Toompje is overigens ook al ruim 1.90+quote:At the conclusion of Wimbledon 2011, Tomic will become the highest ranked Australian male tennis player.
quote:
Het heeft wel wat weg van de geweldige techniek van Cilic.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:39 schreef JonkersR het volgende:
Ben ook geen Soderling liefhebber, maar alles beter dan die Tomic. Wat een verschrikkelijke techniek heeft dat gastje toch, kan er echt niet naar kijken.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:46 schreef RogierWassen het volgende:
[..]
Dat wegwerpgebaar aan het einde ook!
Door wie gaat ie geveegd worden eigenlijk in de 4e?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:40 schreef Szura het volgende:
Tomic in een 4e ronde, dat ik dat nog mag meemaken
Malissequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:54 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Door wie gaat ie geveegd worden eigenlijk in de 4e?
Hij moet tegen Malissequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:54 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Door wie gaat ie geveegd worden eigenlijk in de 4e?
oquote:
Malisse is goedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:56 schreef theSummoner het volgende:
[..]
oDan heb ik er wat minder vertrouwen in dat dat z'n laatste optreden wordt
Beloof je me dat die blaag eruit is de volgende ronde?quote:
Ik acht de kans op 80% ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:59 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Beloof je me dat die blaag eruit is de volgende ronde?
Oja hij staat 158e...dan zal Söderling zich wel echt slecht gevoeld hebbenquote:
Ken jij Malisse wel? De man die de ene dag briljant staat te spelen tegen een top 20 speler en de dag erachter zo gefrustreerd is dat hij van de nummer 110 verliest?quote:
Dat is dus ook een beetje mijn angstquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:13 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ken jij Malisse wel? De man die de ene dag briljant staat te spelen tegen een top 20 speler en de dag erachter zo gefrustreerd is dat hij van de nummer 110 verliest?
Ranglijstpositie?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:13 schreef theSummoner het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)0%93_Men%27s_Singles
Even een dom vraagje: in de uiterste linkerrij staat steeds de manier van kwalificeren voor het eindtoernooi, bovenaan staan de afkortingen. Hoe hebben de mensen die daar niets hebben staan (ook geen seed-getal) zich dan geplaatst?
Op zich logisch, dat wil dan dus zeggen dat je wel automatisch geplaatst wordt maar geen 'protected ranking' hebt zoals de 1e 30?quote:
Natuurlijk ken ik X-man. Maar dat verhaaltje kun je ook ophangen voor Tomic die nu van een topspeler heeft gewonnen en er dan in de volgende ronde gewoon 'simpel' afgaat. X-man heeft de ervaring van ooit al in de SF te hebben gestaan er ook nog bij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:13 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ken jij Malisse wel? De man die de ene dag briljant staat te spelen tegen een top 20 speler en de dag erachter zo gefrustreerd is dat hij van de nummer 110 verliest?
En in het Spaans:quote:After the third match, Del Potro waits me at the next round. One day to rest and train hard to continue in the tournament
Wel grappig dat je Del Potro's naam in het Spaans dus anders schrijft.quote:Después de ganar un partido complicado, me espera Del Proto en la prķxima ronda. Un día de descanso y a entrenar duro para seguir en el torneo
Waar blijf je je slechte grapjes halen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal net op Facebook:
[..]
En in het Spaans:
[..]
Wel grappig dat je Del Potro's naam in het Spaans dus anders schrijft.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:27 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal net op Facebook:
[..]
En in het Spaans:
[..]
Wel grappig dat je Del Potro's naam in het Spaans dus anders schrijft.
Ik heb het idee van wel "Del Potro waits me at the next round" is zulk slecht Engels dat hij dat vermoedelijk zelf wel typt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:29 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of ie dat zelf typt [...]
Ik heb het beide. Facebook vind ik erg leuk maar Twitter vind ik vooral onrustig. Zoveel mensen volg ik niet maar sommigen versturen wel honderd tweets per dag.quote:Murray doet het sowieso zelf, die twittert echt tragisch veel
(zie ik via FB, uiteraard heb ik geen twitter
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:09 schreef RogierWassen het volgende:
Shit, hij is te groot. Het was ook te mooi om waar te zijn.
dan nog, ik win nog van Tomicquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:43 schreef luckass het volgende:
[..]
Soders was gesloopt door Hewitt man.
QFTquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
dan nog, ik win nog van Tomicik bedoel, ik heb in ieder geval een betere techniek, en dat zegt veel
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
dan nog, ik win nog van Tomicik bedoel, ik heb in ieder geval een betere techniek, en dat zegt veel
ik dacht dat ze nog wat achterliepenquote:
Nee, dan moet het wel een heel dramatische week zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik dacht dat ze nog wat achterliepen
Kut regen, er had wat meer moeten zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Nee, dan moet het wel een heel dramatische week zijn geweest.
Ja, ik blijf het ook schraal vinden.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Kut regen, er had wat meer moeten zijnik vond het toch redelijk drama deze week
IS het morgen eindelijk mooi weer, spelen ze niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |