quote:
quote:
quote:
Roland Garros finale, wat een onprofessioneel gefaal van Federer, zo gaat ie het echt niet redden tegen Djoko.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:11 schreef Ascendancy het volgende:
Wat een onprofessioneel gefaal van Djoko, zo gaat ie het echt niet redden tegen Federer.
Ja, dat weet ik. Maar de vraag was of er nu verlichting was, bij het dak open dus. Antwoord is nee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze wel een vorm van kunstverlichting (als het dak gesloten is).
Was gister duidelijk te zien toen Federers wedstrijd was afgelopen, deden ze het in 1x uit. Ik dacht ook van niet maar het was toen buiten al aardedonker.quote:
Heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar de vraag was of er nu verlichting was, bij het dak open dus. Antwoord is nee.
RG is langer geleden, en gras is voor Federer veel beter dan gravel, dus pure onzin wat je nu zegt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:11 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Roland Garros finale, wat een onprofessioneel gefaal van Federer, zo gaat ie het echt niet redden tegen Djoko.
Toen was het dak dicht?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:12 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Was gister duidelijk te zien toen Federers wedstrijd was afgelopen, deden ze het in 1x uit. Ik dacht ook van niet maar het was toen buiten al aardedonker.
Ja. Maar wss heb je gelijk als het dak open is.quote:
Dan kan ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Geloof niet dat ze dat doen, maar of het ook niet kan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:13 schreef Komakie het volgende:
De vraag is nu dus, kan de verlichting aan als het dak niet dicht zit?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan kan ik ook.Ook met dat vuistje erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Denk het wel. Het enige is dat ik dan vermoedelijk de rest van mijn leven in die houding zal blijven.quote:
Ik zit even te denken aan de finale van een paar jaar geleden Federer - Nadal die Nadal toen won en het eigenlijk te donker was om te spelen. Maar dan zou dus eerst het dak dicht moeten?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze dat doen, maar of het ook niet kan?
Naja toen was er nog geen dak toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zit even te denken aan de finale van een paar jaar geleden Federer - Nadal die Nadal toen won en het eigenlijk te donker was om te spelen. Maar dan zou dus eerst het dak dicht moeten?
Nee, maar even als voorbeeld van een wedstrijd waar het eigenlijk te donker voor werd. Kon even geen andere bedenken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:17 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Naja toen was er nog geen dak toch?
Klopt, dat was er pas in 2009, die finale was in 2008.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:17 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Naja toen was er nog geen dak toch?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, dat was er pas in 2009, die finale was in 2008.
Hij voelde zich beroerd...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:21 schreef theSummoner het volgende:
WTF lees net pas dat Söderling eruit is, how did that happen?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:21 schreef theSummoner het volgende:
WTF lees net pas dat Söderling eruit is, how did that happen?
Hij kan beter een beugel nemenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:23 schreef RogierWassen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een of ander joch van 14 die junioren moest spelen maar per ongeluk op de verkeerde baan belandde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |