schreef Sasman het volgende:
Sevves Malisse kijken! Hopelijk slaat hij Tomic terug naar huis!
Ik denk en hoop dat je dan de enige bentquote:Op maandag 27 juni 2011 12:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk het tegenovergestelde te hopen.
Waarom hoop je dat?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:18 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ik denk en hoop dat je dan de enige bent
13.00 Staat op sporzaquote:Op maandag 27 juni 2011 12:18 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Hoe laat is die partij? Edit: opener op Court 18. Zou wel eens leuk zijn mocht Malisse op een grotere court te zien zijn vooraleer de uitschakeling er is.
[...] Tomic irritanter kutmannetjequote:Op maandag 27 juni 2011 12:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat?
Ik vind Malisse zo'n irritant kut mannetje.
Ik bedoelde eigenlijk dat hij hoopte dat ik de enige was.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:28 schreef theSummoner het volgende:
[..]
[...] Tomic irritanter kutmannetje![]()
Omwille van Tomic z'n smoeltje en techniek.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat hij hoopte dat ik de enige was.
Datquote:Op maandag 27 juni 2011 12:32 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Omwille van Tomic z'n smoeltje en techniek.
Neen, je mag gerust een andere mening hebben dan ik, daar heb ik geen problemen meequote:Op maandag 27 juni 2011 12:40 schreef tja77 het volgende:
Maar waarom hoop je dan dat ik de enige ben? Heb je er een hekel aan wanneer mensen een andere mening hebben dan jou? Het maakt mij niet zoveel uit hoeveel mensen er voor Tomic of voor Malisse zijn, het viel me alleen op dat iedereen die zich erover uitliet, dacht dat Malisse zou winnen.
In plaats van Nadal Del Potroquote:Op maandag 27 juni 2011 13:20 schreef Nober het volgende:
Murray, Nadal, Djokovic en Federer zullen wel winnen vandaag?
Omdat ie er als een kneus uit ziet, als een kneus tennist, en een kneus is.quote:
Maar wel in de kwartfinale straks.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat ie er als een kneus uit ziet, als een kneus tennist, en een kneus is.
Komtie Wickmayer dan maar.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:25 schreef DeMessias het volgende:
Dit wordt niets vandaag voor Malisse, hij zit nu al veel te zeuren tegen de umpire.
quote:
Via het kwalificatietoernooi in het hoofdtoernooi en Soderling in straight sets verslaan, kennelijk de normaalste zaak van de wereld tegenwoordig voor de meeste.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:30 schreef Aalbers het volgende:
Ik vind Tomic wel een held, dat broekie is 18 jaar!
Lisickiquote:Op maandag 27 juni 2011 13:35 schreef Nober het volgende:
Azarenka op 4-2 tegen Petrova maar Lisicki komt zo op 4-4 tegen Cetkovska
Oh superknap hoor maar het is gewoon een kneusquote:Op maandag 27 juni 2011 13:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Via het kwalificatietoernooi in het hoofdtoernooi en Soderling in straight sets verslaan, kennelijk de normaalste zaak van de wereld tegenwoordig voor de meeste.
quote:Op maandag 27 juni 2011 13:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh superknap hoor maar het is gewoon een held
Ik ben er nog niet uit wat ik van hem moet vinden.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh superknap hoor maar het is gewoon een kneus
boehoe, dat deden ze net wel 1 keer zegquote:Op maandag 27 juni 2011 13:43 schreef tja77 het volgende:
Wel een stel belgische schapen die bij ieder punt van Malisse beginnen te bleren
Ja zo weinig punten pakt hij dat je het pas 1x gehoord hebtquote:Op maandag 27 juni 2011 13:46 schreef FedExpress het volgende:
[..]
boehoe, dat deden ze net wel 1 keer zeg
Heeft ie misschien van jou, dat gezeik.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:53 schreef tja77 het volgende:
Malisse is wel een miepertje vandaag, begint ie weer te klagen dat zijn racket te lang wegblijft van de bespanner. (overgens wel terecht) Maar hou de eer aan jezelf.
Maar dan nog een uitstekende prestatie voor hem, hij zal ongetwijfeld gaan stijgen vanaf die 158ste plek.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:57 schreef DeMessias het volgende:
Ik heb het gevoeld dat Tomic deze match makkelijk gaat winnen maar evenzeer dat het z'n laatste gewonnen match zal zijn op Wimbledon.
En als Belgen juichen zijn het schapen...quote:Op maandag 27 juni 2011 13:57 schreef tja77 het volgende:
Belgen mogen niets?
Malisse zit toch ook overal op te zeiken
mooiste is dat het niet eens belgen waren, maar neutrale supporters. Volgens de commentator in ieder geval. kan ook wel kloppen, want punt erna maakte Tomic het punt en begon hetzelfde volk net zo hard te juichenquote:Op maandag 27 juni 2011 14:00 schreef Nober het volgende:
[..]
En als Belgen juichen zijn het schapen...
Geen idee, maar wel minder dan 158 plekken.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:01 schreef Aalbers het volgende:
Hoeveel plekken zal die Tomic ongeveer gaan stijgen?
Ow, was dat juichen? Ik hoor toch echt behhhhhh....quote:Op maandag 27 juni 2011 14:00 schreef Nober het volgende:
[..]
En als Belgen juichen zijn het schapen...
Eigenlijk niet, 4de Ronde voor een Nederlander zouden wij helemaal happy mee zijn... hij doet het toch maar!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:03 schreef alors het volgende:
wtf ik schakel net in, maar wat faalt die Malisse
Daar vergis je je in, die mensen in het groen geel zijn niet echt nautraal. En die zaten tegenover de supporters die mekkerden. Commentatoren (tenminste die ik hoorde) zeiden dat de neutrale toeschouwer zich achter Malisse ging scharen, omdat de autraliers in de meerderheid waren, maar dat wil niet zeggen dat er geen belgen aanwezig zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 14:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
mooiste is dat het niet eens belgen waren, maar neutrale supporters. Volgens de commentator in ieder geval. kan ook wel kloppen, want punt erna maakte Tomic het punt en begon hetzelfde volk net zo hard te juichen
Er stond 1 man langs de zijkant met een Belgisch vlaggetje met daarop X-man, dat zo goed als halfstok hingquote:Op maandag 27 juni 2011 14:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daar vergis je je in, die mensen in het groen geel zijn niet echt nautraal. En die zaten tegenover de supporters die mekkerden. Commentatoren (tenminste die ik hoorde) zeiden dat de neutrale toeschouwer zich achter Malisse ging scharen, omdat de autraliers in de meerderheid waren, maar dat wil niet zeggen dat er geen belgen aanwezig zijn
Ivanisevic, wildcard wel maar minstens zo indrukwekkend!quote:Op maandag 27 juni 2011 14:07 schreef Aalbers het volgende:
heeft er wel eens een qualifier een grand slam gewonnen?
Misschien Tomic dit jaar...quote:Op maandag 27 juni 2011 14:07 schreef Aalbers het volgende:
heeft er wel eens een qualifier een grand slam gewonnen?
Ik mag het hopenquote:
Als Djokovic een offday heeft, als Youzhny Federer verslaat als Del Potro Nadal en Murray uitschakeld... dan zie ik Tomic kansen stijgen.quote:
in groen geel zijn niet neutraal? Joh? Waar zeg ik dat dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daar vergis je je in, die mensen in het groen geel zijn niet echt nautraal. En die zaten tegenover de supporters die mekkerden. Commentatoren (tenminste die ik hoorde) zeiden dat de neutrale toeschouwer zich achter Malisse ging scharen, omdat de autraliers in de meerderheid waren, maar dat wil niet zeggen dat er geen belgen aanwezig zijn
Wel eens water zien branden? Die kans is net zo groot ongeveerquote:Op maandag 27 juni 2011 14:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Djokovic een offday heeft, als Youzhny Federer verslaat als Del Potro Nadal en Murray uitschakeld... dan zie ik Tomic kansen stijgen.
Dan moeten Berdych en Tsonga ook nog verliezen.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Als Djokovic een offday heeft, als Youzhny Federer verslaat als Del Potro Nadal en Murray uitschakeld... dan zie ik Tomic kansen stijgen.
Die groen gele juichden bij ieder punt van Tomic, en de spaarzame belgische supporters (die ook regelmatig alez Xavier roepen) mekkerden.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:11 schreef FedExpress het volgende:
[..]
in groen geel zijn niet neutraal? Joh? Waar zeg ik dat dan?
Ik zeg dat hetzelfde volk begon te juichen bij zowel een punt van Malisse als van Tomic. Het klonk namelijk beide keren exact hetzelfde.
Berdych verliest wel van Fish, Tsonga ook wel van Ferrer.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:13 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dan moeten Berdych en Tsonga ook nog verliezen.
Dat denk ik dus niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Berdych verliest wel van Fish, Tsonga ook wel van Ferrer.
Dat denk ik niet. Ik zie Serena enkel verliezen tegen Sharapova of haar zus.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:18 schreef Nober het volgende:
Ben benieuwd naar Bartoli, zou ze kans maken tegen Serena?
Geen idee, maar aangezien ik damestennis afreken op de uiterlijke verschijning van de dames, mogen ze van mij alletwee verliezen.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:18 schreef Nober het volgende:
Ben benieuwd naar Bartoli, zou ze kans maken tegen Serena?
Lezen jullie soms Het Beste of Readers Digest? Daarin stond een artikel "babes van het tennis", waarin Serena omschreven werd als knapquote:Op maandag 27 juni 2011 14:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen idee, maar aangezien ik damestennis afreken op de uiterlijke verschijning van de dames, mogen ze van mij alletwee verliezen.
Niet gelezen, en als ze zulke onzin verkopen, ga ik het niet lezen ook.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:20 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Lezen jullie soms Het Beste of Readers Digest? Daarin stond een artikel "babes van het tennis", waarin Serena omschreven werd als knap![]()
Als je op negers valt is de keuze nogal beperkt.. dan moet je iets.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:20 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Lezen jullie soms Het Beste of Readers Digest? Daarin stond een artikel "babes van het tennis", waarin Serena omschreven werd als knap![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |